A jakie jest wasze zdanie
[GIII] Walka w G3
Zdanie jest proste niby namodzil z systemem walki ale trochę skopali AI przez co walka nawet z wieloma przeciwnikami naraz na początku nie sprawia dużych trudności. Sam system walki jest całkiem fajnie przemyślany, jednakże gra często ogranicza sie do klikania Lpm, dopiero później jak walczy sie z kimś lepszym można wykorzystać rozwinięte zdolności walki bronią.
System walki jest dobry nie taki jak w Oblivionie że polega na machaniu można robić kom bosy i inne rzeczy:) Ale jest to złe że jeśli pierwszy uderzysz to koleś nie ma żadnych szans chyba że ma tarcze to będzie blokował i czekał na odpowiedni moment do kontrataku moim zdaniem jest ciekawy sposób walki.
Gość_Guest*
#5
No w sumie racja system jest troszkę głupie, ale bardziej niż sam styl walki denerwuje mnie to że jak walczysz z np 50 orkami to jednego walisz reszta się gapi... Ale jeszcze jedno jest chamsie mianowicie doświadczenie np za świnie jest tyle ile za zwiadowce... Ale fajne są combosy ;p
Gdyby autorzy pokusili się o nową taktykę dla humanodów to błoby dobrze.
Mianowicie, kiedy gracz robi to co ja zwykle: LPM LPM LPM LPM LPM LPM.....
ork powinien robić szybki atak i już po mnie. Poza tym pchnięcie jest za wolne. I nie opłaca się go robić, a Silne uderzenie powinno być zależne od długości "ładowania"(a może tak jużjest i tego nie widać?
)
Mianowicie, kiedy gracz robi to co ja zwykle: LPM LPM LPM LPM LPM LPM.....
ork powinien robić szybki atak i już po mnie. Poza tym pchnięcie jest za wolne. I nie opłaca się go robić, a Silne uderzenie powinno być zależne od długości "ładowania"(a może tak jużjest i tego nie widać?
Jest na to sposób. Atakujecie na zmianę długim i krótkim machnięciem. Przy krótkim machnięciu one się nie odsuwają i atakują, wtedy się nadziewają na długie i jak nie zdechną, to znowu się cofają, więc powtarzamy. Tylko, że one potrafią strasznie szybko zaatakować, gdy się machnie krótko.
Użytkownik diego19 dnia Feb 8 2007, 10:24 AM napisał
dlamnie system walki jest lepszy od wczesniejszych czesci tylko troche mało kombosów:(
[post="54040"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
a ja powiem że gdy by w gothic można było robić kombosy ,że Bezi sie kręci ,podskakuje lub atakuje z przewrotu a przy tym świecą sie światełka i mrugają kolorowe napisy [+100exp ] lub [+50 exp]
to czy nie sądzicie że klimat gothica zupełnie by sie pogorszył
PS. według mnie najfajniejszy sposób walki jest w gothic 1. Za to jedyne co mi si podoba w zmianie trybu walki to dodanie do łuku celownika. Myślałem że oszaleje gdy w poprzednich gothicach strzelaliśmy do celu a on uciekał tuż przed strzałą , tutaj w gotchic 3 można przynajmniej pobawić sie w łucznika/skrytobójcę
No i dobrze,ze reszta "czeka na swoja kolejke"!Ciekewe jak bys sobie poradzil z 5 Elitarnymi Wojownikami ladujacymi na raz w Ciebie toporami?Z czego jeden jednym ciosem w zbroi paladyna zabiera 1/4 jak nie wiecej HP?A co dopiero 20-oma?Jesli grales na latwym poziomie to mozesz miec takowe mysli...
Myślę, że nowy system walki jest lepszy. Trochę brak kombosów (nie to co Path of Neo
) ale na drodze do montery(krótszej) widok kilkunastu martwych bandytów robi miłe wrażenie... Co do orków wystarczy tylko wciskac strzałki pomiędzy ciosami i walka jest ciekawsza...
Użytkownik diego19 dnia Thu, 08 Feb 2007 - 12:24 napisał
dlamnie system walki jest lepszy od wczesniejszych czesci tylko troche mało kombosów:(
[post="54040"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Zgadzam się w G1 i G2 było to bezmyślne machnie mieczem (w prawo i w lewo lub bezmyślnie na przód tylko żeby był jakiś combos
uważam że walka dwoma broniami to dobry pomysł. i w G3 jest trochę kombosów ale nie są one jakieś super rozwinięte. a to że walczy się tylko LPM to ułatwia walkę. Jednak upodobnił gothica do innych gier. Ponieważ to że w G1 i G2 gdzie trzeba było naciskać strzałkę i LPM, to czyniło ten system walki unikalny patrząc na pozostałe gry...
W rpg'ach jest to dość powszechne o_0
Ale w grach pokroju Gothic nie bardzo, więc duży plus dla twórców. Ale jedną rzecz według mnie spaprali - walkę z tarczą... nie jest tak jak np w Morrowindzie, że zasłaniasz się nią przed atakami... tutaj i tak obrywasz, a jezeli juz uda ci się zasłonić, i zredukowac obrazenia, to masz szczęście :\
Ale w grach pokroju Gothic nie bardzo, więc duży plus dla twórców. Ale jedną rzecz według mnie spaprali - walkę z tarczą... nie jest tak jak np w Morrowindzie, że zasłaniasz się nią przed atakami... tutaj i tak obrywasz, a jezeli juz uda ci się zasłonić, i zredukowac obrazenia, to masz szczęście :\