KP - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Mr.Bronson,
Hmmmmm.... nie chodzi mi o sens grania w zwykłym ekwipunku, tylko o mozliwości gry i różne kombinacje.... oczywiście czy sprzet magiczny czy nie magiczny zawsze trzeba wziąść pod uwagę statystyki postaci i klase postaci... a skoro możliwe jest wyciągnąc w zwykłym sprzecie KP - 8 to w magicznym o wiele wieksza, i juz samo to może służyc za 100% podważenie wypowiedzi typu "Ja to mialem KP max - 5"
DeBe,
Tak, tylko po co nosić zwykły sprzęt skoro można wziąć umagiczniony.
Mr.Bronson,
No tak o taki sprzet mi chodzi, tylko tutaj hmmmm kwestia rozstrzygniecia, co nazwiemy zwykłym sprzetem?? Bo hmmmmm... Ja przyjmuje takie kryterium (nie pamietam czy to zasługa dodatku oficjalnego czy jego braku, czy zupełnie innego dodatku) gdzie np, pewnej grupy przedmiotów ze wzgledó na ich umagicznienie nie mozna nosic jednoczesnie.
DeBe,
Ale chodzi ci tylko o sprzęt niemagiczny który się nakłada (jak zwykła tarcza)? Bo jeśli weźmie się sprzęt magiczny to może być ta klasa pancerza znacznie niższa.
Mr.Bronson,

Użytkownik DeBe dnia czw, 21 cze 2007 - 08:18 napisał

Jak to -8KP i -12KP? Albo czegoś nie zrozumiałem albo to ty się mylisz. Wytłumacz mi to.

[post="70403"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Sprawa wygląda tak ze w podstawowej wersji Gry z samych sprzetów jeśli się nie mylę mozna było uzyskać najniższa klase pancerza -8 dodatek ToSC powodował ze niemagicznie dalo się uzyskać maksymalnie KP -12 Jestem tego na 90% ze tak było i nawet kiedyś o tym czytałem, teraz tego nie moge potwierdzić gdyz od 2-3 lat grywam z dodatkami nieoficjalnymi i przedmoty w nich zawarte sprawiają że mozna mieć naprawde baaaaardzo niska klase pancerza zreszta pisałem o tym post wcześniej
DeBe,
Jak to -8KP i -12KP? Albo czegoś nie zrozumiałem albo to ty się mylisz. Wytłumacz mi to.
Mr.Bronson,
Co do klasy pancerza to w samym BG max była KP -8
W BG + ToSC KP -12
oczywiście mówie o samym sprzecie, natomiast jeżeli ma sie nieoficjalne dodatki tak jak NToCS albo DSoC czy inne pomniejsze jak choćby dodatki zawierające paczki nowych przedmiotów to klase pancerza mozna w samym sprzecie wyciągnąć do KP -22. Niestety nieoficjalne dodatki często sprawiają ze gra się wysypuje do pulpitu, a same przedmioty są niezbalansowane i moga tez psuc rozgrywke - miałem kiedys Miecz "czegoś tam " - Thaco +10 i obrażenia 1k8 + 10 Drizzt padał po 5-7 ciosach od tego mieczyka jak sie mialo wysoka siłe :]
Rincewind,

Użytkownik DeBe dnia wto, 15 maj 2007 - 18:25 napisał

Z tego co obliczyłem to żeby być odpornym na ciosy wystarczy mieć -20 KP, gdyż Drizzt ma zdaje się najmniejsze TrakO równe chyba 0. Oczywiście na innych nie trzeba byłoby takiego niskiego KP.

Jak myślicie jakie jest najmniejsze KP? Niech ktoś sprawdzi w Gate Keeperze (ja nie mam i nie chce mi się sciągać) jakie jest najmniejsze KP (ale bez wkładania np. dwóch pierścieni ochrony na raz) tylko takie które na prawdę da się mieć. Bo tak się zastanawiam czy dałoby się zabić Drizzta jednym gościem.

[post="65258"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Podejrzewam, że Drizzt ma przynajmniej kilka punktów we władaniu dwoma broniami czy długimi mieczami i tymi swoimi cudeńkami krytyki zadaje już nawet przy wyrzuceniu 19 . Czyli statystycznie co dziesiąty cios trafia i jest to krytyk, a to na pewno boli jeszcze bardziej biorąc pod uwagę owe specjalizacje. Sam Drizzt też ma na pewno swoje KP i też łatwo go trafić pewnie nie jest. Ale w gruncie rzeczy pewnie da się załatwić w pojedynkę drowa (choć niekoniecznie wojem), tyle że trzeba mieć ogromnego fuksa .

Ps. Odpornym na ciosy można być jedynie po pewnych czarach (ale wątpię czy w jedynce jest ochrona przed zwykłymi/magicznymi broniami), bo samo KP przed krytykiem nie uchroni.
DeBe,
Z tego co obliczyłem to żeby być odpornym na ciosy wystarczy mieć -20 KP, gdyż Drizzt ma zdaje się najmniejsze TrakO równe chyba 0. Oczywiście na innych nie trzeba byłoby takiego niskiego KP.

Jak myślicie jakie jest najmniejsze KP? Niech ktoś sprawdzi w Gate Keeperze (ja nie mam i nie chce mi się sciągać) jakie jest najmniejsze KP (ale bez wkładania np. dwóch pierścieni ochrony na raz) tylko takie które na prawdę da się mieć. Bo tak się zastanawiam czy dałoby się zabić Drizzta jednym gościem.
darksamurai,
Ale te KP działa tylko przeciw złym, nie?
Dasaka,

Użytkownik Rincewind dnia wto, 15 maj 2007 - 12:03 napisał

Tzn. jaki bug? Zwiększa zręczność ?

Co do samego pytania, to w BG I jest to niemożliwe bez Keepera lub kombinowania z tymi czarami i bugami (oryginalne dosyć ).

Użytkownik DeBe napisał

No nie zupełnie po trafieni krytycznym, z tego co pamiętam to miałem KP -14 i wcale tak fajnie nie było. Co prawda rzadko mnie trafiali ale jednak i to nie tylko po trafieniu krytycznym

Otóż to. Wystarczy że przeciwnik ma trak0=0 i już wystarczy że wyrzuci 14 i trafia takiego obkutego w metal wojaka z KP - 14 .

[post="65169"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




1. Bug polega na tym, że rzucając jeden raz czar "Ochrona przed Złem" klasa pancerza zmniejsza się o -2. A jeśli rzucimy czar kilkakrotnie na tą samą postać, efekty czaru będą się kumulowały (oczywiście tak nie powinno być) i klasa pancerza będzie za każdym razem zmniejszała się o -2. (Czyli np. 10 razy rzucić czar na jedną postać = dodatkowe -20 do jej KP).

2. Tak tak, ale przyznajcie, że w BG rzadko zdarzają się przeciwnicy o takim niskim Trak0, mój Minsc miał pod koniec bodajże Trak0=1.
Rincewind,

Użytkownik Dasaka dnia sob, 12 maj 2007 - 17:55 napisał

Tutaj wykorzystałem bug gry dotyczący czaru "Ochrona przed złem".

[post="64451"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Tzn. jaki bug? Zwiększa zręczność ?

Co do samego pytania, to w BG I jest to niemożliwe bez Keepera lub kombinowania z tymi czarami i bugami (oryginalne dosyć ).

Użytkownik DeBe napisał

No nie zupełnie po trafieni krytycznym, z tego co pamiętam to miałem KP -14 i wcale tak fajnie nie było. Co prawda rzadko mnie trafiali ale jednak i to nie tylko po trafieniu krytycznym

Otóż to. Wystarczy że przeciwnik ma trak0=0 i już wystarczy że wyrzuci 14 i trafia takiego obkutego w metal wojaka z KP - 14 .
Sosna,
Ja miałem max -5 ale pewnie jest to możliwe, choć to dość trudne. Jeżeli ktoś zna tą grę dobrze myślę, że mógłby tego dokonać ale mi się to raczej nie uda
DeBe,
Tak tyle że normalnie nie da się łączyć pierścieni ochrony z magicznymi zbrojami. A mi chodzi o to czy da się bez używania programów wspomagających.
Quessir Elvenhair,
Używając Gate Keepera można ustawić ZR : 25. Wtedy masz początkową KP 3 (chyba). Pełna zbroje płytowa +1, 2 pierścienie ochrony +2 i Amulet ochrony +1 to już -13 (wszystko dzięki Keeperowi). Dalej Można wziąć Hełm Baldurana, Pawęż +2, więc już -18. Pałasz "Obrońca" daje +2 KP, czyli klasa pancerza dochodzi do -20. To chyba najwyższa naturalna klasa. Jeśli się gdzieś pomyliłem, przepraszam.
DeBe,
No nie zupełnie po trafieni krytycznym, z tego co pamiętam to miałem KP -14 i wcale tak fajnie nie było. Co prawda rzadko mnie trafiali ale jednak i to nie tylko po trafieniu krytycznym
Dasaka,


Tutaj wykorzystałem bug gry dotyczący czaru "Ochrona przed złem".
Można by jeszcze wziąć do drużyny Jaheirę, Branwen i samemu być kapłanem z 24 zręczności, to mając odpowiednie przedmioty można osiągnąć KP -12. A później rzucić czar "Jedność obronna": 2x2 + 2x2 + 3x2 (na przykład) = -26

A nie korzystając z czarów (lub bugów) lub nie oszukując, to się chyba nie da mieć klasy pancerza -24 (lub niższej).

P.S.: Jednak nie wiem, po co w BG I niższa klasa pancerza, niż -12 (bez czarów). Przy takiej KP wszyscy wrogowie ranią nas wyłącznie po trafieniu krytycznym.
DeBe,
Ja nawet w dwójce takiego nie miałem.
darksamurai,
A nie ma jakiegoś limitu na KP? Nie wiem, jak jest w BGII, ale wydaje mi się, że w jedynce nie da się mieć takiego KP.
DeBe,
Jak myślicie czy da się mieć KP równe -25, bo mój kolega się chwali że właśnie takie miał (miał 24 zręczności)?
Wczytywanie...