Walka w G3 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

SaintMaster,
Zgadzam się z tą tarczą. W Morrowindzie i Oblivionie jest to lepiej zrobione.
Wasabi,
W rpg'ach jest to dość powszechne o_0

Ale w grach pokroju Gothic nie bardzo, więc duży plus dla twórców. Ale jedną rzecz według mnie spaprali - walkę z tarczą... nie jest tak jak np w Morrowindzie, że zasłaniasz się nią przed atakami... tutaj i tak obrywasz, a jezeli juz uda ci się zasłonić, i zredukowac obrazenia, to masz szczęście :\
Kafi,
Moim zdaniem system walki jest dość rozwinięty. Uważam tak ponieważ
można walczyć dwoma mieczami naraz (tak naprawdę to nie pamiętam czy w innych grach mogłem walczyć dwoma mieczami naraz).
SaintMaster,
uważam że walka dwoma broniami to dobry pomysł. i w G3 jest trochę kombosów ale nie są one jakieś super rozwinięte. a to że walczy się tylko LPM to ułatwia walkę. Jednak upodobnił gothica do innych gier. Ponieważ to że w G1 i G2 gdzie trzeba było naciskać strzałkę i LPM, to czyniło ten system walki unikalny patrząc na pozostałe gry...
Paweł_666,

Użytkownik diego19 dnia Thu, 08 Feb 2007 - 12:24 napisał

dlamnie system walki jest lepszy od wczesniejszych czesci tylko troche mało kombosów:(

[post="54040"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Zgadzam się w G1 i G2 było to bezmyślne machnie mieczem (w prawo i w lewo lub bezmyślnie na przód tylko żeby był jakiś combos
Pasoro,
@Donovan w Fable nie do końca chodzi o zabijanie przeciwników, chociaż w tym jest trochę racji....., ale i tak kocham tę grę.....
Przecież w G3 jest dość dużo kombosów....pchnięcia, z wyskoku, z za tarczy....szybkie ataki....
(eternal) Dylanjuh,
Myślę, że nowy system walki jest lepszy. Trochę brak kombosów (nie to co Path of Neo ) ale na drodze do montery(krótszej) widok kilkunastu martwych bandytów robi miłe wrażenie... Co do orków wystarczy tylko wciskac strzałki pomiędzy ciosami i walka jest ciekawsza...
Pasoro,
Przeszedłem całą grę ze 5 razy, wiec "mów do mnie jeszcze". Właśnie lipa, że tak jest, jakby tak nie było to by było trudniej, i trzeba by było kombinować jak ich rozwalić.....!!
Morra,
No i dobrze,ze reszta "czeka na swoja kolejke"!Ciekewe jak bys sobie poradzil z 5 Elitarnymi Wojownikami ladujacymi na raz w Ciebie toporami?Z czego jeden jednym ciosem w zbroi paladyna zabiera 1/4 jak nie wiecej HP?A co dopiero 20-oma?Jesli grales na latwym poziomie to mozesz miec takowe mysli...
Pasoro,
No i żeby nie było, że Jak walczysz ze 20 orkami, to jak walczysz z 1 z tej gromady, to reszta tylko stoi sie lampi.....bezsensu
Donovan,

Użytkownik diego19 dnia Feb 8 2007, 10:24 AM napisał

dlamnie system walki jest lepszy od wczesniejszych czesci tylko troche mało kombosów:(

[post="54040"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]





a ja powiem że gdy by w gothic można było robić kombosy ,że Bezi sie kręci ,podskakuje lub atakuje z przewrotu a przy tym świecą sie światełka i mrugają kolorowe napisy [+100exp ] lub [+50 exp]

to czy nie sądzicie że klimat gothica zupełnie by sie pogorszył .według mnie dodanie walki dwoma mieczami i to że Bezi miecze (nawet jednoręczne) nosi na plecach trochę mnie odrzuca i chyba niedługo jeśli wszyscy będą tak myśleć to gothic zmieni się w grę pokroju "Fable" gdzie chodzi tylko o to żeby zabijać przeciwników

PS. według mnie najfajniejszy sposób walki jest w gothic 1. Za to jedyne co mi si podoba w zmianie trybu walki to dodanie do łuku celownika. Myślałem że oszaleje gdy w poprzednich gothicach strzelaliśmy do celu a on uciekał tuż przed strzałą , tutaj w gotchic 3 można przynajmniej pobawić sie w łucznika/skrytobójcę
Ranger,
Jedeyne ulepszenie jakie widzę to możliwość zabicia/ranienia dwóch przeciwników jednym ciosem:)
diego19,
dlamnie system walki jest lepszy od wczesniejszych czesci tylko troche mało kombosów:(
Dany,
Jest na to sposób. Atakujecie na zmianę długim i krótkim machnięciem. Przy krótkim machnięciu one się nie odsuwają i atakują, wtedy się nadziewają na długie i jak nie zdechną, to znowu się cofają, więc powtarzamy. Tylko, że one potrafią strasznie szybko zaatakować, gdy się machnie krótko.
złodziej,
Kiepsko się walczy ze zwierzakami mianowicie:kiedy zaatakuję to zwierzak robi uniki do momentu aż nie napotka przeszkody (inaczej ma się sprawa z zębaczami one atakują bezmyślnie i nie robią żadnych uników przez co można je szybciej oswoić
Ranger,
Gdyby autorzy pokusili się o nową taktykę dla humanodów to błoby dobrze.
Mianowicie, kiedy gracz robi to co ja zwykle: LPM LPM LPM LPM LPM LPM.....
ork powinien robić szybki atak i już po mnie. Poza tym pchnięcie jest za wolne. I nie opłaca się go robić, a Silne uderzenie powinno być zależne od długości "ładowania"(a może tak jużjest i tego nie widać? )
Gość_Guest*,
No w sumie racja system jest troszkę głupie, ale bardziej niż sam styl walki denerwuje mnie to że jak walczysz z np 50 orkami to jednego walisz reszta się gapi... Ale jeszcze jedno jest chamsie mianowicie doświadczenie np za świnie jest tyle ile za zwiadowce... Ale fajne są combosy ;p
Mathew,
System walki jest dobry nie taki jak w Oblivionie że polega na machaniu można robić kom bosy i inne rzeczy:) Ale jest to złe że jeśli pierwszy uderzysz to koleś nie ma żadnych szans chyba że ma tarcze to będzie blokował i czekał na odpowiedni moment do kontrataku moim zdaniem jest ciekawy sposób walki.
Ranger,
A ja sięz wami zgadzam, a nawet dodam:

Jeśli w dobrym momencie wyprowadzicie pierwszy atak to wygracie, a jak nie to nie;] do tego ci stojący bezczynnie orkowie kiedy ja ich zabijam mnie denerwują ;]
Gabriel,
Zdanie jest proste niby namodzil z systemem walki ale trochę skopali AI przez co walka nawet z wieloma przeciwnikami naraz na początku nie sprawia dużych trudności. Sam system walki jest całkiem fajnie przemyślany, jednakże gra często ogranicza sie do klikania Lpm, dopiero później jak walczy sie z kimś lepszym można wykorzystać rozwinięte zdolności walki bronią.
Wczytywanie...