Raczej, żeby zrobili tak dużo przedmiotów jak w Diablo, co jest niemożliwe. Pod tym względem nic Diablo nie pokona. A ja bym tam chciał, żeby w 2 dłuższa, ciekawsza i mniej liniowa kampania była. Po za tym wszystko ok. A, i dobrze, że postanowili, że 2 towarzyszy można będzie mieć, a nie jednego .
[NWN2] Ogólnie o NWN2
Cytat
Medivh ale mi chodzi ze tak durzo jak w diablo2 a jak nie grales to uwierz że strasznie durzo przedmiotów jest w d2
Widocznie źle zrozumiałem Twoje zdanie. Jeżeli Ci chodziło żeby przedmiotów było tyle samo w NWN co w D2 to się zgadzam
ps.A w Diabełka grałem i w 2 i w 1. Możesz przeczytać o tym w innych grach itp.
,,(...)W pracach nad Neverwinter Nights 2 najwięcej wysiłku zostanie włożone w udoskonalenie trybu dla jednego gracza, czyli tego, co w części pierwszej odstawało od multiplayera. Niestety szczegóły dotyczące fabuły nie są jeszcze znane. Wiemy tylko, że zabawa w singlu rozpocznie się od ataku niewielkiej hordy na nadmorską osadę West Harbor. Ty, jako jeden z mieszkańców wioski, staniesz do walki z najeźdzcami. Okaże się, że ta drobna potyczka ma związek z ogromną bitwą między Królem Cieni(siły zła) a wojskami Neverwinter(ci dobrzy), która miała miejsce w West Harbor wieki temu. Jaki dokładnie? To będziesz musiał odkryć już sam. Na początku przygody będziesz po prostu jednym z wielu zwykłych mieszkańców Zapomnianych Krain, Nie będziesz posiadał nadnaturalnych zdolności ani morderczego uzbrojenia. Nikt nie powierzy ci ważnego questa tylko dlatego, że jest bohaterem tej gry - będziesz musiłą zdobyć sobie renomę, i to zaczynając całkowicie od zera. Zabiegi te mają zwiększyć realizm i wiarygodność rozgrywki, na co autorzy zwracają szczególną uwagę. W czasie zabawy - jak zwykle w grach RPG - zwiedzisz obszerne podziemia i tętniące życiem osady, z tytułową Neverwinter na czele. Tym razem ma ona doprawdy przypominać realne miasto, w którym każdy ma swoje własne życie i sprawy na głowie. Wielu NPC-ów będzie miało nam do powiedzenia coś ciekawego, więcej niz poprzednio będzie również opcji dialogowych. Podróżować będziesz w towarzystwie aż trzech, a nie - tak jak w jedynce - jednego kompana. W Neverwinter Nights 2 nie będą oni tylko wsparciem w walce - każdy będzie myślał ,,po swojemu'', a od tego, jak będziesz z nimi rozmawiał, zależy ich udział w twojej przygodzie. Bez problemu będziesz mógł jednak np. zajrzeć kompanom do plecaków, by zrobić małe porządki - czyli korzystać z opcji wprowadzonej dopiero w dadatku do Neverwinter Nights. [b]Neverwinter Nights 2 będzie opierało się na regułach z najnowszej edycji(3.5) papierowej gry fabularnej Dungeons & Dragons. Wszystkie zasady zaadaptowano w taki sposób, by pasowały do wirtualnej wersji zabawy. Jedną z głównych zmian związanych z tym uaktualnieniem jest pojawienie się nowej klasy postaci - czarownika (warlock). Czym się on różni od zwykłego maga? Tym, że posiada niewiele czarów, ale może z nich korzystać w każdej chwili i ile razy chce, nie musząc ani chwili odpoczywać. Z innych zmian warto wymienić rozbudowanie postaci barda, któremu m.in. zwiększono liczbę przyśpiewek (poprzednio miał tylko jedną). W grze spotkasz się ponadto z nowymi umiejętnościami, zaklęciami, potworami... Co się tyczy tych ostatnich, bestiariusz zapowiada się imponująco - powalczysz z kościotrupami, goblinami, minotaurami, pająkami, diabłami i całą masą innych odrażających kreatur. Łącznie pojawi się ich coś koło 70-80 rodzajów. Znaczące zmiany zajdą w Neverwinter Nights pod względem wizualnym. Studio Obsidian opracowało całkowicie nowy silnik o nazwie Electron, dzięki któremu gra będzie wyglądała tak, jak przystało na tytuł nowej generacji(mój dopisek:widziałem screeny - to po prostu trzeba zobaczyć[niestety nie mam już tych linków...]). Świat w niej nie będzie się składał z powtarzalnych klocków, lecz z różnorodnych elementów. Trudno będzie na przykład znaleźć w lesie dwa identyczne drzewa, gdyż każde z nich będzie miało indywidualne parametry definiujące jego wygląd. Obiecująco brzmią zapowiedzi na temat zaawansowanego oświetlenia, cyklu dnia i nocy z realistycznym zachowaniem się cieni czy efektów atmosferycznych, takich jak mgła. W związku z dużymi zmianami w silniczku autorzy zostali zmuszeni do wprowadzenia wielu poprawek w edytorze, który teraz będzie jeszcze potężniejszym narzędziem. Dla przykładu: będziesz mógł zmieniać rozmiary i wygląd wielu rzeczy - nie tylko okien i drzwi, ale również zwierząt czy potworów. Moduły przygotowane w edytorze z pierwszej części będzie można przenieść do Neverwinter Nights 2, ale trzeba będzie je odpowiednio zmodyfikować, by działały w nowym środowisku. Na szczęście nie zmieni się język pisania skryptów, więc każdy, kto poznał go przy okazji ,,jedynki'' poczuje się teraz jak w domu. Pomimo licznych zmian i poprawek w edytorze nie będzie on trudniejszy w obsłudze niż poprzednio. Wręcz przeciwnie - twórcy planują dołączyć do niego filmiki tutorialowe, a także bardziej zaawansowaną opcję kreowania losowych map, dzięki której stworzysz planszę, podając zaledwie kilka parametrów.(dopisek:tam coś jeszcze pisało, ale to tylko komentarz)" - artykuł z Clicka.
P.S. Pogrubiłem info dotyczące towarzyszy, chociaż nie było tego w artku. Tak, jakby ktoś chciał mieć to bardziej widoczne
P.S. Pogrubiłem info dotyczące towarzyszy, chociaż nie było tego w artku. Tak, jakby ktoś chciał mieć to bardziej widoczne
Obietnice jak zwykle. ZObaczymy ile z tego okaże się prawdą.Dzięki bogu, że engine zmieniają. Klockowata bryłowość jedynki była przykra do oglądania.
"początku przygody będziesz po prostu jednym z wielu zwykłych mieszkańców Zapomnianych Krain," aż się chcę dopisać: "ale zaraz okaże się, ze masz boga/demona/bohatera/potomka dawnej rasy we krwi i będziesz musiał pokonać tych złych" (tak jestem złośliwym )
"początku przygody będziesz po prostu jednym z wielu zwykłych mieszkańców Zapomnianych Krain," aż się chcę dopisać: "ale zaraz okaże się, ze masz boga/demona/bohatera/potomka dawnej rasy we krwi i będziesz musiał pokonać tych złych" (tak jestem złośliwym )
Czemu, Ekhtelionie? Może jednak będziesz miał jakąś szczególną cechę? A może jednak będziesz zwykłym awanturnikiem, tak, jak miało to miejsce w Shadows of Undrentide? Jakby ktoś nie pamiętał, to przypominam:uczeń akademii Drogana Dragarsona, słynnego awanturnika. Graficzka jednak wymiata. Jednak jaki będzie wynik końcowy, tego się szybko nie dowiemy...
Co do grafiki ze wymiata to smiem sie nie zgodzic, ech na podstawie screenow mozna jedynie stwierdzic ze jest owszem fajna, ale... nic ponadto. Spojrzice prosze co nasi chlopcy zrobili z Aurora w Wiedzminie, biorac pod uwage wiek silnika, to tam dopiero grafa wymiata :wink: Z diablo mogliby tez wziasc "zuzywalnosc" przedmiotow < w koncu wszystko kiedys sie niszczy, nawet mega super, hardkorowy artefakt > BTW. Witam wszystkich uzytkowniow
Cytat
Co do grafiki ze wymiata to smiem sie nie zgodzic, ech na podstawie screenow mozna jedynie stwierdzic ze jest owszem fajna
Co za różnica - i tak mi nie pójdzie :mrgreen: A tak na serio to grafika się właściwie nie liczy. A przynajmniej nie tak bardzo. Owszem, miło jest pograć w grę gdzie co chwila po oczach nie dają piksele albo tekstury, a tego (mam nadzieję) w NWN2 nie doświadczymy. Ważna to jest fabuła, questy i ogólnie grywalność. Dźwiek i grafika to tylko takie szczególne dodatki
Witam
Gość_Guest*
#29
Jeśli można... dać linka do innej storny, to tylko: [Nie można] . Tu są wszystkie newsy na temat NWN2 i informacje jakie pojawily sie w sieci.
Co do samej gry sam nie moge sie doczekac tej gry i nie o grafike mi chodzi, choc ta jest na przyzwoitym poziomie.
Smuci mnie tylko fakt, ze Atari pcha Obsidian do wydania gry, gdyz Atari ma kilka milionow w plecy i chce wydac gre we wrzesniu.
I btw. na tamtej stronie, a dokladnie na forum jest petycja do Atari, ktore nie chce narazie wydac NWN2 PL, a petycja jest po to, by zmienili zdanie.
Co do samej gry sam nie moge sie doczekac tej gry i nie o grafike mi chodzi, choc ta jest na przyzwoitym poziomie.
Smuci mnie tylko fakt, ze Atari pcha Obsidian do wydania gry, gdyz Atari ma kilka milionow w plecy i chce wydac gre we wrzesniu.
I btw. na tamtej stronie, a dokladnie na forum jest petycja do Atari, ktore nie chce narazie wydac NWN2 PL, a petycja jest po to, by zmienili zdanie.
Czekam. Czekam z rosnącą niecierpliwością. Data premiery znów została przesunięta (z 20 października na 3 listopada). No nic, czekałam tak długo, wytrzymam jeszcze chwilkę.
Tymczasem już można pobrać z oficjalnej strony nowy toolset (dostęp za pomocą klucza ze specjalnej, pre-orderowej płytki). I zacząć bawić się w tworzenie światów
Odnośnie Warlocka: to zupełnie nowa klasa podstawowa. Ich siłą jest to, że moc płynie w ich nadnaturalnych żyłach od urodzenia. Są przekonani o swojej wyższości od czarodziei, którzy muszą trudzić się zapamiętywaniem czarów, oraz od zaklinaczy, którym ilość czarów na dzień szybko się kończy. Warlock jest zawsze gotowy do akcji - wszystko, co potrafią robić, mogą robić w dowolnym momencie. Mogą, na przykład, uderzać Promienia Eldritcha, magicznego ładunku elektrycznego, który mogą rzucić w każdej rundzie. W miarę jak rośnie doświadczenie Warlocka, może modyfikować tę zdolność czaropodobną tak, by nie tylko porażała wrogów, ale i przerażała ich albo uderzała w kilka wybranych celów na zmianę. A ponadto nożna łączyć ze sobą wiele z tych atrybutów. W przeciwieństwie do innych klas rzucających czary, Warlock od początku jest użyteczną postacią.
Źródło: http://nwvault.ign.com/faq/index.php?category=3
Tymczasem już można pobrać z oficjalnej strony nowy toolset (dostęp za pomocą klucza ze specjalnej, pre-orderowej płytki). I zacząć bawić się w tworzenie światów
Odnośnie Warlocka: to zupełnie nowa klasa podstawowa. Ich siłą jest to, że moc płynie w ich nadnaturalnych żyłach od urodzenia. Są przekonani o swojej wyższości od czarodziei, którzy muszą trudzić się zapamiętywaniem czarów, oraz od zaklinaczy, którym ilość czarów na dzień szybko się kończy. Warlock jest zawsze gotowy do akcji - wszystko, co potrafią robić, mogą robić w dowolnym momencie. Mogą, na przykład, uderzać Promienia Eldritcha, magicznego ładunku elektrycznego, który mogą rzucić w każdej rundzie. W miarę jak rośnie doświadczenie Warlocka, może modyfikować tę zdolność czaropodobną tak, by nie tylko porażała wrogów, ale i przerażała ich albo uderzała w kilka wybranych celów na zmianę. A ponadto nożna łączyć ze sobą wiele z tych atrybutów. W przeciwieństwie do innych klas rzucających czary, Warlock od początku jest użyteczną postacią.
Źródło: http://nwvault.ign.com/faq/index.php?category=3
Zdziwiła mnie ciekawostka, że sławetny założyciel Neverwinter, nie jaki pan Never jest elfem, bądź półelfem!
Zawsze wyobrażałem sobie go jako pełnokrwistego człeka, jak Lord Nasher a tu taki zonk.
EDIT:
Zakończyłem dziś podstawową kampanię Neverwinter Nights 2 i wyłapałem kilka błędów w całej grze:
- imiona niektórych postaci nie są przetłumaczone na język polski np. tancerka Joy mówi, że ma na imię Radość, podobnie jest z Krukiem do którego w dialogach mówia Reaven.
- znikają czasem towarzysze
- znika również czasem mapa świata
- w wirze wali czasem nasi towarzysze atakują też siebie nawzajem, np. u mnie były to problemy z Khelgarem, który atakował mnie nawet po skonczeniu walki, ale gdy już padł to wszystko było w porządku
- pomimo, że zapraszamy Deekina do Warowni w II akcie to jest on nadal w Neverwinter i jednocześnie w Warowni, dopiero w III akcie znika z Neverwinter
- na filmiku końcowym jest mowa o Elanee, która chodzi po lesie i roni łzy, ale ja tę małą "wredną" elfkę zabiłem w Kręgu Bajora i to jest mała nieścisłość
- filmiki końcowe nie są zachwycające
- kampania jest zbyt krótka, tylko III akty
Zawsze wyobrażałem sobie go jako pełnokrwistego człeka, jak Lord Nasher a tu taki zonk.
EDIT:
Zakończyłem dziś podstawową kampanię Neverwinter Nights 2 i wyłapałem kilka błędów w całej grze:
- imiona niektórych postaci nie są przetłumaczone na język polski np. tancerka Joy mówi, że ma na imię Radość, podobnie jest z Krukiem do którego w dialogach mówia Reaven.
- znikają czasem towarzysze
- znika również czasem mapa świata
- w wirze wali czasem nasi towarzysze atakują też siebie nawzajem, np. u mnie były to problemy z Khelgarem, który atakował mnie nawet po skonczeniu walki, ale gdy już padł to wszystko było w porządku
- pomimo, że zapraszamy Deekina do Warowni w II akcie to jest on nadal w Neverwinter i jednocześnie w Warowni, dopiero w III akcie znika z Neverwinter
- na filmiku końcowym jest mowa o Elanee, która chodzi po lesie i roni łzy, ale ja tę małą "wredną" elfkę zabiłem w Kręgu Bajora i to jest mała nieścisłość
- filmiki końcowe nie są zachwycające
- kampania jest zbyt krótka, tylko III akty