[GIII] Questy, z którymi macie problemy

Cytat

GeForce 8600GT 1024MB TV/DVI PCI-E

Jakoś mi ciężko w to uwierzyć za taką cenę... Zwłaszcza że jak się kiedyś rozglądałem to jest mało Grafik 1024Mb...

Proponuje też rozejrzeć się za każdym elementem z oddzielna, bo często bywa że jak kupujesz całe zestawy wychodzi drożej niż kupić każdą część oddzielnie i samemu złożyć.

No i jeśli umiesz podkręcić procka albo masz znajomego który umie, to lepszy będzie Atchlon bo one są bardziej podatne na takie zabiegi, można mocniej podkręcić, po za tym procesory AMD są wydajniejsze od Intelowych.

Odpowiedz

Cytat

BUDOWA TRACE XENO LUB INSPIRE 450W (USB NA PRZODZIE OBUDOWY ORAZ WYŚWIETLACZ LCD!!!!!!!)


Wystarczy czytać dokładnie

Ale patrz na to 2000zł a kompletując ten sprzęt samodzielnie, zapłacisz mniej, a możesz też zaoszczędzić. np. zastanów się czy potrzeba Ci dysk 500Gb? Jak nie to kompletując oddzielnie bierzesz mniejszy i masz trochę kasy do przodu, lub do przeznaczenia na co innego. Po za tym do takiego gotowca nie wiesz co Ci wcisną, mogą Ci podrzucić podzespoły najgorszych firm, jakiś zasilacz co się zaraz przepali, ramy, grafikę bez lub z marnym chłodzeniem, i wyjdzie Ci to np. za 2 lata idealnie jak skończy się gwarancja...

Ale koniec offtopu. Załóż sobie temat w odpowiednim dziale, a o ile się nie mylę istnieje podobny, poszukaj.

A jak chcesz kupować oddzielne podzespoły polecam do szukania sklepów:
http://skapiec.pl
znajdzie najtańsze

Odpowiedz
Ja mam problem z tym grubasem w mora sul





Tobi is a good boy

WIELKI MISTRZ BRACTWA MAGICZNEGO OGNIA W FUN CLUBIE GOTHICA.
Odpowiedz
Ja mam problem z grobowcami w Nordmarze chodzi mi konkretnie o ejnara bo nie mam kamienia przodków ejnara a robiłem misje z Alym w Faring sklepałem go zabrałem klucz opróżniłem jego skrzynke coś dałem jakiemuś myśliwemu chyba właśnie ten kamień ale później wyrżnąłem całe miasto także nawet jeśli oddałem wtedy ten kamień to powinienem go odzyskać a jednak go nie mam. Co robić macie jakieś pomysły??
Odpowiedz
wpisz kod jak niemasz wyjscia

Użytkownik Bezimienny Michał dnia śro, 07 mar 2007 - 22:18 napisał

Ja mam problem z tym questem w nordmarze co sie nazywa : "tunelowy bulgot" ja niewiem juz co z tym zrobic poniewaz rozne triki robilem ze np zjem to potem tamto itp ale za nic niemoge tego wykonac, za kazdym razem gosc wypija i pada. Pomoze ktos ?

[post="55975"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Jest jeden trik żeby ustać na nogach a mianowicie mieć powyżej 200 coś takiego wytrzymałości





Tobi is a good boy

WIELKI MISTRZ BRACTWA MAGICZNEGO OGNIA W FUN CLUBIE GOTHICA.
Odpowiedz
mam problem
zdobyłem zgodę wszystkich wytapiaczy rudy i nauczyłem się kucia broni z czystej rudy
i chcę wykuć miecz przodków ale nie mogę nigdzie znaleźć sztabki czystej magicznej rudy
Odpowiedz
to jest temat z questami z jakimi jest problem a nie gdzie sztabki czystej rudy





Tobi is a good boy

WIELKI MISTRZ BRACTWA MAGICZNEGO OGNIA W FUN CLUBIE GOTHICA.
Odpowiedz
To co ale to tez jest problem, sztabka czystej magicznej rudy znajduje się chyba losowo w metalowych kufrach, chyba...
Odpowiedz
Witam!
Mam problem w Klanie Ognia...Otóż prosi mnie Kalnar o znaleźienie jego młota...Nie mam pojecia gdzie on sie znajduje.Może ktoś mi pomóc ,był bym wdzięczny...
W żadnym poradniku nie znalazłem tego questa ,lecz może sie myle.
Pozdro
Odpowiedz
To jest w okolicy tego orkowego obozowiska?
Wiem że leży on w krzakach niedaleko miejsca pobytu owego kowala. Ale młot ten i tak nic nie wnosi do fabuły i questu, który obecnie wykonujesz.
Odpowiedz
Witam!
Mam mały poroblem ze znalezieniem 5 obozów Orków w Nordmarze z powodu ukształtowania tereniu;)Czy może ktoś jest w posiadaniu mapki ze zazaczonymi owymi obozami?
Pozdro

[Dodano po godzinie]

Oraz również gdy zdobywam 75% reputacji w Silden i chce sie spotkac z wodzem on mnie atakuje i gdy wyżynam (z trudem) całem miasto nie zalicza mi questa "wypędź Orków z Silden" , nie wiecie co mogłem zrobić nie tak?
Odpowiedz
Co do reputacji są dwa wyjścia...albo nie zabiłeś wszystkich orków albo po prostu bug.
Odpowiedz
Czy moze to byc zwiazane z tym ze juz przejołem kilka miast orków?Za kazdym razem kiedy pochodze do Umbraka on mowi "zle wiesci ,wszystkie podejzane morry zostana zabite"...
Odpowiedz
Jeśli przejmiesz władzę w więcej niż 2 orkowych miastach, to orkowie będą do Ciebie nastawieni wrogo, a przy spotkaniu z jednym z ich przywódców dojdzie do walki. Identycznie jest z buntownikami, asasynami i koczownikami.
Odpowiedz
Gram po stornie Innosa (rebeliantów) czy powinno tak byc ze w dwóch ostatnich miastach w Myrtanie jakie odwiedzam wogóle nie moge zrobi misji ponieważ odrazu zostaje zaatakowany przez orków i najemników?Pozdro i dzieki za pomoc
Odpowiedz
Jeśli masz "na pieńku" z orkami, to nie wykonasz żadnego zadania zlecanego przez nich (przepadło Ci chłopie sporo doświadczenia ).

Możesz zacząć przygodę od nowa, nie wyzwalając miast.
Odpowiedz
← Gothic

Questy, z którymi macie problemy - Odpowiedź

Wczytywanie...