przebudzenie_cienie

Cz. I "Wyprawa"....

Zero błędów ortograficznych i literówek. To się chwali A tak już na poważnie to ta opowieść jest oryginalna. Nigdy nie słyszałem o Taurenkach - gratulację za pomysł. Może nie będę tak wypisywał tylko tak:

Plusy:
:arrow: Orginalny pomysł o Taurence
:arrow: Zero błędów ort. i literówek
:arrow: Dużo opisów
:arrow: Ciekawe dialogi
:arrow: Opowieść Fantsy (a dla mnie to już dużo :wink: )
:arrow: Wciągająca opowieść

Minusy:
:arrow: zamiast znaczników * i umieszczenia na dole strony, to można było umieścić to w tekście (ale w świetle plusów to tego prawie nie widać )
:arrow: Na razie nic więcej...

Nie pozostaje mi nic więcej tylko czekać na kontynuację ZACHĘCAM I CZEKAM 8)


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
WoW! A nawet Warcraft, jak zwykłam mawiać. Jeszcze nikt nigdy nie dał mi takiej oceny. Jestem bardzo speszona tymi plusami i wręcz zakłopotana :626:. Nie wiedziałam, ze wymyśliłam coś oryginalnego. Jestem taka szczęśliwa :509:!

Literówek i błędów raczej nie popełniam, chyba, że sie śpieszę z pisaniem.

W najbliższym czasie zabiorę się za drógą część. Minął okres sprawdzianów i wypracowań w szkole więc mam czas pisać.

Szykujcie zapory......niedługo nadejdzie potop.......
Odpowiedz
Atis, tym opowiadaniem (bo tak chyba to narazie trzeba nazwać) zyskałaś sobie mój szacunek i sympatię. Tak jak Medivh napisał nie ma literówek (widzisz, ucz się od młodszych koleżanek Gamorin ), oryginalny pomysł (tyle, że w niezbyt oryginalnym świecie ), i fajne, wyczerpujące opisy. Nizym Sapkowski, tylko byś musiała jeszcze jakiś romansik wrzucić . No ale kim ja bym był, gdybam się do czegoś nie przyczepił . Znalazłem tylko jeden, malutki błąd powtórzeniowy, chodzi tu o powtarzające się w pewnym miejscu słowo "drzewo". Ale nie przejmuj się tym co gadam , taką już mam naturę. Naprawdę podobało mi się i napewno, jęsli będzie, przeczytam więcej .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Tjaaa, jako zgred oficjalny (podziękujcie Rincewindowi - dzięki niemu cynizm mną owładnął) lekko podetnę skrzydełka naszej młodej literatki. Po prostu z zimną konsekwencją wytknę błędy:
1. Literówki, a jakże są - "...ja o ciebie cały czas się uczę" - winno być - "...ja od ciebie cały czas się uczę", wilczyca Gaenbleid, czy Gaenblide? (a może Gwynnbleid, hehe);
2. Szyk wyrazów w zdaniu: "koszula dopasowana", winno być: "dopasowana koszula";
3. Błąd: "miecz półtora ręczny", winno być: "półtoraręczny" - to naprawdę pisze się razem;
4. I takie słodkie kwiatki: wilki nie merdają ogonami (serio, to nie pieski) i jeszcze jedno - Ashira nie mogła się zaczerwienić...przecież była pokryta gustownym futerkiem.
A poza tym gratuluję entuzjazmu, młodzieńczej świeżości i autentyzmu. I oczywiście czekamy na dalszy ciąg.
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande




Odpowiedz
Czepianie się szczegółów to mój zawód. A konstruktywna krytyka nikomu nie zaszkodziła (no, prawie nikomu...). Doceniam zaangażowanie autorki i jej entuzjazm, ale z drugiej strony lepiej już teraz zwrócić uwagę na błędy i liczyć, że uniknie ich w przyszłości (zabrzmiało surowo :mrgreen: ).
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande




Odpowiedz
huhu . Aż tak dobrze mi poszło? No nie spodziewałabym się.

Na forum WS wyszło małe nieporozumienie w związku z tym opowiadaniem i małą krytyką :?. Nie wnikajmy w szczegóły.

Rincewind, wspomniałeś o romansie......chłopie! Czytasz w moich myślach! Ja już to miałam zaplanowane! Taki wątek będzie :wink:.
Odpowiedz
no ladne opowiadanie, ale radzilbym pozmieniac imiona, bo Gaenbleid i Ashira kojarza mi sie z czyms innym Ashira z Asheara z diablo 2 oczywiscie ale z niecierpliwoscia czekam na druga czesc
Odpowiedz
Imion zmieniać nie będę . Podobają mi się.

Zastanawiam się czy już ktoś nie wpadł skad pochodzi imię Ashira :wink:. Pomyślcie. Jak zgadniecie to dostaniecie lizaka .
Odpowiedz
Ok, widzę że jako starszy od was, dzieci , musze interweniowac, poprawiajac poprawiajacych
Bledy sa, lecz niestety nie zostaly wykryte. Dla przykladu podam jeden rażacy ORTOGRAF : " uwieżetelniający "... powinno oczywiście być "uwierzytelniający" Oprocz tego kilka bledow stylistycznych, nieprawidlowe wykorzystanie interpunkcji itp Ogolnie rzecz biorac to opowiadanko calkiem calkiem, mysle ze powinnas dac jakies glebsze dialogi, bo te nie sa zbyt fantasy (jak rowniez niepotrzebne makaronizmy typu "geez" ). Ogolnie - powyzej przecietnej ale biorac pod uwage, iz to debiut to podwyzam swoja ocene :one: keep up the good work kiddo!
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
Hmmmm....po 1) to nie jest mój debiut. Po 2) tego słowa nie było w słowniku. Po 3) Pytałam każdego w domu jak to sie pisze i wszyscy powiedzieli, że tak.
Odpowiedz

Cytat

Imion zmieniać nie będę . Podobają mi się.

Zastanawiam się czy już ktoś nie wpadł skad pochodzi imię Ashira :wink:. Pomyślcie. Jak zgadniecie to dostaniecie lizaka .


Mmm..., Asheera (alter ego lady Aribeth), którą możemy spotkać w Kamieniu Dusz. A z tym listem "uwieżetelniającym" to fakt - huberthc ma rację.
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande




Odpowiedz
I proszę państwa Hawkwood dostaje lizaka! Hmmmm...on chyba by wolał kasę, ale takowej nie mam, więc......dostajesz fige z makiem!
Odpowiedz
Dzięki - figa z makiem w zupełności wystarczy . Taaadaaaam! Panie i panowie nagrodę przyjmuję z wdzięcznością, wzruszenie rozpiera mą wątłą pierś, chciałbym też podziękować wszystkim za inspirację i wsparcie w tych trudnych chwilach :mrgreen:
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande




Odpowiedz
@atis - kurde, ja Ci tu walnalem dluzsza, konstruktywna recenzje, a Ty tylko o bledach
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
Huberthc, no bo taka już jestem. Nie przejmuj się. Kupię ci kredki na baterie i kolorowankę z obracarką.

Hawkwood, nie ma za co!
Odpowiedz
Atis - zadziorna z ciebie osóbka...(mój najkrótszy post).

Nom masz WIELKA RACJE, ale od kiedy na forum przestal sie pojawiac Gamorin, zrobilo sie smutno ;(, moze, wlasnie przyszlo jego zastepstwo.....sorki za wciecie panie H.......(dalej nie wymowie)... by Olo

Protestuję uroczyście przeciw firmowaniu moim szacownym wizerunkiem podobnych wypowiedzi. :mrgreen: To tyle, zanim mi nie skoczy ciśnienie...
He is worried about what may happen when he passes on. So am I, but it is something I shall not dwell upon. I shall love him because he is deserving of my love, not because he saved me, not because he is human, not because he is a Hero of Neverwinter. No, I love him for the man he is.

lady Aribeth de Tylmarande




Odpowiedz
true, true

PS : Ale chamskie wciecie a Atis to mala, bardzo przyjemna osobka, czymze miala by sobie grabic i u kogo? Na pewno nie um mnie :roll:
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
Mam takie małe pytanko. Kiedy druga część :roll: :?:


ps.

Atis the Dragon Angel napisała:

Cytat

Huberthc, no bo taka już jestem. Nie przejmuj się. Kupię ci kredki na baterie i kolorowankę z obracarką.

Hawkwood, nie ma za co!


A ja też coś dostanę :?:


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
← Fan Works

Cz. I "Wyprawa".... - Odpowiedź

Wczytywanie...