[NWN2] Ogólnie o NWN2

Ostatnio doszly mnie sluchy, za trwaja prace nad nwn2.slinka cieknie na sama mysl o tym.jestesli ktos ma jakies informacje na temat postepu,screnow itp. msg me !!!
Firmy Atari i BioWare poinformowały w dniu dzisiejszym, iż firma Obsidian Entertainment zajmie się produkcją gry Neverwinter Nights 2!

W wydanym oświadczeniu Feargus Urquhart, współzałożyciel firmy Obsidian Entertainment, powiedział: "BioWare i Atari stworzyły ogromną społeczność graczy przyciągniętą zarówno głębią i interakcyjnością rozgrywki jak i możliwością stworzenia własnych stylowanych na pen-and-paper modułów. Neverwinter Nights odmieniło naturę komputerowych gier fabularnych". Z kolei John Hight, producent wykonawczy z firmy Atari, stwierdził: "Feargus i jego zespół w Obsidian Entertainment są najwłaściwszymi osobami na tej planecie, aby podjąć to co BioWare zostawiło i wynieść tą wspaniałą grę na zupełnie nowy poziom."

Weterani komputerowych gier RPG zapewne doskonale znają postać Feargusa Urquharta, który brał udział w produkcji jednych najsłynniejszych gier z gatunku cRPG w historii. Urquhart jako szef Black Isle Studios, z ramienia Interplay, nadzorował proces developingu gier Baldur’s Gate i Baldur’s Gate 2 oraz pierwszej konsolowej wersji Baldur’s Gate, noszącej podtytuł Dark Alliance. Feargus Urquhart odpowiedzialny jest również za powołanie do życia popularnego i cenionego przez graczy cyklu Icewind Dale. Ponadto, przed opuszczeniem w zeszłym roku szeregów Black Isle Studios, pracował nad obydwiema grami ze słynnej serii Fallout.

W chwili obecnej Neverwinter Nights 2 (znane również pod kodową nazwą Pennsylvania) znajduje się w fazie pre-produkcji. Gra oczywiście, podobnie jak pierwsza część, osadzona będzie w świecie Forgotten Realms - jednym z najpopularniejszych światów fantasy wchodzących w skład systemu Dungeons & Dragons. Jak na razie NWN2 zapowiedziane zostało jedynie na komputery klasy PC, jednakże przedstawiciele Atari, światowego wydawcy programu, nie wykluczają wypuszczenia również wersji na konsole następnej generacji. Premiera Neverwinter Nights 2 zapowiedziana została na 2006 rok.

Informacja z oficjalnej polskiej strony cdprojekt http://www.cdprojekt.info/default.asp
ale jak z nwn2 zrobia baldursa to kogos zastrzele :]
Dancing in the moonlight
Singing in the rain
Oh, it's good to be back home again
Laughing in the sunlight
Running down the lane
Oh, it's good to be back home again
to ja cie zastrzela angela mi bo to nawt pasowało ( oczywiście mówie o połączeniu BG i nwn
i zeby była lepsza grafa oraz zeby nie było tylu ograniczeń... bo ilość przedmiotów w NWN jest okropnie mała i nawet przerozne hackpacki tego nie poprawiają.... a duzo osob cieszyło z dodania szaty do HoTU, co z tego jak tylko 4 rodzaje ktore nie mozna w azden sposob modyfikować?? :?


Gorsewion
O jakich szatach mówisz bo nie wiem?
o szatach dla maga bo jakbys niewiedzial to w HotU sa 4 rodzaje szat ;] w sumie to wszystkie sa miernie wykonane ale co zrobic tworcom gier brakuje wyobrazni ;]
Dancing in the moonlight
Singing in the rain
Oh, it's good to be back home again
Laughing in the sunlight
Running down the lane
Oh, it's good to be back home again
No wisz kochana ja HoU nie mam niestety jeszcze
Czy ktoś wie ilu towarzyszy będzie można mieć w NWN2 :?: Czy wogóle wiadomo coś już o fabule albo czymś podobnym :?:


Tonari no Totoro!
To żle drogi adminie spróbuj się dowiedzieć się czegoś więcej a tym czasem ja pónde do swego Ľródła (Mama kiedy obiad)
"Feargus Urquhart, założyciel Obsidian Entertainment opowiada na 1UP jak do tego doszło, że jego studio stało się etatowym "sequelowcem" dla gier z BioWare. Oprócz opowiadania o swych korzeniach z Interplay oraz doświadczeniach z pracy nad Fallout i Planescape: Torment Feargus odkrywa trochę tajemnic w temacie Neverwinter Nights 2. No, może trochę wiecej niż trochę.

Najlepszymi chyba wieściamisą te następujące: w NWN2 zostanie zastosowany zupełnie nowy engine graficzny i cała strona artystyczna gry robiona jest od nowa a autorzy z drugiej strony zamierzają uczynić cały kod jasnym, przejrzystym i podatnym na narzędzia do moddingu. Obsidian mają też zamiar przyłożyć się do single-playera i stworzyć w sequelu porządną, wciągającą fabułę, która nie znudzi i nie odrzuci...

Oczywiście, z wywiadu można się jeszcze dowiedzieć mnóstwa ciekawych rzeczy, ale... to już musiscie zrobić sami."


gry.wp.pl, pełny wywiad na http://www.1up.com/do/feature?cId=3134032

prosze o brawa


chcialem powiedziec jeszcze, ze nwn 2 ma wyjsc za okolo.. 2 lata :cry:........ ale znajac poslizgi tworcow i wydawcow, poczekamy 3-4 lata... :cry: :cry: buhuhuhhuuhuhuhuhuhuhuhuh..... :cry: :cry: :cry:
"Yavin sie powiesił No i teraz sam zwojuje ¶wiat hehe :D"
Serwis GameSpy udał się do samego Ľródła i porozmawiał z samym Feargusem Urquhartem, oto, czego się dowiedzieli: „Mocna, epicka fabuła, zaimplementowana do doskonałej gry”. To odpowiedĽ Feargusa na pierwsze bardzo konkretne pytanie redaktorów GS, które dotyczyło tego co Obsidian Entertainment chce osiągnąć tworząc NWN2. Historia opowiedziana w grze będzie zupełnie nowa, szef Obsidian’a stanowczo odrzucił przypuszczenia, jakoby NWN2 miało być kontynuacją Hordes of Underdark – drugiego oficjalnego dodatku do Neverwinter Nights. Przygodę zaczniemy więc nowym bohaterem na pierwszym poziomie doświadczenia. Jednak na naszej drodze spotkać mamy postaci, które mogliśmy już zobaczyć rozgrywając przygodę w HoU, ale będą to osoby dobrze znane w całym Faerunie. Moje domysły kierują się tutaj oczywiście w stronę Drizzta Do’Urdena, ale czy okażą się one słuszne – zobaczymy. Urquhart dodał także, iż planowane jest udoskonalenie edytora modułów, aby dać jeszcze większe możliwości graczom w tym zakresie.

Z dalszej części wywiadu dowiadujemy się też, że obecnie nad sequelem Neverwintera pracuje 10 osób, są wśród nich takie nazwiska jak Darren Monahan – producent całej serii Icewind Dale i konsolowej adaptacji Baldur’s Gate, oraz człowiek, który zajmowal stanowisko dyrektora artystycznego przy produkcji pierwszego NWN, mianowicie Marc Holmes.

Możemy też przeczytać, iż nie zostały jeszcze podjęte żadne konkretne decyzje odnośnie trybu dla wielu graczy, natomiast wiemy że dyskutowano nad problemem ewentualnego powiększenia maksymalnej liczby graczy, oraz nad udogodnieniami dla twórców tzw. „Światów Stałych

Informacja pochodzi ze strony: http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=962584


Tonari no Totoro!
to było ostre ;]
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Ludzie Algela ma racje(oj coś strasznie często) calutki czas czyli przez odtatnie kilka postów podrząd pisaliści posty bez sensu LUDZISKA OPANUJCIE SIĘ.

P.S To co Ja teraz powiedzałem nie było ostre. Była to szczera prawda.

P.S 2 Acha mimo chodem zostałem jednym z modernatorów off-topicu i teraz tam ma być pożądek albo będe gnąbić bez serca za nabijanie postów albo posty odchodzące od tematu.

P.S 3 Ja też nie moge się doczekać NWN 2
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Ciekawe jacy będą najemnicy w NwN2
najlepiej jak by zrobili przedmiotów jak w diablo2 lord :twisted:
Chodzi Ci o to by w NWN2 były takie same jak w D2:LoD :?: Jeżeli tak to głupio by było. Myślę, że wymyślą coś orginalniejszego.


Tonari no Totoro!
← Neverwinter Nights
Wczytywanie...