Courun

Postanowiłem nabić sobie trochę postów, a i na forum jestem nieco czasu, więc czas coś o sobie zdradzić.

Co do mojego wieku - macie datę urodzin na forum, więc nie widzę sensu powtarzania się. Studiuję na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku administracja - rzecz jasna jestem na II roku. Mniejsza o to czy mi się te studia podobają, ale jednak nie narzekam - mogłem trafić gorzej.
Sióstr posiadam aż dwie, z czego jedna (młodsza) przyrodnia, więc w zasadzie mam 1,5 siostry Rodzice po rozwodzie, ja mieszkam z ojcem.
Zainteresowania....w zasadzie podałem w profilu, ale nie wymieniłem fantastyki, mrocznych elfów oraz w pewnym sensie zarządzania w ujęciu personalnym. Przed operacją kolana uprawiałem nieco sportu, teraz co najwyżej pływam i jeżdżę na rowerze. Czas wolny spędzam niestety w zbyt dużym stopniu przed komputerem, ale zwalam to na pogodę. W lecie bedzie inaczej.
Jak wyglądam ? Cóż, na palcach jednej ręki można policzyć osoby na tym forum które mnie widziały i skoro jeszcze żyją, to zapewne nie wyróżniam się niczym szczególnym.
Prywatnie od niedawna moje małe czarne serce jest już zajęte, więc zdaję się być milszy. Podkreślam - zdaję się być.

Chcąc wiedzieć więcej możecie pytać, choć nie gwarantuję odpowiedzi. Nim spyta pewna osoba - mam zarost na twarzy, telefon też mam (to ten numer na obudowie ?), rozmiaru buta znać nie musisz, a co do adresu - zna go taka jedna i sądzę, że wystarczy. Ah, zapomniałem dodać, że mój rower nazywa się Johnny. Czyż nie pięknie ?
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
No nie i jak z takim wstręciuchem żyć nawet nie da postów ponabijać

To się chociaż przyznaj co przed tym kompem w czasie wolnym robisz




darkness imprisoning me
all that I see
absolute horror
I cannot live
I cannot die
trapped in myself
body my holding cell
Odpowiedz
Ja widziałem i żyję.
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?