Project Eternity – minął rok


Minął już rok od momentu rozpoczęcia zbiórki funduszy na kickstarterze. Przypominam, że padł też wtedy rekord - prawie 4 miliony dolarów wysypali z portfeli fani klasycznych cRPG (i to tylko na tej platformie crawdfundingoewej – łącznie udało się zebrać kilkaset tysięcy dolarów więcej). Co prawda, pierwszeństwo w tym względzie należy się teraz "Tormentowi", ale gdyby nie olbrzymi sukces "Project Eternity", tej drugiej gry zwyczajnie by nie było.

project eternity, węższe logo

Obsidian Entertainment po zakończeniu zbiórki nie zasypiali gruszek w popiele, trzeba im oddać, że na bieżąco aktualizowali informacje o postępach prac nad grą – stąd pokaźna, licząca 66. pozycji lista uaktualnień.

My, newsmani Game Exe, staraliśmy się śledzić na bieżąco poczynania i prace nad grą. Mogliście u nas przeczytać chociażby o pierwszym wideo prezentującym "grafikę Eternity na żywo", założeniach gry czy zwyczajne teksty, prezentujące screeny z gry. Jest tego w sumie o wiele więcej!

Twórcy zapowiadają z okazji rocznicy wysyp nowych informacji odnośnie postępów prac nad Projektem, dlatego myślę, że w listopadzie warto śledzić newsy na GE.

pe, pejzaze
Odpowiedz
Już nie mogę się doczekać premiery . Co do aktualizacji to staram się je śledzić dość wybiórczo żeby nie psuć sobie zabawy. Smaczek rośnie!
Odpowiedz
Ehh, a liczyłem że zobaczę coś nowego, a to tylko wyrenderowany filmik sprzed paru miesięcy.

Odpowiedz
Spokojnie, cała rzecz miała na celu jedynie przypomnienie, że minął rok od kickstarterowej zbiórki. A tym filmikiem pewnie jeszcze raz lub dwa zaspamuję, bo to jedyne przedstawienie gry "na żywo".
Odpowiedz
Czekamy, czekamy...
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
← Nowości

Project Eternity – minął rok - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...