Mag jest slaby w tej czesci? A to ciekawe, bo magiem bardzo latwo tworzyc zaklecia, ktore zabijaja polowe miasta na strzala

Trzeba tylko troszke pokombinowac, a nie rzucac sie z fireballami na kazdego napotkanego robaka
Dobra włócznia nie jest zła.

Kształtuje jakże ważną dla wojownika wytrzymałość, a przeciwników można trzymać na dystans. Jaszczur doskonale pasuje do tej broni. Jednak nie może on w Morrowindzie nosić butów i hełmu, co jest jednak pewnym ograniczeniem rozwoju postaci.
Najlepiej grać jest wojownikiem, lekkozbrojnym włócznikiem lub bez zbroi (Argonian), ponieważ mag jest po prostu słaby w tej części, przynajmniej na początku przez to, że gracz ma określony procent, że rzuci zaklęcie lub uda mu się trafić
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Przykładowe zasady tworzenia postaci – Konkwista – redgardzki Atronach", znajdującym się w dziale "The Elder Scrolls III: Morrowind". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!