![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-498.jpg?t=1598648631)
Kanadyjczycy wykorzystują zgraną postawę uważnych słuchaczy, dla których głos graczy jest najwyższą wartością. Doświadczenie mi jednak podpowiada, że będzie podobnie jak za czasów "Dragon Age II" i na tego typu pustosłowiu się skończy. Może wyciągną wnioski przy kolejnych projektach, ale smrodu, jaki pojawił się wokół "Andromedy" w przeciągu ostatnich tygodni, raczej nie da się wywietrzyć. Nie oszukujmy się, o ile animacje postaci można byłoby poprawić dzięki iście tytanicznej pracy za pomocą jakiejś srogiej łatki, to już kiepski scenariusz (a na niego głównie narzekają odbiorcy) raczej nic się nie zaradzi.
![mass effect: andromeda](https://gfx.gexe.pl/2017/3/30/104800.1490863680m.jpg)
![mass effect: andromeda](https://gfx.gexe.pl/2017/3/30/104800.1490863680m.jpg)
Drodzy Gracze,
Minął dokładnie tydzień od światowej premiery "Mass Effect: Andromeda" i nie możemy być bardziej podekscytowani tym, że nasi fani w końcu mogą doświadczyć wszystkich owoców naszej ciężkiej pracy.
Otrzymaliśmy sporo opinii na temat gry – część z nich jest pozytywna, część krytyczna. Tego typu informacja zwrotna jest istotnym elementem związanym z dalszym wsparciem gry i nie możemy się już doczekać, aby podzielić się z Wami naszymi planami na przyszłość już we wtorek, 4 kwietnia.
W międzyczasie nie przestawiajcie dzielić się swoimi reakcjami. Nasz zespół uważnie słucha i pracuje w pocie czoła, zbierając niezbędne informacje, które pomogą nam poprawić oraz rozbudować Andromedę. Dzięki za Wasze nieustanne wsparcie i dołączenie do nas w tej podróży.