[BGI] KP

Mam pytanko. Czy lepiej jest jak Klasa Pancerza jest na plusie czy na minusie w BG :?:

_-=EDIT=-_

Thx


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
zgadzam się z Naziną, osobiście doszłem chyba do - 18 kp oczywiście wojownikem, dawno temu
Odpowiedz
Dranzer jakim cudem miałeś aż -18 pk? Nigdy nie miałam tak dobrego.
"Zło jest niezrozumieniem dobra" L. Tołstoj
Odpowiedz
Właśnie. To chyba niemożliwe. Musiała Ci sie jedynka przez przypadek wcisnąć .

Ja też mam pytanie odnośnie KP. Mianowicie, bardzo proszę, aby ktoś mi wytłumaczył jak się oblicza system trafień i uników (Trak0 chyba i KP) w systemach, gdzie KP im niższe tym lepsze, czyli np. właśnie BG.

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
zreczność miałem na początku 18 to klasa pancerza wynosi 6, zbroja pełna płytowa + miecz (dritha +5} (pierścień +2) tarcza (+4 albo +5) coś jeszcze miałem ale teraz sobie przypomnieć nie mogę :?:
minęty już 3 lata więc nie paamiętam :wink:

[ Dodano: 18-01-2005, 19:02 ]
Właśnie hełm baldurana, nie pamiętam jaki płaszcz miałem
Odpowiedz
osobiście, to ja chyba najwięcej miałem -12
A dead issue, don't wrestle with it, deaf ears are sleeping. A guilty bliss,
so inviting, nailed to the cross. I feel you, relate to you, accuse you.
Wash away us all, take us with the floods.
Then throughout the night, they were raped and executed.
Cold hearted world. Your language unheard of, the vast sound of tuning out.
The rash of negativity is seen one sidedly, burn away the day.


Odpowiedz

Cytat

Ja też mam pytanie odnośnie KP. Mianowicie, bardzo proszę, aby ktoś mi wytłumaczył jak się oblicza system trafień i uników (Trak0 chyba i KP) w systemach, gdzie KP im niższe tym lepsze, czyli np. właśnie BG.


Ten sposób liczenia testów dotyczy BG I o ile pamiętam to jest według zasad AD&D 2.
No więc Trak0 oznacza potrzebną wartość by trafić w przeciwnika o KP 0. Jeśli KP przeciwnika jest powyżej 0 to tą wartość odejmujesz od potrzebnej na trafienie w 0 (np. KP 5 a twoje Trak0 10 to żeby go trafić musić wyrzucić 5 i zwyż), a jeśli poniżej 0 to tą wartość dodajesz do potrzebnej na trafienie w 0 (np. KP -5 a twoje Trak0 10 to żeby go trafić musić wyrzucić 15 i zwyż). Jest jeszcze coś takiego w BG jak wyrzucisz 20 to zawsze trafisz, a jak 1 zawsze zpudłujesz.
"Mors omnia adequat"
Odpowiedz
Wielkie dzięki Kozmor. Zawsze to nie dawało mi spać, a teraz jestem już o tą wiadomość mądrzejszy.

Cytat

Jest jeszcze coś takiego w BG jak wyrzucisz 20 to zawsze trafisz, a jak 1 zawsze zpudłujesz.


To jest w każdym cRPGu opartym na D&D i nazywa się trafienie i pudło krytyczne i tyczy wszystkich rzutów, nie tylko trafieniowych .

Cytat

zakręcone to na maxa


Eeee tam. Wszystko jasne i przejrzyste, przynajmniej dla mnie .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Rany to ja na razie mam -1, ale magiczne przedmioty to rozdaje równomiernie na członków teamu. Najwięcej przedmiotów premiowanych do KP ma u mnie Xan , bo walczy w zwarciu, a jest magiem.
Ogieńssssss! Palićsssssss! Takssssss! Płomieniessssssss! Wszytsko spalę!!!
Odpowiedz
Co ty Xana używasz, gościa który nawet dwudziestu punktów życie nie ma, ale jako przynęte
Odpowiedz
Jak myślicie czy da się mieć KP równe -25, bo mój kolega się chwali że właśnie takie miał (miał 24 zręczności)?
Odpowiedz
A nie ma jakiegoś limitu na KP? Nie wiem, jak jest w BGII, ale wydaje mi się, że w jedynce nie da się mieć takiego KP.
Kneel before my sword, worm! Now, you shall die...
Odpowiedz
Ja nawet w dwójce takiego nie miałem.
Odpowiedz


Tutaj wykorzystałem bug gry dotyczący czaru "Ochrona przed złem".
Można by jeszcze wziąć do drużyny Jaheirę, Branwen i samemu być kapłanem z 24 zręczności, to mając odpowiednie przedmioty można osiągnąć KP -12. A później rzucić czar "Jedność obronna": 2x2 + 2x2 + 3x2 (na przykład) = -26

A nie korzystając z czarów (lub bugów) lub nie oszukując, to się chyba nie da mieć klasy pancerza -24 (lub niższej).

P.S.: Jednak nie wiem, po co w BG I niższa klasa pancerza, niż -12 (bez czarów). Przy takiej KP wszyscy wrogowie ranią nas wyłącznie po trafieniu krytycznym.









Odpowiedz
No nie zupełnie po trafieni krytycznym, z tego co pamiętam to miałem KP -14 i wcale tak fajnie nie było. Co prawda rzadko mnie trafiali ale jednak i to nie tylko po trafieniu krytycznym
Odpowiedz
Używając Gate Keepera można ustawić ZR : 25. Wtedy masz początkową KP 3 (chyba). Pełna zbroje płytowa +1, 2 pierścienie ochrony +2 i Amulet ochrony +1 to już -13 (wszystko dzięki Keeperowi). Dalej Można wziąć Hełm Baldurana, Pawęż +2, więc już -18. Pałasz "Obrońca" daje +2 KP, czyli klasa pancerza dochodzi do -20. To chyba najwyższa naturalna klasa. Jeśli się gdzieś pomyliłem, przepraszam.
I'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal...


Odpowiedz
Tak tyle że normalnie nie da się łączyć pierścieni ochrony z magicznymi zbrojami. A mi chodzi o to czy da się bez używania programów wspomagających.
Odpowiedz
Ja miałem max -5 ale pewnie jest to możliwe, choć to dość trudne. Jeżeli ktoś zna tą grę dobrze myślę, że mógłby tego dokonać ale mi się to raczej nie uda

Odpowiedz
← Baldur's Gate

KP - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...