![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-3824.jpg)
Od czasu swojej premiery "Dying Light" okupuje najwyższe miejsca na listach najczęściej kupowanych gier na całym świecie. Ostatni tytuł Techlandu o zombie już został numerem 1 na listach bestsellerów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Polski, Szwecji, Australii i innych, ważnych rynkach na świecie. Dzisiaj Techland ogłosił, że w przeciągu 45 dni od premiery gry, liczba graczy "Dying Light" osiągnęła poziom 3,200,000 osób. Biorąc pod uwagę wyniki uzyskane w tym samym okresie, "Dying Light" stał się tym samym najpopularniejszym tytułem w historii firmy.
![dying light, infografika](https://gfx.gexe.pl/2015/3/19/135815.1426769895m.jpg)
![dying light, infografika](https://gfx.gexe.pl/2015/3/19/135815.1426769895m.jpg)
„By uświetnić to osiągnięcie, wzięliśmy największe osiągnięcia graczy i porównaliśmy je z przykładami znanymi z prawdziwego świata, aby mieć lepsze pojęcie, ile wysiłku nasi fani włożyli w grę. Okazało się, że to niezwykle pracowici i zaangażowani ludzie” – mówi Community Manager Michał Napora.
W związku z sukcesem "Dying Light", Techland kontynuuje wsparcie gry po jej premierze. W zeszłym tygodniu pojawiła się pierwsza darmowa zawartość dodatkowa do "Dying Light", zawierającawyczekiwany poziom trudności Hard, nowe bronie, dodatkowe stroje i inne dodatki do strefy kwarantanny. Co najważniejsze, firma potwierdziła swoje plany dotyczące dalszego aktywnego wsparcia dla gry w postaci nowy map, trybów, zdolności, zadań i innych oryginalnych dodatków.
![dying light](https://gfx.gexe.pl/2015/3/19/135929.1426769969m.jpg)
![dying light](https://gfx.gexe.pl/2015/3/19/135929.1426769969m.jpg)