[The Elder Scrolls III: Morrowind] Przykładowe zasady tworzenia postaci – Konkwista – redgardzki Atronach

Najlepiej grać jest wojownikiem, lekkozbrojnym włócznikiem lub bez zbroi (Argonian), ponieważ mag jest po prostu słaby w tej części, przynajmniej na początku przez to, że gracz ma określony procent, że rzuci zaklęcie lub uda mu się trafić
Odpowiedz
Dobra włócznia nie jest zła. Kształtuje jakże ważną dla wojownika wytrzymałość, a przeciwników można trzymać na dystans. Jaszczur doskonale pasuje do tej broni. Jednak nie może on w Morrowindzie nosić butów i hełmu, co jest jednak pewnym ograniczeniem rozwoju postaci.
Odpowiedz
Mag zbrojny najlepszy
Odpowiedz
Mag jest slaby w tej czesci? A to ciekawe, bo magiem bardzo latwo tworzyc zaklecia, ktore zabijaja polowe miasta na strzala Trzeba tylko troszke pokombinowac, a nie rzucac sie z fireballami na kazdego napotkanego robaka
Odpowiedz
← Artykuły

[The Elder Scrolls III: Morrowind] Przykładowe zasady tworzenia postaci – Konkwista – redgardzki Atronach - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...