[The Elder Scrolls III: Morrowind] Przykładowe zasady tworzenia postaci – Konkwista – redgardzki Atronach - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_SMJ*,
Mag jest slaby w tej czesci? A to ciekawe, bo magiem bardzo latwo tworzyc zaklecia, ktore zabijaja polowe miasta na strzala Trzeba tylko troszke pokombinowac, a nie rzucac sie z fireballami na kazdego napotkanego robaka
Gość_George Lipton*,
Mag zbrojny najlepszy
Jezid,
Dobra włócznia nie jest zła. Kształtuje jakże ważną dla wojownika wytrzymałość, a przeciwników można trzymać na dystans. Jaszczur doskonale pasuje do tej broni. Jednak nie może on w Morrowindzie nosić butów i hełmu, co jest jednak pewnym ograniczeniem rozwoju postaci.
kroplew,
Najlepiej grać jest wojownikiem, lekkozbrojnym włócznikiem lub bez zbroi (Argonian), ponieważ mag jest po prostu słaby w tej części, przynajmniej na początku przez to, że gracz ma określony procent, że rzuci zaklęcie lub uda mu się trafić
Wczytywanie...