Ostatnio doszly mnie sluchy, za trwaja prace nad nwn2.slinka cieknie na sama mysl o tym.jestesli ktos ma jakies informacje na temat postepu,screnow itp. msg me !!!
[NWN2] Ogólnie o NWN2
Firmy Atari i BioWare poinformowały w dniu dzisiejszym, iż firma Obsidian Entertainment zajmie się produkcją gry Neverwinter Nights 2!
W wydanym oświadczeniu Feargus Urquhart, współzałożyciel firmy Obsidian Entertainment, powiedział: "BioWare i Atari stworzyły ogromną społeczność graczy przyciągniętą zarówno głębią i interakcyjnością rozgrywki jak i możliwością stworzenia własnych stylowanych na pen-and-paper modułów. Neverwinter Nights odmieniło naturę komputerowych gier fabularnych". Z kolei John Hight, producent wykonawczy z firmy Atari, stwierdził: "Feargus i jego zespół w Obsidian Entertainment są najwłaściwszymi osobami na tej planecie, aby podjąć to co BioWare zostawiło i wynieść tą wspaniałą grę na zupełnie nowy poziom."
Weterani komputerowych gier RPG zapewne doskonale znają postać Feargusa Urquharta, który brał udział w produkcji jednych najsłynniejszych gier z gatunku cRPG w historii. Urquhart jako szef Black Isle Studios, z ramienia Interplay, nadzorował proces developingu gier Baldur’s Gate i Baldur’s Gate 2 oraz pierwszej konsolowej wersji Baldur’s Gate, noszącej podtytuł Dark Alliance. Feargus Urquhart odpowiedzialny jest również za powołanie do życia popularnego i cenionego przez graczy cyklu Icewind Dale. Ponadto, przed opuszczeniem w zeszłym roku szeregów Black Isle Studios, pracował nad obydwiema grami ze słynnej serii Fallout.
W chwili obecnej Neverwinter Nights 2 (znane również pod kodową nazwą Pennsylvania) znajduje się w fazie pre-produkcji. Gra oczywiście, podobnie jak pierwsza część, osadzona będzie w świecie Forgotten Realms - jednym z najpopularniejszych światów fantasy wchodzących w skład systemu Dungeons & Dragons. Jak na razie NWN2 zapowiedziane zostało jedynie na komputery klasy PC, jednakże przedstawiciele Atari, światowego wydawcy programu, nie wykluczają wypuszczenia również wersji na konsole następnej generacji. Premiera Neverwinter Nights 2 zapowiedziana została na 2006 rok.
Informacja z oficjalnej polskiej strony cdprojekt http://www.cdprojekt.info/default.asp
W wydanym oświadczeniu Feargus Urquhart, współzałożyciel firmy Obsidian Entertainment, powiedział: "BioWare i Atari stworzyły ogromną społeczność graczy przyciągniętą zarówno głębią i interakcyjnością rozgrywki jak i możliwością stworzenia własnych stylowanych na pen-and-paper modułów. Neverwinter Nights odmieniło naturę komputerowych gier fabularnych". Z kolei John Hight, producent wykonawczy z firmy Atari, stwierdził: "Feargus i jego zespół w Obsidian Entertainment są najwłaściwszymi osobami na tej planecie, aby podjąć to co BioWare zostawiło i wynieść tą wspaniałą grę na zupełnie nowy poziom."
Weterani komputerowych gier RPG zapewne doskonale znają postać Feargusa Urquharta, który brał udział w produkcji jednych najsłynniejszych gier z gatunku cRPG w historii. Urquhart jako szef Black Isle Studios, z ramienia Interplay, nadzorował proces developingu gier Baldur’s Gate i Baldur’s Gate 2 oraz pierwszej konsolowej wersji Baldur’s Gate, noszącej podtytuł Dark Alliance. Feargus Urquhart odpowiedzialny jest również za powołanie do życia popularnego i cenionego przez graczy cyklu Icewind Dale. Ponadto, przed opuszczeniem w zeszłym roku szeregów Black Isle Studios, pracował nad obydwiema grami ze słynnej serii Fallout.
W chwili obecnej Neverwinter Nights 2 (znane również pod kodową nazwą Pennsylvania) znajduje się w fazie pre-produkcji. Gra oczywiście, podobnie jak pierwsza część, osadzona będzie w świecie Forgotten Realms - jednym z najpopularniejszych światów fantasy wchodzących w skład systemu Dungeons & Dragons. Jak na razie NWN2 zapowiedziane zostało jedynie na komputery klasy PC, jednakże przedstawiciele Atari, światowego wydawcy programu, nie wykluczają wypuszczenia również wersji na konsole następnej generacji. Premiera Neverwinter Nights 2 zapowiedziana została na 2006 rok.
Informacja z oficjalnej polskiej strony cdprojekt http://www.cdprojekt.info/default.asp
"Feargus Urquhart, założyciel Obsidian Entertainment opowiada na 1UP jak do tego doszło, że jego studio stało się etatowym "sequelowcem" dla gier z BioWare. Oprócz opowiadania o swych korzeniach z Interplay oraz doświadczeniach z pracy nad Fallout i Planescape: Torment Feargus odkrywa trochę tajemnic w temacie Neverwinter Nights 2. No, może trochę wiecej niż trochę.
Najlepszymi chyba wieściamisą te następujące: w NWN2 zostanie zastosowany zupełnie nowy engine graficzny i cała strona artystyczna gry robiona jest od nowa a autorzy z drugiej strony zamierzają uczynić cały kod jasnym, przejrzystym i podatnym na narzędzia do moddingu. Obsidian mają też zamiar przyłożyć się do single-playera i stworzyć w sequelu porządną, wciągającą fabułę, która nie znudzi i nie odrzuci...
Oczywiście, z wywiadu można się jeszcze dowiedzieć mnóstwa ciekawych rzeczy, ale... to już musiscie zrobić sami."
gry.wp.pl, pełny wywiad na http://www.1up.com/do/feature?cId=3134032
prosze o brawa
chcialem powiedziec jeszcze, ze nwn 2 ma wyjsc za okolo.. 2 lata :cry:........ ale znajac poslizgi tworcow i wydawcow, poczekamy 3-4 lata... :cry: :cry: buhuhuhhuuhuhuhuhuhuhuhuh..... :cry: :cry: :cry:
Najlepszymi chyba wieściamisą te następujące: w NWN2 zostanie zastosowany zupełnie nowy engine graficzny i cała strona artystyczna gry robiona jest od nowa a autorzy z drugiej strony zamierzają uczynić cały kod jasnym, przejrzystym i podatnym na narzędzia do moddingu. Obsidian mają też zamiar przyłożyć się do single-playera i stworzyć w sequelu porządną, wciągającą fabułę, która nie znudzi i nie odrzuci...
Oczywiście, z wywiadu można się jeszcze dowiedzieć mnóstwa ciekawych rzeczy, ale... to już musiscie zrobić sami."
gry.wp.pl, pełny wywiad na http://www.1up.com/do/feature?cId=3134032
prosze o brawa
chcialem powiedziec jeszcze, ze nwn 2 ma wyjsc za okolo.. 2 lata :cry:........ ale znajac poslizgi tworcow i wydawcow, poczekamy 3-4 lata... :cry: :cry: buhuhuhhuuhuhuhuhuhuhuhuh..... :cry: :cry: :cry:
Serwis GameSpy udał się do samego Ľródła i porozmawiał z samym Feargusem Urquhartem, oto, czego się dowiedzieli: „Mocna, epicka fabuła, zaimplementowana do doskonałej gry”. To odpowiedĽ Feargusa na pierwsze bardzo konkretne pytanie redaktorów GS, które dotyczyło tego co Obsidian Entertainment chce osiągnąć tworząc NWN2. Historia opowiedziana w grze będzie zupełnie nowa, szef Obsidian’a stanowczo odrzucił przypuszczenia, jakoby NWN2 miało być kontynuacją Hordes of Underdark – drugiego oficjalnego dodatku do Neverwinter Nights. Przygodę zaczniemy więc nowym bohaterem na pierwszym poziomie doświadczenia. Jednak na naszej drodze spotkać mamy postaci, które mogliśmy już zobaczyć rozgrywając przygodę w HoU, ale będą to osoby dobrze znane w całym Faerunie. Moje domysły kierują się tutaj oczywiście w stronę Drizzta Do’Urdena, ale czy okażą się one słuszne – zobaczymy. Urquhart dodał także, iż planowane jest udoskonalenie edytora modułów, aby dać jeszcze większe możliwości graczom w tym zakresie.
Z dalszej części wywiadu dowiadujemy się też, że obecnie nad sequelem Neverwintera pracuje 10 osób, są wśród nich takie nazwiska jak Darren Monahan – producent całej serii Icewind Dale i konsolowej adaptacji Baldur’s Gate, oraz człowiek, który zajmowal stanowisko dyrektora artystycznego przy produkcji pierwszego NWN, mianowicie Marc Holmes.
Możemy też przeczytać, iż nie zostały jeszcze podjęte żadne konkretne decyzje odnośnie trybu dla wielu graczy, natomiast wiemy że dyskutowano nad problemem ewentualnego powiększenia maksymalnej liczby graczy, oraz nad udogodnieniami dla twórców tzw. „Światów Stałych
Informacja pochodzi ze strony: http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=962584
Z dalszej części wywiadu dowiadujemy się też, że obecnie nad sequelem Neverwintera pracuje 10 osób, są wśród nich takie nazwiska jak Darren Monahan – producent całej serii Icewind Dale i konsolowej adaptacji Baldur’s Gate, oraz człowiek, który zajmowal stanowisko dyrektora artystycznego przy produkcji pierwszego NWN, mianowicie Marc Holmes.
Możemy też przeczytać, iż nie zostały jeszcze podjęte żadne konkretne decyzje odnośnie trybu dla wielu graczy, natomiast wiemy że dyskutowano nad problemem ewentualnego powiększenia maksymalnej liczby graczy, oraz nad udogodnieniami dla twórców tzw. „Światów Stałych
Informacja pochodzi ze strony: http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=962584
Ludzie Algela ma racje(oj coś strasznie często) calutki czas czyli przez odtatnie kilka postów podrząd pisaliści posty bez sensu LUDZISKA OPANUJCIE SIĘ.
P.S To co Ja teraz powiedzałem nie było ostre. Była to szczera prawda.
P.S 2 Acha mimo chodem zostałem jednym z modernatorów off-topicu i teraz tam ma być pożądek albo będe gnąbić bez serca za nabijanie postów albo posty odchodzące od tematu.
P.S 3 Ja też nie moge się doczekać NWN 2
P.S To co Ja teraz powiedzałem nie było ostre. Była to szczera prawda.
P.S 2 Acha mimo chodem zostałem jednym z modernatorów off-topicu i teraz tam ma być pożądek albo będe gnąbić bez serca za nabijanie postów albo posty odchodzące od tematu.
P.S 3 Ja też nie moge się doczekać NWN 2