[GIII] Questy, z którymi macie problemy

Człowieku, każde miasto można wyrżnąć samemu. I nie trzeba być wypasionym. Ja wogóle nie dawałem punktów w życie i mam je prawie na początkowym poziomie nadal (same rośliny jadłem) i sobie radzę bez problemu. Wbijasz się do jakiegoś domku, stoisz na jego środku i wyżynasz wszystkich, którzy wchodzą do niego. Będą wchodzić falami, a ty jesteś osłonięty od szamanów i kuszników. I tyle.
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz

Użytkownik Łowc@ dnia Dec 1 2006, 06:50 PM napisał

Co ci się nie podoba w tych zdolnościach? Ja miałem przy monterze podobne(łucznictwo 108 siła 215 życie 300), a walczyłem ognistym mieczem(100 obr).

Może jestem jakiś dziwny ale zapisuje według standardu z poprzednich gothic'ów, czyli ok. 20 save'ów więc nie ma możliwości na takie coś . Z jednym savem bym nie wytrzymał(z dwoma lub trzema też), do tego po wykonaniu każdego zadania robie quick save.

Końcówki "ów" zawsze piszemy przez "Ó" , "już" się pisze przez Ż

PS: Pisząc tego posta nic nikomu nie chcę udowadniać/narzucać ani nikogo obrażać xD

[post="51025"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



napisałem z błędami dlatego,że mi sie śpieszyło

aha i mam szeroki miecz wiem wiem troche gówniany no ale co zrobić?? czymś trzeba siekać

[Dodano po chwili]

mam takie pytanie czy Lee jest w G3??
czytałem na jednej stronce ze jest ale (uwaga) jest z nami w Ardeii i walczy!!!!
ale ja go nie widzialem i nikt nic o nim nie mowij jak narazie???
czy cos jest nie tak??? byl wraz z bezimmennym w Ardeii???
czy poprostu ktos podal zle informacje???
a jak byl to czemu go niewidziałem przeciesz calą Ardee przeszukalem (nie za Lee ale za kosztownosciami tongue.gif )i ge nie było
z gory dziekuja za odpowiedz biggrin.gif
(troche sie martwie ze go jeszcze nie widzialem bardzo go lubie i chcialbym mu pomuc w jego sprawie z krolem biggrin.gif )
Odpowiedz
Lee jest w Normarze, w Klanie Ognia chyba.

EDIT
No tak, trzy posty takie same w różnych tematach ....
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz

Użytkownik Dany dnia Dec 3 2006, 09:04 PM napisał

EDIT
No tak, trzy posty takie same w różnych tematach ....

[post="51114"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




to tak dla pewnosci zeby ktos odpisal no i zeby ta odpowiec byla szybka
Odpowiedz
IMO jest taki jeden queścik a mianowicie "Świątynia w Bakareshu" od jednego z Czarnych Magów. Gdy reputacja w tym mieście wynosi 75%, możemy pełnoprawnie wejść do tej oto świątyni. Może brzmi to troche żałośnie, że wogóle o tym pisze, ale problem jest taki że ZA KAżDYM RAZEM JAK PYTAM SIE TEGO MAGA O POZWOLENIE WEJśCIA DO śRODKA, FACET UDZIELA MI ZGODY, ALE QUEST MI SIE NIE ZALICZA! I to w dodatku za każdym razem! Sory, ale nie wiem jak wy, ale mnie to strasznie wnerwia jak widze jakieś głupie, niezaliczone zadania w questlogu .
Odpowiedz
A spróbowałeś wejść do świątyni?
Odpowiedz
Mam taki problem a mianowicie:
mam zanieść wiadomość od sanforda do Okary ide na tą drugą farme gdzie wcześniej przynioslem zboże.Gadam tam z Rufusem i mowi mi,że uciaka do Okary i prosi zebym go oslaniał.oczywiscie zgadzam sie bo nie mam zielonego pojącia gdzie ta okara jest.Biegniemy kawalek A ON MI ZNIKA!!!!!
Co jest nie tak????
Chcialem sam iść do Okary ale jej nie znalazlem więvc proszę o odpowiedz co jest nie tak ze on znika?
Z góry wielkie dzieki

[Dodano po chwili]

Użytkownik Łowc@ dnia Dec 6 2006, 03:19 PM napisał

Kiedy postać jest daleko od ciebie to znika ale w tym zadaniu nie wiem jak 
Okara? Masz na mapie!

[post="51232"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



szedłem kolo niego był na wyciągnięcie mojego miecza
wiem ze mam na mapie ale nie moge jej znalesc ale jeszcze poszukam

[Dodano po chwili]

Użytkownik Łowc@ dnia Dec 6 2006, 03:19 PM napisał

Kiedy postać jest daleko od ciebie to znika ale w tym zadaniu nie wiem jak 
Okara? Masz na mapie!

[post="51232"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


szedłem kolo niego był na wyciągnięcie mojego miecza tongue.gif
wiem ze mam na mapie ale nie moge jej znalesc ale jeszcze poszukam blush.gif
Odpowiedz

Użytkownik Xardas 2006 dnia Dec 6 2006, 01:13 PM napisał

Mam taki problem a mianowicie:
mam zanieść wiadomość od sanforda do Okary ide na tą drugą farme gdzie wcześniej przynioslem zboże.Gadam tam z Rufusem i mowi mi,że uciaka do Okary i prosi zebym go oslaniał.oczywiscie zgadzam sie bo nie mam zielonego pojącia gdzie ta okara jest.Biegniemy kawalek A ON MI ZNIKA!!!!!
Co jest nie tak????
Chcialem sam iść do Okary ale jej nie znalazlem więvc  proszę o odpowiedz co jest nie tak ze on znika?
Z góry wielkie dzieki

[post="51231"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Kiedy postać jest daleko od ciebie to znika ale w tym zadaniu nie wiem jak
Okara? Masz na mapie!
www.maxpayne.boo.pl
Odpowiedz
Ja chyba się wstrzymam i dopiero jak wyjdzie któryś z rzędu patch zacznę znów grać bo za dużo ma błędów jeszcze gothic. Za dużo trzodzenia twarzą jak coś Ci gra pożre ale nie wiem, czy zdolam oprzeć się pokusie
Odpowiedz
Witam niedawno zacząłem grać i mam taki problemik. NIe mogę zabijać ani orków, ani ludzi. Jak z nimi walcze to padają, a potem im się życie regeneruje...

I jak najlepiej zdobywać pieniądze? Bo u mnie z tym cienko. Pozdrawiam
Odpowiedz
Musisz ich dobić czyli długo PM i krótko LPM
Odpowiedz
Dzięki działa. A jak ma się lepszy miecz to nie trzeba dobijać. Mam problem w monterze ze szpiegowaniem najemników. Ze wszystkimi gadałem i powiedziałem to Marikowi i nie zaliczyło mi go jeszcze.
Odpowiedz
musisz wykonać zadanie dla Masona(stoi za farmą z której zgarnia się mleko) a potem podać hasło Sanfordowi. Po tych dwóch czynnościach mozesz powiedzieć Marikowi że Sanford jest buntownikiem i papa ;].

EDIT:
Serio? JA tam zawsze musiałęm dobijać jeśli nie byli wrogo nastawieni(imię na czerwono)
www.maxpayne.boo.pl
Odpowiedz
Taki miecz to był by przebój jeśli istnieje.. No chyba ze ognisty podpalił co
Odpowiedz

Użytkownik Gabriel dnia Dec 18 2006, 04:36 PM napisał

Taki miecz to był by przebój jeśli istnieje.. No chyba ze ognisty podpalił co

[post="51737"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



A używałeś szpona beliara w GII NK? Tam zabijał od razu.
www.maxpayne.boo.pl
Odpowiedz
To możliwe, że byli na czerwono, bo to od tego zależy. Pogadałem z Marikiem i powiedział, że nie wierzy i chce dowodów...
Odpowiedz
Ale to nie II W jedynce Uriziel tez od razu zabijał
Odpowiedz
Mam kolejny problem muszę dać dla jakiegoś łepka 2 rogi. Zabiłem te stwory, nauczyłem brania rogów, zębów.. podchodzę do trupa tego zwierza i klikam i mówi, że nic tu nie ma. Nóż też mam.
Odpowiedz
Nie możesz zebrać nic z już zabitego stwora (tzn. zabić go a potem iśc się nauczyć zdolności i wrócić aby go obrobić, musisz sie tego wcześniej nauczyć) . Dlatego zawsze najlepiej od samego początku władować kilkanaście punktów w obieranie zwierzyny
Odpowiedz
Poradziłem sobie
Odpowiedz
← Gothic

Questy, z którymi macie problemy - Odpowiedź

Wczytywanie...