Hmm... Dużo osób zagłosowało na nowicjusza>Maga Ognia. Jest to dla mnie szok, ponieważ znane mi osoby, które posiadają Gothica mówią że grają paladynem lub łowcą smoków. Może paladyn jest na końcu, bo Punkty Nauki trzeba wydawać na manę i siłę. Przeciwnie jest u łowcy smoków: siła, i u Maga Ognia: mana.
Dobry wojownik to podstawa.
JA tam wolałem Łowcę Smoków, magiem to już można z nudów pograć.
Nie ma przyjemności z gry, gdy rzucimy deszcz ognia i zabijemy 20 orków.
A co to za przyjemność machnąć parę razy mieczem i wszyscy wrogowie leżą? Fakt, że do tego trzeba raczej wysokiego lvla, ale przecież deszcz ognia też nie jest czarem pierwszego kręgu
Ja gram w to pierwszy raz i wybrałem magów Ognia, G1 przeszdłem Wojem i chciałem jakiejś odmiany, sądzę, że mag to bardzo ciekawa postać, a granie nią to dla mnie prawdziwe wyzwanie (dlatego też głosuję na nią), ale jak tak patrzę na Najemników to trochę mi żal, że nie jestem już ze starymi znajomymi, a paladyni zupełnie mi się nie podobają
Trochę w tym prawdy, ale jeżeli chodzi o konfrontacje na linii Khorinis Onar (wyłączam tu Górniczą Dolinę), to uczciwsi są Najemnicy, no i widać, że nie brak im oleju w głowie (chodzi mi o ich plan ucieczki )
Najemnicy i Magowie Ognia.
Magiem się gra... interesująco , a Najemnicy są ciekawi, starzy kumple są wśród nich , i oni są jednak lepsi, od tych leniwych Paladynów!
Najlepsi są Magowie Ognia i Paladyni ze względu na możliwość używania run, fajne zbroje i fajne zadania. Jednak z tych dwóch wolę Paladyna bo łączy magie i walkę (jeśli dobrze poprowadzi się postać jest niepokonana. Kusza + Miecz Dwuręczny + Czary Ofensywne). Najemnicy mają jednak fajny klimat w obozie + gulasze Thekli + Bennet uczy wykuwać mocną broń ale do paladynów się umywają.