Lords of the Fallen

Lords of the Fallen – Gra od City Interactive

Autor: Krzysztof "krzyslewy" Lewandowski · Opublikowano: czwartek, 2 sierpnia 2012

Tomasz Gop, producent "Wiedźmina 2: Zabójcy królów" wreszcie wyjawił tytuł nowego RPG-a tworzonego we współpracy z polskim studiem City Interactive oraz niemieckim Deck13. Jest to "Lord of the Fallen".

lords of the fallen

Nowa produkcja Tomasza Gopa ma rozgrywać się w średniowiecznym świecie fantasy rządzonym przez upadłego boga. W "Lord of the Fallen" będziemy musieli pokonać jego armię, w której w skład wchodzą pomioty, lordowie i generałowie. Gra ma być bardzo trudna, gdyż inspiracją dla niej był równie wymagający "Dark Souls". Wszelkie wyzwania będą przynosiły hardkorowemu graczowi RPG dużo satysfakcji i nagród. Pojawią się też wybory moralne, drzewko rozwoju postaci, zawirowania fabularne, a wszystko to na tle konfliktu, jaki prowadzą ze sobą ludzie i demony. Prawda, że brzmi bardzo interesująco?

Komentarze

enether · czwartek, 2 sierpnia 2012, 18:23
0
"Pojawią się też wybory moralne" <-- jeżeli będą takie jak we Wiedźmaku to ograniczać się będą do "to bang her or not to bang her".
Gość_Pinatu* · czwartek, 2 sierpnia 2012, 19:34
0
Pożyjemy, zobaczymy.
Hucznych obietnic to mamy na tony, przy każdej nowej zapowiedzi każdej gry.
A że będzie to, albo tamto. Albo że zmiecie z rynku wszystkie inne gry tego typu, itp., itd.
Życzę chłopakom sukcesu, bo przecież ostatecznie również i ja, oraz wszyscy inni gracze na tym skorzystają. Mam obawy jedynie do tej zapowiedzi o poziomie trudności - mam nadzieję iż nie oznacza to, że znów główny punkt ciężkości położony zostanie na walkę, bo jak wiadomo nie ona w RPG najważniejsza. Mam nadzieję na porządny scenariusz a nie jedynie jego namiastkę.
Bishin · piątek, 3 sierpnia 2012, 06:24
0

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik enether dnia czwartek, 2 sierpnia 2012, 18:23 napisał

"Pojawią się też wybory moralne" <-- jeżeli będą takie jak we Wiedźmaku to ograniczać się będą do "to bang her or not to bang her".


Czyli Wiesiek pod tym względem był do nieczego, czy tylko tak jakoś żartobliwie miało wyjść?

Cytat

Mam obawy jedynie do tej zapowiedzi o poziomie trudności - mam nadzieję iż nie oznacza to, że znów główny punkt ciężkości położony zostanie na walkę, bo jak wiadomo nie ona w RPG najważniejsza. Mam nadzieję na porządny scenariusz a nie jedynie jego namiastkę.


A ja mam wrażenie że to nie będzie cRPG a porządny hakenslasz czy coś w tym guście, fabuła na bok ale zróbmy porządny rozpiżdziel.
Sosna · piątek, 3 sierpnia 2012, 12:49
0
No zobaczymy co z tego wyjdzie. Z enetherem się nie zgadzam, to co napisałeś bardziej pasowało mi do sytuacji z ME2 gdzie można było zdzielić natrętną dziennikarkę, w wiedźminie nie było raczej wyborów moralnych, a raczej opowiadanie się za racją jednych bądź drugich, ja na razie czekam na więcej informacji i nie wysuwam żadnych oczekiwań bo prawdę mówiąc nie wiem czego się spodziewać po tej produkcji, ale z pewnością będę miał na nią oko.
enether · piątek, 3 sierpnia 2012, 16:11
0

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Bishin dnia piątek, 3 sierpnia 2012, 06:24 napisał

Czyli Wiesiek pod tym względem był do nieczego, czy tylko tak jakoś żartobliwie miało wyjść?


Wiesiek ogólnie był do niczego. Decyzje w tej grze ograniczały się głównie do "wolę złoto czy seks? hm...". I tak, pomijam tu taką drobnostkę jak opowiadanie się po którejś stronie konfliktu.

Poza tym te EMOCJONUJĄCE questy. Szczególnie w drugim rozdziale jedynki. A na dokładkę odnosiłem wrażenie że developerzy za punkt honoru postawili sobie rozmieszczanie kluczowych dla questa miejsc i postaci po przeciwnych stronach mapy,
Gość_* · sobota, 4 sierpnia 2012, 13:30
0
@enether
Albo trollujesz, albo po prostu nie grałeś w dwójkę. Tam każdy wybór ma sens i odzwierciedla się na świecie gry (mniej lub bardziej), a niektóre znacząco wpływają na tok rozgrywki (np. Iorveth vs Roche).

A jeśli nadal tak sądzisz, powiedz, która gra ma bardziej nieliniową fabułę i istotne wybory?
Lionel · sobota, 4 sierpnia 2012, 14:16
0

Przejdź do cytowanego postu Dnia sobota, 4 sierpnia 2012, 13:30 napisano

A jeśli nadal tak sądzisz, powiedz, która gra ma bardziej nieliniową fabułę i istotne wybory?


Simsy?
krzyslewy · sobota, 4 sierpnia 2012, 14:56
0

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lionel dnia sobota, 4 sierpnia 2012, 14:16 napisał

Simsy?



Co do decyzji w "Wiedźminie" - brakowało mi wyborów moralnych, które jednak znalazłem w dużej liczbie w "Grze o tron RPG", ale decyzje w "Wiedźminie" były całkiem niezłe, chociaż wybór Iorwetha czy Roche'a był pozbawiony głębi. Ot, kogo bardziej lubimy. nie zgadzam się też z tym, że wybory wpływają bardzo na świat. Ja odebrałem inne wrażenie.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...