Użytkownik Dasaka dnia sob, 12 maj 2007 - 17:55 napisał
Tutaj wykorzystałem bug gry dotyczący czaru "Ochrona przed złem".
[post="64451"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Tzn. jaki bug? Zwiększa zręczność ?
Co do samego pytania, to w BG I jest to niemożliwe bez Keepera lub kombinowania z tymi czarami i bugami (oryginalne dosyć ).
Użytkownik DeBe napisał
No nie zupełnie po trafieni krytycznym, z tego co pamiętam to miałem KP -14 i wcale tak fajnie nie było. Co prawda rzadko mnie trafiali ale jednak i to nie tylko po trafieniu krytycznym
Otóż to. Wystarczy że przeciwnik ma trak0=0 i już wystarczy że wyrzuci 14 i trafia takiego obkutego w metal wojaka z KP - 14 .
Użytkownik Rincewind dnia wto, 15 maj 2007 - 12:03 napisał
Tzn. jaki bug? Zwiększa zręczność ?
Co do samego pytania, to w BG I jest to niemożliwe bez Keepera lub kombinowania z tymi czarami i bugami (oryginalne dosyć ).
Użytkownik DeBe napisał
No nie zupełnie po trafieni krytycznym, z tego co pamiętam to miałem KP -14 i wcale tak fajnie nie było. Co prawda rzadko mnie trafiali ale jednak i to nie tylko po trafieniu krytycznym
Otóż to. Wystarczy że przeciwnik ma trak0=0 i już wystarczy że wyrzuci 14 i trafia takiego obkutego w metal wojaka z KP - 14 .
[post="65169"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
1. Bug polega na tym, że rzucając jeden raz czar "Ochrona przed Złem" klasa pancerza zmniejsza się o -2. A jeśli rzucimy czar kilkakrotnie na tą samą postać, efekty czaru będą się kumulowały (oczywiście tak nie powinno być) i klasa pancerza będzie za każdym razem zmniejszała się o -2. (Czyli np. 10 razy rzucić czar na jedną postać = dodatkowe -20 do jej KP).
2. Tak tak, ale przyznajcie, że w BG rzadko zdarzają się przeciwnicy o takim niskim Trak0, mój Minsc miał pod koniec bodajże Trak0=1.
Z tego co obliczyłem to żeby być odpornym na ciosy wystarczy mieć -20 KP, gdyż Drizzt ma zdaje się najmniejsze TrakO równe chyba 0. Oczywiście na innych nie trzeba byłoby takiego niskiego KP.
Jak myślicie jakie jest najmniejsze KP? Niech ktoś sprawdzi w Gate Keeperze (ja nie mam i nie chce mi się sciągać) jakie jest najmniejsze KP (ale bez wkładania np. dwóch pierścieni ochrony na raz) tylko takie które na prawdę da się mieć. Bo tak się zastanawiam czy dałoby się zabić Drizzta jednym gościem.
Użytkownik DeBe dnia wto, 15 maj 2007 - 18:25 napisał
Z tego co obliczyłem to żeby być odpornym na ciosy wystarczy mieć -20 KP, gdyż Drizzt ma zdaje się najmniejsze TrakO równe chyba 0. Oczywiście na innych nie trzeba byłoby takiego niskiego KP.
Jak myślicie jakie jest najmniejsze KP? Niech ktoś sprawdzi w Gate Keeperze (ja nie mam i nie chce mi się sciągać) jakie jest najmniejsze KP (ale bez wkładania np. dwóch pierścieni ochrony na raz) tylko takie które na prawdę da się mieć. Bo tak się zastanawiam czy dałoby się zabić Drizzta jednym gościem.
[post="65258"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Podejrzewam, że Drizzt ma przynajmniej kilka punktów we władaniu dwoma broniami czy długimi mieczami i tymi swoimi cudeńkami krytyki zadaje już nawet przy wyrzuceniu 19 . Czyli statystycznie co dziesiąty cios trafia i jest to krytyk, a to na pewno boli jeszcze bardziej biorąc pod uwagę owe specjalizacje. Sam Drizzt też ma na pewno swoje KP i też łatwo go trafić pewnie nie jest. Ale w gruncie rzeczy pewnie da się załatwić w pojedynkę drowa (choć niekoniecznie wojem), tyle że trzeba mieć ogromnego fuksa .
Ps. Odpornym na ciosy można być jedynie po pewnych czarach (ale wątpię czy w jedynce jest ochrona przed zwykłymi/magicznymi broniami), bo samo KP przed krytykiem nie uchroni.
Co do klasy pancerza to w samym BG max była KP -8
W BG + ToSC KP -12
oczywiście mówie o samym sprzecie, natomiast jeżeli ma sie nieoficjalne dodatki tak jak NToCS albo DSoC czy inne pomniejsze jak choćby dodatki zawierające paczki nowych przedmiotów to klase pancerza mozna w samym sprzecie wyciągnąć do KP -22. Niestety nieoficjalne dodatki często sprawiają ze gra się wysypuje do pulpitu, a same przedmioty są niezbalansowane i moga tez psuc rozgrywke - miałem kiedys Miecz "czegoś tam " - Thaco +10 i obrażenia 1k8 + 10 Drizzt padał po 5-7 ciosach od tego mieczyka jak sie mialo wysoka siłe :]
Użytkownik DeBe dnia czw, 21 cze 2007 - 08:18 napisał
Jak to -8KP i -12KP? Albo czegoś nie zrozumiałem albo to ty się mylisz. Wytłumacz mi to.
[post="70403"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Sprawa wygląda tak ze w podstawowej wersji Gry z samych sprzetów jeśli się nie mylę mozna było uzyskać najniższa klase pancerza -8 dodatek ToSC powodował ze niemagicznie dalo się uzyskać maksymalnie KP -12 Jestem tego na 90% ze tak było i nawet kiedyś o tym czytałem, teraz tego nie moge potwierdzić gdyz od 2-3 lat grywam z dodatkami nieoficjalnymi i przedmoty w nich zawarte sprawiają że mozna mieć naprawde baaaaardzo niska klase pancerza zreszta pisałem o tym post wcześniej
Ale chodzi ci tylko o sprzęt niemagiczny który się nakłada (jak zwykła tarcza)? Bo jeśli weźmie się sprzęt magiczny to może być ta klasa pancerza znacznie niższa.
No tak o taki sprzet mi chodzi, tylko tutaj hmmmm kwestia rozstrzygniecia, co nazwiemy zwykłym sprzetem?? Bo hmmmmm... Ja przyjmuje takie kryterium (nie pamietam czy to zasługa dodatku oficjalnego czy jego braku, czy zupełnie innego dodatku) gdzie np, pewnej grupy przedmiotów ze wzgledó na ich umagicznienie nie mozna nosic jednoczesnie.
Hmmmmm.... nie chodzi mi o sens grania w zwykłym ekwipunku, tylko o mozliwości gry i różne kombinacje.... oczywiście czy sprzet magiczny czy nie magiczny zawsze trzeba wziąść pod uwagę statystyki postaci i klase postaci... a skoro możliwe jest wyciągnąc w zwykłym sprzecie KP - 8 to w magicznym o wiele wieksza, i juz samo to może służyc za 100% podważenie wypowiedzi typu "Ja to mialem KP max - 5"