Torment: Tides of Numenera, kierowanego przez Briana Fargo studia inXile Entertainment, izometryczny RPG, nawiązujący do złotej ery gatunku – podbił serca rzeszy graczy i znalazł uznanie w oczach recenzentów. Deweloperzy cały czas pracują nad ulepszeniem gry. Efekty tej pracy widać w pierwszym popremierowym patchu.
class="lbox">Poprawka o numerze 1.0.2 wnosi szereg usprawnień w rozgrywce, zadaniach i konwersacjach, interfejsie użytkownika, oprawie dźwiękowej, grafice oraz stabilności kodu. Poprawiono m.in. optymalizację gry i polską lokalizację, dostosowano ilość przeciwników w niektórych potyczkach tak, by przebiegały sprawniej i wyeliminowano błędy prowadzące do sporadycznego zawieszanie się programu.
"Od czasu premiery Torment: Tides of Numenera pracowaliśmy bardzo ciężko, aby oczyścić grę z błędów, które wskazywała społeczność zgromadzona wokół gry oraz media. Jesteśmy szczęśliwi, że udało się tego dokonać na wszystkich platformach, co pozwoli fanom Tormenta czerpać jeszcze większą przyjemność z gry." – komentuje szef studia InXile, Brian Fargo.