Mimo wszystko jednak gospodarz (w sensie Wy, szanowni forumowicze) jest nie byle jaki, a na dopełnienie grzeczności, choć jest późno, to jednak nie zbyt późno.. nawet, jeśli w tej rezydencji zajmowałem dotąd tylko miejsce w cichym kąciku za kominkiem, nie wydając głośniejszego miauknięcia (no, może łapiąc w międzyczasie parę myszy ).
Nie wymienię swego imienia, gdyż zbyt dużo zabawy przysparza mi słuchanie, jak znajomi, również stąd, się nad nim zastanawiają Poza tym nie przepadam za nim zbytnio. Tu i na Fae jestem Tig, w Krakowie, gdzie mieszkam i studiuję, wołają mnie "Rusty". To drugie przezwisko pasuje do mojego lenistwa i ogólnej niechęci do zmian, no i do kondycji fizycznej (której brak). Niedługo skończę 26 lat, ale wciąż jakoś nie czuję się dorosły. Wyglądam - z tego, co słyszałem od innych - na 20, może 22.. chyba, że się ogolę, wtedy nie dają mi więcej niż 19. Wiek faktyczny, czyli swoją osobowość, uprzejmie przemilczę
Kierunek studiów (czwarty w kolei, co nie znaczy, że którykolwiek skończyłem, właściwie za żaden z poprzednich nie zdołałem się porządnie zabrać) mam jednocześnie nauczycielski i inżynierski, co oznacza, że po studiach będę znał się na wszystkim i na niczym. Być może po naukach o materiałach, naturze stopów i tworzyw sztucznych zajmę się robieniem akcesoriów i gadżetów do zabaw erotycznych? Śmiejcie się, ale pomysł, odkąd przyszedł mi do głowy, wydaje się coraz ciekawszy. Przynajmniej dopóki nie pokaże się mój słomiany zapał lub nie wpadnę na inny W każdym razie nauczycielem chyba jednak nie chcę być.
Grywam w RPG, a jakże. Od jakiegoś czasu umawiam się z grupą znajomych na Neuroshimę, która przypadła mi do gustu bardziej, niż systemy fantasy. Być może to dlatego, że rzadko udawało mi się załapać na dobrą sesję i większość szybko zamieniała się w komedię. Mimo to uważam, że DnD i Warhammer też są w porządku. Bardzo spodobał mi się też klimat Wampira i w ogóle WoD, ale kto nie lubi wampirów?