Rangi forumowe

Jestem jedynym autorem wyżej wymienionych rang. Korzystałem z pomocy trzech forumowiczów (Danego, V.L, Ashgana.) przy tworzeniu kilku klas. Jeśli zamierzasz wykorzystywać materiał z tej strony to zgłoś się do mnie.

Jest takie powiedzenie. Jeśli chcesz by coś było zrobione dobrze...

Dobra ludziska, szykujta się. Oto propozycja rang wg. krasnoluda Frara. Czyli moja! . Napiszcie co o nich sądzicie.

Klasa: Wojownik
Podklasa: Rycerstwo (zawsze imponowali ci wojownicy w pięknych zbrojach toczący walki w turniejowych szrnakach.)

* Służący rycerza - tak, tak, służysz rycerzowi i uczysz się absolutnych podstaw.

* Paź - czyli czas na nauke szeroko pojętej etykiety rycerskiej.

* Giermek - uczysz się co to jest miecz i jak go używać.

* Zaufany - dowiodłeś juz w boju przed swoim panem, że jesteś wart tego co zjadasz.

* Rycerz - oto dostałeś miecz, tarcze i ostrogi. służysz od tej pory swojemu królowi. BÓG HONOR I OJCZYZNA pamiętaj...

* Czempion - dowiodłeś już swoich niespotykanych zdolności jako rycerz. za swe czyny zostałeś odznaczony tytułem czempiona i otzrmałeś symboliczne złote ostrogi.

* Czempion Chwały - słyszałeś kiedyś o kwiecie rycerstwa? to ty go tworzysz! stanowisz absolutną elitę rycerstwa. nie zaprzepaść tego...

* Paladyn - rycerz prawości i sprawiedliwości. jesteś elitą wśród rycerzy. wyruszasz w świat walczyć ze złem i chaosem.

* Pogromca smoków - smok. cel (i niejednokrotnie kres) każdego paladyna. ty go osiągnąłeś i to nawet bez poparzeń całego ciała.

* Jeździec Światła - jesteś żywą legendą wśród rycerstwa. tym co służy prawości z nigdy nie splamionym honorem, zawsze jesteś zwycięski i nieugięty w działaniu. nie ma zła przeciwko któremu byś nie zawahał się wystąpić. otrzymałeś starożytny ekwipunek używany tylko przez wielkich rycerzy. i podobnie jak oni zostaniesz zapamiętany na wieki...


oto garść pomysłów od Ashagana trochę przeze mnie zmodyfikowana.

Klasa: Wojownik
Podklasa: Mroczne Rycerstwo

Coś dla zwolenników mrocznych klimatów. Od poziomu rycerza będą mogli zejść na ciemną stronę mocy.

* Mroczny Rycerz - wyszukane frazesy, i kodeks rycerski nie wiele dla ciebie znaczą. mimo to ciągle jesteś rycerzem i masz swój honor.

* Templariusz - najzdolniejsi z mrocznych rycerzy zostają templariuszami... i może nawet to przeżyją...

* Templariusz Mroku - mrok i ciemność to twoi sprzymierzeńcy. stajesz się elitą wśród rycerstwa ciemności, niewielu cie widziało i niewielu przeżyło to spotkanie.

* Antypaladyn - wyruszasz na swą mroczną krucjatę. niszcząc i paląc to co piękne, dobre i święte.

* Sprzymierzeniec Smoków - masz przyjaciół wśród najpotężniejszych istot na swiecie. i bynajmniej nie zdobyłeś tej przyjaźni przez ładny uśmiech...

* Jeździec Mroku - gdy ludzie słyszą twoje imię uciekają w popłochu. tworzysz absolutną elite rycerstwa mroku wysyłaną tylko do zadań niemożliwych. zawsze wracacie...

Klasy specjalne dla rycerstwa:

* Błędny Rycerz- *klasa specjalna*, zbłądziłeś ze ścieżki prawości ale nie przeszedłeś jeszcze na stronę mroku... ciągle sie wahasz.

* Rycerz bez honoru - *klasa specjalna* - splamiłeś swój honor jakimś niecnym występkiem. ale pragniesz poprawy, nic jeszcze nie jest stracone.

Klasa: Wojownik
Podklasa: Barbarzyńca (dzicy ludzie i groźni. władają wielkimi broniami i lubią wieeelkie rozróby)

* Adept puszczy - dopiero się uczysz jak żyć w puszczy

* Wojownik - lis - rada plemienna nadała ci taki tytuł. dopiero zaczynasz swoją kariere.

* Wojownik - wilk - sam jeden pokonałeś wilka. nie było łatwo ale dokonałeś tego. od tej pory możesz nazywać się wilkiem

* Wojownik - niedźwiedź - pokazałeś na co cię stać. pokonanie w pojedynke niedźwiedzia to nie byle sztuka. rany zagoją się szybko... chyba.

* Wojownik - Bestia - wyruszyleś w najmroczniejsze zakątki puszczy gdzie spotkałeś istoty ktorych nikt jeszcze nawet nie nazwał. i wróciłeś... od tej pory to ty jesteś bestią której należy się bać.

* Barbarzyńca - opuszczasz swoje plemie i wyruszasz w świat. niech swiat się zacznie bać... bo ty nie musisz.

* Berserk - potrafisz przyłożyć jak sie wkurzysz. technike walki w szale masz świetnie rozwinietą. nawet czarne mroczki latające przed oczami nie przeszkadzają ci zbytnio w celowaniu...

* Berserk Gniewu - jesteś elitą wśród berserkerów. chętnie zostajesz wcielany do armii gdzie poszukują takich samobójców. ale ty nie dajesz im tej satysfakcji i jakoś zawsze wracasz...

* Patron Puszczy - powracasz w chwale do swojej puszczy. jako wybitny i niepokonany wojownik obejmujesz przywództwo. ale bynajmniej nie umrzesz w ciepłym łóżku, o nie...

* Wygnaniec - *klasa specjalna* - nadużyłeś zaufania plemienia. musisz odejść. może kiedyś udowodnisz swoją wartość i będzie ci pozowolone powrócić.

* Szaman - *klasa specjalna* - pełnisz funkcje znachora w wiosce. plemie szanuje cie za twoja mądrość i stałą produkcje okowity. na większość chorób zalecasz butelke terpentyny i węgiel... zawsze działa.

Klasa: Wojownik
Podklasa: Armia (armia jak armia. jaka jest każdy wie)

* Najemnik - nie miałeś nic lepszego do roboty to zaciągnąłeś się do wojaczki

* Rekrut - moze bycie najemnym jest fajne ale ty wolisz dach nad głową (czasami) i żołd (też czasami)

* Adept - przechodzisz podstawowy trening żołnierski. wiesz co to jest latryna i jak ją wykopać...

* Strażnik - pierwsze poważne zadanie. masz pilnować tego mostu...

* Strażnik graniczny - mówili że zobaczysz nowe kraje? mówili. i mieli racje...

* Pikinier/Łucznik/Topornik/Miecznik - jesteś teraz pełnoprawnym żołnierzem z pełnoprawnym przydziałem grochówki. wiesz już, jak trzymać pike/łuk/topór, nad mieczem ciągle pracujesz.

* Oficer - twoja kariera zaczyna się rozkręcać. bedąc oficerem masz pod swoimi rozkazami już pewną grupkę ludzi. uczysz ich jak trzymać miecz...

* Kawalerzysta - jazda. elita każdej armii. i ty w niej służysz. możesz być dumny jak przeżyjesz i jak pewna szlachetna część twojego ciała przyzwyczaji się do roli kawalerzysty...

* Gwardzista Królewski - za twoje zasługi zostajesz przeniesiony do gwardii królewskiej. pełnisz od tej pory bardzo ważną funkcje... biegasz trzymając klamkę od karety, wyszukujesz skrytobójców w tłumie i w każdej chwili jesteś gotów rzucić się na króla by zasłonić go własnym ciałem...

* Obrońca Króla - chronisz najważniejszego człowieka w państwie czy to podczas snu czy podczas szturmu. jestes elitą i zawsze wypełniasz swoje zadanie.

* Patron Wojny - tworzysz legende. przetrwałeś niezliczoną ilośc potyczek. nie raz obroniłeś życie króla. teraz wraz z innymi tworzysz elitarna jednostke do zadań pozornie nie mozliwych. przebicie okrążenia w bitwie, szturm na wrogiego dowódce to dla was chleb powszedni.

* Smocza Gwardia - *klasa specjalna*. w smoczych górach lezy nasze dziedzictwo. grobowce królów i stare warownie. wbrew pozorom obrona tych miejsc to bardzo ważne i odpowiedzialne zadanie...

* Więzień - *klasa specjalna* chciałeś wykiwać armię. teraz siedzisz w pudle. proste...

* Dezerter - *klasa specjalna* dopuściłeś sie strasznego grzechu. opusciłeś swoich kolegów na placu boju. nie wiadomo czy ci kiedyś wybaczą.

* Medyk - *klasa specjalna* - niesiesz pomoc rannym i ukojenie umierającym. świetnie znasz sie na rzeczy. wielu ludzi jest ci bardzo za to wdzięcznych.

* Zaopatrzeniowiec/Kucharz polowy - *klasa specjalna* armia głodna to armia zła. ty dbasz by wojacy mieli dobre humory.



Klasa: Mag
Podklasa: Mag żywiołów (ogień, woda, woda, ziemia, twoje przyszłe specjalności)

* Skryba - czyli facet od skrybania. pracujesz dla jakiegoś maga, dużo piszesz mało rozumiesz.

* Uczeń maga - trafiłeś na uniwersytet gdzie jesteś uczniem maga. uczysz się absolutnych podstaw magikowania. wiesz już jak rozróżnić piorun od chmury...

* Adept Ziemi - ziemia jako najprostszy z żywiołów jest pierwszym elementem twojego szkolenia. co niezmienia faktu, że ostatnio musiałeś w nagrode za nadgorliwość odkopać całą pracownie z torfu...

* Adept Powietrza - teraz czas na powietrze. mozolnie uczysz się panowania nad tym żywiołem jakże pięknym żywiołem. zgłębiasz tajniki meteorologii i kontroli wiatru... masz cichą umowe z młynarzami.

* Adept Wody - udało ci sie zalać pół uniwersytetu. widać ze masz talent. i nauczyłes się pływać...

* Adept Ognia - jeśli uda ci się przeżyć egazmin ognia to zakończysz nauke na uniwersytecie (jeśli ci sie nie uda to też...). poza tym nigdy nie bedziesz juz szukał zapałek...

* Mag Żywiołów - od tej pory jesteś pełnoprawnym magiem żywiołów.

* Adept Wiedzy- zaczynasz zgłębiać pradawną wiedzę ze starych manuskryptów. twoja moc zaczyna wzrastać a wzrok pogarszać...

* Arcymag - jesteś panem żywiołów, nie mają one przed tobą już żadnych tajemnic... w szczegóły wolisz nie wnikać. masz już swój wiek. udało ci się dożyć do niego bez zbytnich uszczerbków na zdrowiu i umyśle. to najlpiej o tobie świadczy...

* Członek Rady Żywiołów - wraz z innymi magami tworzysz najwyższą radę. trzęsienie ziemii? nowe pasmo górskie? to wasza specjalność. ogólnie to z was miła banda staruszków których lepiej jednak nie irytować bo mogą ci zamienić kontrakt na słoneczną pogodę na coś co sie nazywa Fulgurire Pandemonium Deluxe (zalecane nie stanie po kostki w wodzie podczas inkantacji)...

* Biały Mag - jesteś tak potężny, że sprawy śmiertelnych nie wiele już dla ciebie znaczą. odsunąłeś się od spraw codziennych, żyjesz wśród istot których nie wielu widziało i wsłuchujesz się w mużyke świata...

Klasa:Mag
Podklasa:Nekromanta (śmierc i życie. mozesz je dawać i odbierać)


* Skryba - czyli facet od skrybania. pracujesz dla jakiegoś nekromanty, duzo piszesz mało rozumiesz i udajesz że nie widzisz tych dziwnych ludzi chodzących po przydmowym cmentarzu.

* Uczeń maga - trafiłeś na uniwersytet gdzie jesteś uczniem nekromanty. uczysz się absolutnych podstaw przyszłego fachu i zastanawiasz sie czemu nie zostałeś np. bankierem..

* Adept Życia - zanim zaczniesz studiować śmierć i rozkład musisz nauczyć się wiele o życiu... kto wie czy nie będzie to najtrudniejszy elemet nauki.

* Adept Krwi - krew jest nośnikiem życia i ...śmierci. musisz się o niej jeszcze dużo nauczyć. i lepiej by było gdybyś nie był uczulony na kolor czerwony...

* Adept Śmierci - chyba nie trzeba tu nic tłumaczyć. ludzie powoli cię opuszczaja ale za to nawiązałęś kontakt z rodziną. ...z prababcią.

* Nekromanta - po ukończeniu uniwersytetu stajesz się pełnoprawnym nekromantą. nie masz z tego powodu zbyt wielu kolegów ale za to bardzo wysokie ambicje.

* Mistrz Śmierci - kontynuując swoje badania stajesz sie coraz bardziej potężny... i samotny. ludzie jakąś wolą cie unikać. ciekawe czemu?

* Adept sztuk zapomnianych - studiujesz dzieła najwybitniejszych dawnych nekromantów. niektórych mozesz nawet ciągle spotkać... żywych!

* Lisz - twój pęd do wiedzy o śmierci doprowadził do tego, że stanąłeś na granicy... którą przekroczyłeś bez żalu. masz fajną mroczną siedzibę ale wolisz nie spoglądać w lustro...

* Pan Śmierci i Rozkładu - jesteś naprawde potężnym nekromantą. Życie i śmierć nie ma dla ciebie tajemnic... Możesz je dawać i odbierać. Zadajesz sobie tylko pytanie: jaką zapłace za to cene? Wolisz unikać odpowiedzi...

Klasa:Mag
Podklasa: Demonolog (demony, wymiary, i cała masa innych kłopotów )

* Skryba - czyli facet od skrybania. pracujesz dla jakiegos demonologa, duzo piszesz mało rozumiesz i wmawiasz sobie, ze masz normalną robote.

* Uczeń Demonologa - trafiłes na uniwersytet gdzie jesteś uczniem demonologa. uczysz się absolutnych podstaw i próbujesz przy nich nie umrzeć a przynajmniej zostać w tym samym wymiarze.

* Adept Bram Niższych - uczysz sie otwierać niższe bramy. jak na razie udało ci się przyzwać garść pyłu z Otchłani i chochlika co zdemolował twoje laboratorium.

* Adept Bram Międzywymiarowych - zaczynasz budzić się z krzykiem i sprawdzać czy ciągle składasz się tylko z 3 wymiarów ale czujesz się coraz lepszy w te klocki.

* Badacz demonów - starasz się dowiedzieć jak najwięcej o istotach zamieszkujących inne swiaty

* Demonolog - od tej pory jesteś demonologiem. nie wiesz czy sie cieszyć czy płakać....

* Mistrz Przywołań - przyzywasz rózne dziwne istoty i jesteś w tym coraz lepszy. zwłaszcza lubisz sukkuby...

* Ten Co Zawarł Pakt - w końcu natrafiłeś na istote dość potężną by zawrzeć z nią pakt. twoje życie, jego moc...

* Demon - jesteś potężny ale nie jesteś już człowiekiem... sam do końca nie pojmujesz czym się stałeś... masz komplet fajnych kończyn i narazie nie przejmujesz się błachostkami...

* Niezdarny Demonolog - *klasa specjalna* - tak to jest jak sie kombinuje z demonami... aktualnie masz wiecej rąk niż palców... nie jest dobrze...

Klasa:Mag
Podklasa:Czarownik (kiedy inni wkuwają do głów całą wiedzę magiczną ty czujesz, ze masz ją po prostu w sobie. musisz nauczyć się tylko nad nią panować)

* Uśpiony - wokół ciebie zdarzają się dziwne rzeczy... przedmioty latają lub wybuchają. nie ułatwia ci to nawiązywania znajomości.

* Przebudzony - zaczynasz sobie zdawać sprawe z posiadanego daru. ale ciągle nie umiesz nad nim panować.

* Uczeń czarownika - znalazłeś podobnego sobie czarownika który gotów jest cie szkolić. na początek nauczyłęś się nie podpalać mu szaty...

* Adept Dzikiej Magii - panując już troche nad swoim darem trafiasz na specjalny(dużo piorunochronów i uziemionych magicznie ścian) uniwerystet gdzie szkolą takich jak ty. lepiej byś miał dużo szczęścia... o wypadek nie trudno.

* Czarownik - umiesz kontrolować i odpowiednio kanalizować już swoją moc. w końcu możesz normalnie pójśc na targ na zakupy majac pewność że nie wysadzisz go w powietrze...

* Pan Magicznej Wieży - w życiu każdego maga następuje taki okres, że niczym ptak zaczynajacy znosić gałązki do budowy gniazda tak on zacztna boduwać swoją wieże, kamyczek po kamyczku... (ciągle trwają badania nad terytorializmem czarowników)

* Czarnoksiężnik - masz już wieże, panujesz nad dziką magią, brakuje ci jeszcze tylko kryształowej kuli i paru rekwizytów by stać sie czarnoksiężnikiem. czego nie robi się dla reklamy...

* Uczen Czerwonego Smoka - w życiu każdego czarownika przychodzi taki okres kiedy zaczyna badać źródło swojego talentu. odwiedza i bada smoki i moze nawetuda mu się wrócić z tej wyprawy...

* Powiernik Smoczej Krwi - nikt do końca nie wie co się z tobą stało... uważasz, że masz bardzo dziwne oczy i ludzie wolą cię z tego powodu unikać. ale być może to przez te łuski albo skrzydła?

* Dziki Mag/Adept - *klasa specjalna* - nie kontrolujesz swojej mocy. energia magiczna uchodzi z ciebie jak z dziurawego wiadra. jesteś niebezpieczny za równo dla otoczenia jak i dla siebie...

* Smok - *klasa specjalna* - mozesz sie pochwalić piekną zbroją z łusek, kompletem szponów i skrzydeł (tylko dlaczego cierpisz na lęk wysokości?). odczuwasz chorobliwy pociąg do złota i dziewic a szewców jakoś nie lubisz... ciekawe czemu?

Ogólne klasy specjalne dla magów:

* Niezdarny skryba - *klasa specjalna* - dokumenty powalane w atramencie, poobgryzane pióra, oto twoja specjalność. mag za bardzo tego nie lubi...

* Wybitny adept " " - *klasa specjalna* - wykazujesz nadzwyczajne zdolności... . starsi magowie potrafią to docenić.

* Adept niezdara - *klasa specjalna* - spalona pracowwnia i broda maga przełożonego. to nie wróży nic dobrego dla twojej kariery...

* Zakatarzony Czarodziej - *klasa specjalna* - nie ma nic gorszego niż porządne kichnięcie podczas inkantacji ważnego czaru. nikt nie musi ci tego powtarzać... uniwersytet już ugaszono i odmalowano...

* Bibliotekarz - *klasa specjalna* - biblioteka... miejsce gdzie nie jeden nieostrożny adept zaginął. ty sobie radzisz świetnie, zawsze wiesz gdzie co znaleźć i których książek lepiej unikać. czujesz pociąg do bananów...

Klasa: Druid (życie, las, natura. jestes po to by ich bronic)

* Przyrodnik/Zielarz - swoją inspiracje przyrodą zacząłeś od jej obserwacji... i różnych grzybków halucynogennych...

* Adept lasu - stawiasz pierwsze kroki na drodze do stania sie druidem. na początek uczysz sie życia w lesie i chodzenia po nim. wiesz już, ze nie należy jeść tych małych czerwonych...

* Strażnik Lasu - las ma wielu wrogów i potrzebuje obrońców. ty do się nich zaliczasz.

* Opiekun Dębu - są w lesie stare drzewa, niezwykle cenne drzewa. ty zostałeś wyznaczony do ich ochrony. nie zawiedź...

* Przyjaciel Zwierząt - w lesie żyje wiele istot. znasz je i bronisz przed obcymi. one też potrafią się odwdzięczyć i pomóc ci kiedy będziesz w potrzebie.

* Druid - po latach praktyki i pokornej służby stajesz sie
druidem. nie zawiedź bo to bardzo wymagające zajecie. a natura potrafi się zemścić na tych no nie spełnia jej oczekiwań...

* Pan Lasu - wraz ze wzrostem twojej wiedzy rosną twoje obowiązki. najwyzsza rada daje ci w opieke las... inni widzą w tym tylko całą mase drzew dla ciebie to znacznie więcej...

* Arcydruid - wraz z innymi druidami tworzysz rade starszych. to do was należą decyzje najwyższej rangi. zasiadacie w gaju druidów gdzie decydowano nie raz i nie dwa o losach świata...

* Awatar Przyrody - masz liczne ukryte talenty i zdolności. stajesz sie awatarem przyrody, istotą która ją reprezentuje i uosabia. bronisz życia w każdej formie i nigdy sie nie cofasz. stajesz się ucieleśnieniem życia i sił natury.

* Pasterz Drzew - *klasa specjalna* zostajesz wcielony do rady entów. pod wpływem ich wody zacząłeś nabierać zielonego kolorku a twoja skóra zaczyna przypominać kore. całymi dniami przemierzasz lasy i doglądasz drzew.


Klasa:Łotrzyk
Podklasa:Zabójca (moze i pochodzisz z patologicznej rodziny ale nikt ci tego nie powie w twarz... dwa razy).

* Morderca - zabiłeś kogoś na ulicy, będziesz miał z tego powodu spore problemy.

* Adept Gildii - jednak nie wylądujesz na szafocie. gildia coś w tobie zobaczyla i może jeszcze troche pożyjesz.

* Adept drogi cienia - cień i cisza to podstawa twojej przyszłej pracy. zgłębiasz ich tajniki...

* Adept drogi sztyletu - sztylet - cienki i długi oto twoja przyszła broń. musisz umieć się nią perfekcyjnie posługiwać.

* Adept drogi trucizny - czasem zwykła stal na nic sie nie zda. dlatego uczysz w trudnym fachu warzenia trucizn. opanowałeś juz pierwszą lekcje: nie próbować!...

* Zabójca - po przeżyciu egzaminów stajesz sie pełnoprawnym pracownikiem gildii - zabójcą.

* Skrytobójca - masz styl i gildia to zauważyła... a ty po prostu nie lubisz krwawych jatek. tym lepiej dla ciebie. gaża większa i szacuneczek w środowisku...

* Zaufany Gildii - gildia powierza ci liczne sekrtey i zleca najważniejsze zadania. wiedzą że mozna na tobie polegać a ty wiesz że na nich nie można...

* Legenda Gidlii - w ciemnej sali w piwnicach gildii znajduje sie mała aksamitna poduszeczka na której spoczywa twoja podobizna wyryta na małej płytce. dokonałeś rzeczy pozornie niemożłiwych. być moze zmieniłeś władce jakiegoś królestwa albo miałeś spotkanie z wampirem albo smokiem. nie ma dla ciebie rzeczy niewykonalnych.



Klasa: Łotrzyk
Podklasa: Złodziej (lubisz "pożyczać")

* Rzezimieszek - jabłka ze straganu albo pare monet od żebraka to twoje łupy...

* Adept Gildii - sprawa była prosta. albo pudło albo gildia. wiedziałeś co wybrać...

* Uczeń Doliniarza - dosłownie patrzysz na ręce starszemu koledze. uczy cie on trudnego fachu pracy w tłumie.

* Uczeń Włamywacza - włamania do domów i rezydencji. to kolejny ważny punkt twojej kariery.

* Uczen Kasiarza - banki... kto wie? być moze to twoja przyszła profesja. godzinami rozpracoujesz zamki, sejfy, zatrzaski i inne cuda techniki utrudniajace ci życie...

* Złodziej - Po zakończonych ćwiczeniach zostajesz parcownikiem gildii. dach nad głową i posiłek to nie wiele ale nie musisz się bać, ze trafisz do pudła... póki jesteś przydatny dla gildii.

* Specjalista Gildii - co tu duzo mówić. twoje zdolności zostały sprawdzone i docenione. tam gdzie potrzeba fachowców szukają ciebie.

* Złodziej Cienia - doprowadziłeś swoje umijętnosci na niebotycznie wysoki poziom, mówią, że możesz nawet ukraść cień... a ty sprawiasz, że w to wierzą...

* Cień - kradzież korony z głowy króla podczas koronacji tak by nikt tego nie zauważył i odjechanie pałacową karetą? kiedy?, gdzie? i za ile? odpowiadasz...


* Nieudacznik - *klasa specjalna* - podczas ostatniej akcji w terenie udało ci sie okraść własną kieszeń. mistrz był pod autentycznym wrażeniem...

Klasa:Rzemieślnik (nie podnieca cie walka ale na niej zarabiasz)

* Pomocnik - jestes pomocnikiem u kowala lub płatnerza.

* Terminator - trafiłes do terminu u jakiegoś rzemieślnika. zaczynasz ciężką edukację w tym trudnym zawodzie.

* Rzemieślnik - po wykonaniu dzieła uzyskałeś aprobate cechu. od tej pory jesteś rzemieślnikiem.

* Właścicel warsztatu - dzięki niebywałym zdolnościom szybko rozwinałeś interes i zakupiłeś własny warsztat.

* Mistrz rzemiosła - twoje artykuły są naprawde dobrej jakości. zaczynasz słynąc ze swoich wyrobów.

* Mistrz runów - w końcu odwiedziłeś krasnoludy w ich górksich siedzibach. docenili twoje umijętności i nauczyli cie paru języków runicznych...

* Zaklinacz broni - potrafisz sprawić by twoja broń była znacznie mocniejsza niż zwykły egzemplarz. twoi klienci doceniają to i płaca i płacą... ty nie protestujesz.

* Adept Mithrilu - ponowna wizyta u krasnoludów sprawiła, że zacząłeś uczyć się obróbki najwytrzymalszego metalu na świecie...

* Arcymistrz Broni - twoje wyroby są znane jak świat długi i szeroki. najwybitiniejsi wojownicy padają na kolana widzac to co sprzedajesz...

* Krasnolud bez brody

Klasa: Kapłan (lubisz religie przez duże R)

Proponuje by przyszli kapłani wybrali sobie odpowiednich bogów. Nie chce ich im narzucać.

* Wierny - coś czujesz, że ten bóg jest dosyc ważny. lepiej być po jego stronie...

* Adept Wiary - zostałeś zauważony przez kapłana. twoja wiara jest teraz sprawdzana...

* Młodszy kapłan - przyjąłeś pierwsze święcenia w służbie swojego boga.

* Kapłan - Od tej pory jestes kapłanem. Prowadź sztandar swojej wiary wśród niewiernych... i nie zbaczaj z raz obranej ścieżki

* Mnich Wiary - fach kapłański to niebezpieczna sprawa. odebrałeś odpowiednie szkolenie by nie dać się zabić wrogom wiary...

* Wybraniec Boga - czujesz, ze bóg jest ci wyjątkowo przychylny. pozwala ci to jeszcze dokładniej wypełniać obowiązki kapłańskie

* Sługa Boga - Zostałes wybrany! Bóg manifestują swoją moc przez twoją osobe. posiadasz potęge o której inni mogą tylko pomarzyć. leczys rany, unikasz śmierci to naprawde działa na ludzi... zaczynają wierzyć... i oto chodzi...

* Inkwizytor - *klasa specjalna* - szerzysz wiare za wszelka cene i niekonwencjonalnymi metodami. np. przy uzyciu rozpalonego do białości żelaza... kapłani są zachwyceni, "klienci" nie do końca...

* Heretyk - *klasa specjalna* - zwróciłeś się przeciwko własnej wierze... takich występków się nie wybacza...


Krasnoludy (dla fanów brodatych ludków)

* Czeladnik - jak każdy krasnolud zaczynasz od pracy u swojego mistrza w warsztacie

* Rzemieślnik - rzemieślnicy krasnoludcy znani są jako najlepsi kowale i płatnerze. ich wyroby są poszukiwane na całym świecie. tobie taki układ bardzo odpowiada...

* Inżynier - bycie inżynierem to bardzo odpowiednie zajecie dla krasnoluda. projektujesz, budujesz i to dobrze.

* Obrońca Groty - po odbyciu służby rzemieślniczej i inżynieryjnej krasnolud staje sie obrońca siedziby w której sie urodził...

* Krasnolud Lodowy - po przeżyciu służby obrońcy krasnoludy czeka sprawdzian w górach. udają sie na północ przez najwyższe lodowe szczyty... ty wróciłeś!

* Wojownik Hirdu - hird to odpowiednik ludzkiego batalionu. dzieki specjalnemu wyszkoleniu nie istnieje druga tak skuteczna formacja zbrojna. służą w nim tylko najlepsi z najlepszych. a ty sie wlasnie do nich zaliczasz. czuj sie dumny...

* Krasnolud Płomienia - służysz w krainie wiecznego ognia. w trzewiach ziemii gdzie nigdy nie dotarło światło słoneczne skręcasz kosci ziemii...

* Strażnik Skarbca - o krasnoludzkich skarbach słyszy się legendy... nikt jeszcze nie wyszedł z ich skarbca... i ty masz w tym swój udział...

* Wojownik Mithrilu - w starych skarbcach, głęboko we wnętrzu gór są zbrojownie wypełnione metalem nigdy nie tępiącym się, nigdy nie śniedziejącym. ty masz do nich dostęp. jako elitarny wojownik korzystasz z ekwipunku za który można by kupić mało królestwo... jak do tej pory nie zanotowano by jakiś element twojego wyposażenia dostał się w ręce wroga... nie lubicie się dzielić...

* Czcigodny wojownik - *klasa specjalna* - udowodniłes w boju ile jesteś wart. wytatuwana twarz i broda w misternych splotach to twoje znaki szcególne. być może jakąś brawurową akcją ocaliłęś życie pzrywódcy klanu? albo udało ci się ocalić z garstką przyjaciół jedną z górskich siedzib? ciebie to nie interesuje. zawsze to co robisz robisz najlepiej.

* Krasnoludzki weteran - *klasa specjalna* - nie jeden orczy łeb naznaczyłeś juz swoim toporem. cieszysz sie wielkim poważaniem wśród starszyzny. a młodziki już wiedzą, że nie należy się z tobą zakładać w piciu...

Z pomocą Danego dodałem kolejną profesję:

Klasa: Ranger (łuk, nóż, las i nie więcej. tobie to wystarcza)

* Grzybiarz - lubisz grzyby. zwykłe... wiesz co zbierać a czego lepiej się nie tykać...

* Leśny - sporo chodzisz po lesie. żyjesz ze zbieractwa i co raz rzadziej przymierasz głodem. potrafisz już się nie gubić w lesie. zazwyczaj...

* Myśliwy - wprowadzasz mięso do swojej diety. znasz już w miarę dobrze lasy i możesz w nich polować na zwierzynę, dopóki zwierzyna nie zapoluje na ciebie...

* Traper - od teraz las to twój dom. potrafisz wytropić każdą istotę która pojawia się w twoim otoczeniu. garść korzonków i troche igieł to dla ciebie pierwszorzędna uczta. może nie masz na co spraszać gości ale jakoś ci to nie przeszkadza.

* Łowca - różne rzeczy spotkałeś w lesie... na niektórych z nich możesz nieźle zarobić pod warunkiem, że to nie ty będziesz ofiarą...

* Przyjaciel Entów - spotkałeś się z pasterzami lasów. przypadliscie sobie nawzajem do gustu. masz od tej pory silnych sprzymierzeńców i uczysz się cierpliwości podczas rozmów...

* Mistrz Przetrwania - odwiedziłes najmroczniejsze zakątki Starej Puszczy i powróciłeś w jednym kawałku. widizaleś tam rzeczy o których inni nawet boją sie mówić. udaje ci się juz nie krzyczeć przez sen... dzięki swym umijętnosciom i nabytej wiedzy wzbudzasz podziw i groze w ludziach których spotykasz.

* Powiernik Puszczy - potrafisz trafić strzałą igłową w oko zimorodka ze 100 metrów. potrafisz wytropić i zabić samym nożem niedzwiedzia kierując sie samym węchem. puszcze i lasy powierzyły ci swoje najsrytsze tajemnice. teraz ty stałeś się jedna z nich. porzucasz świat ludzi i nie żałujesz tego...

Klasa:Wampir

* Zwykły śmiertelnik - prowadzisz zwykłe życie, zwykłego śmiertelnika. jednak nie słuchałeś rodziców jak ci mówili by nie rozmawiać z obcymi...

* Przemieniony - spotkaliście się w ciemnym zaułku... nawet nei poczułeś nic specjalnego, dopiero podczas ugrzyzienia twoje ciało wypełniła ekstaza... nawet jeszcze nie wiesz co cie tak naprawde spotkało...

* Dziecko - od tej pory jesteś dzieckiem nocy, znikasz na zawsze dla świata słońca. czujesz głód, wielki Głód... ze zdziwieniem stwiedzasz, że sałatki warzywne nie będą już twoimi ulubionymi posiłkami...

* Neonita - społeczność wamiprów przyjęła cie oficjalnei do swojego grona. ty uczysz się panować na Bestią i Głodem. i nawet już nie dostajesz drgawek na widok krwii...

* Wampir - od tej pory jesteś pełnoprawnym wampirem i zaufanym rodziny. dostajesz swój przydział talku do pudrowania, groteskowych kłów oraz przechodzisz zaawansowany trening upiornych grymasów (bądź co bądź musicie dbać o image...)

* Pomocnik - starsi na tyle ci zaufali, że pozwolli ci na służbe. jesteś już w pełni dojrzałym wampirem. masz gustowne długie i ostre kły. jedyną rzeczą jakiej ci brakuje jest doświadczenie. wiesz już np. że spacerowanie pod dnie morza nie jest anjlepszym pomysłem i może dłuuugo trwać....

* Starszy - masz na tyle rozumu by żyć już bardzo długo. dzięki wrodzonemu sprytowi i pokaźnej sakiewce wyspecializowałeś się w spiskach w rodzinie. większość wampirów wie, że lepiej z tobą nie zadzierać... bo kły regenerują się bardzo długo... jesteś również odpowiednikiem dziadka w rodzinie. opiekujesz się nią i dzięki wspaniałej pamięci i bagażowi doświaczeń dbasz o trwałośc tradycji. (chociaż zdarza ci się równiez marudzić, że krew nie smakuje tak jak kiedyś a zwłaszcza nie jak trzydziety rocznik...)

* Przywódca Rodu - być może dzięki wybitnym zdolnościom i doświadczeniu stałeś sie głowa rodziny... być może dzięki sakiewce wynająłeś jednego z łowców by zajął się dotychczasowym przywódcą... a może zwalczajac obrzydzenie sam chwyciłeś za czosnek i kołek... tak czy owak ty teraz rządzisz i zaczynasz się obawiać swoich następców...

* Matuzalem - jesteś naprawde starym i doświadczonym wampirem, dysponujesz wielką potęgą. władasz umysłami tych co żyją i co juz dawno umarli... jednocześnie jesteś znudzony swiatem, nie ma rzeczy których nie widziałeś i nie doswiadczyłeś. zapadasz w letarg ale ci co myślą, ze cie zaskoczą są w wielkim błędzie...

* Karmiciel - *klasa specjalna* - jako zaufany familii sprowadzasz im ofiary by zaspokoić ich Głód... obdarzyli cie zaufaniem, nie strać go... (żadnych szczurów).

* Wampir Bez Kłów - *klasa specjalna* - moze spadłeś z wysokich schodów, może podpadłeś starszym. twoje kły będą dlugo sie regenerować. stajesz sie pośmiewiskiem całej rodziny i musisz sie nauzcyć korzystać ze słomki...



Klasa: Bard
Coś dla lubiących muzyke, piwo i kobiety. Niekoniecznie w tej kolejności.

*Podrywacz - Nic, tylko kobiet i kobiety.

*Bywalec - A teraz dochodzą karczmy i piwo, piwo piwo, pyszne z opianką piwo *hik*

*Grajek Uliczny - Grywasz na ulicy znane pieśni. Do zainteresowań dochodzi muzyka

*Aktor Uliczny - Zarabiasz pieniądze grając na ulicy różne sceny, oczywiście nie sam.

*Członek Trupy „Ciemne Piwo” - Grasz z trupą w różnych karczmach. Nieraz trafiają się występy na dużych jarmarkach. Duży Jarmark = dużo kasy, czasem za to byście juz przestali grać.

*Bard - Grywasz na bankietach u bogatych. A bogaci mają bogate małżonki które często zostają sama gdy mężowie wyjeżdzają w interesach. Zeskoki na konia z drugiego piętra i nocne ucieczki masz dopracowane do perfekcji.

*Bard - Wynajmują cię różne gildie złodziejskie dobrze płacąc za misje, oczywiście dorabiasz sobie grając u bogatych szlachciców. Jeśli zechcą cię wywalic to zawsze możesz im powiedzieć, że są ignorantami którzy nie rozumieją prawdziwej sztuki!

*Mistrz Gildii - Masz własną gildię skupiającą bardów i złodziei, wykonujecie różne zadania na zlecenia. To znaczy oni wykonują zlecenia, a ty chodzisz na przyjęcia i uśmiechasz się do dam... Czasem nie tylko się uśmiechasz.

* Szarpidrut - *klasa specjalna* - Jesteś tym rodzajem artysty którem się placi za niewystępowanie





Rangi dla nowoprzybyłych i niezdecydowanych. Zwyczajne zawody ot co. To nie są kolejne stopnie tylko poszczególne rangi.

* Piekarz - mąka, woda, drożdże - czujesz, ze masz do tego powołanie.
* Rybak - wędką, żyłka, haczyk. masz dużo cierpliwosci... i umiesz pływać.
* Szewc - znasz się dobrze na fachu (czyli umiesz klnąć) a i buty też robisz
* Pasterz - owce... nie masz problemów z zasypianiem
* Karczmarz - jakbyś nie żłopał własnego piwa to moze byś nawet coś zarabiał
* Rolnik - nie, nie masz ciągnika...

Jestem jedynym autorem wyżej wymienionych rang. Korzystałem z pomocy trzech forumowiczów (Danego, V.L, Ashgana.) przy tworzeniu kilku klas. Jeśli zamierzasz wykorzystywać materiał z tej strony to zgłoś się do mnie.


Mini FAQ:

1. Od czego zależy to jaką mam aktualnie rangę?

Związane jest to z liczbą postów na forum. Nie istnieją ścisłe przeliczniki ponieważ różne klasy mają różną liczbę stopni wtajemniczenia. (Uwaga: za spamowanie i postowanie w byle jaki sposób można się prędzej doczekać degradacji niż awansu)

2. Jak można uzyskać rangę specjalną?

Nadanie rangi specjalnej związane jest z jakimiś specjalnymi zasługami dla serwisu i forum. Oczekiwać mogą jej użytkownicy którzy w jakichś sposób się zasłużą lub będą zdradzali ponadprzeciętne zdolności do pomagania innym osobom na forum. Analogicznie rangi negatywne mogą zostać nadane za przeciwne zachowanie.

3. Zmieniłem Klasę w profilu ale rangę mam ciągle tą samą co mam zrobić?

Skontaktuj się z Tokarem. On ci pomoże.

4. Ale krasnolud to nie klasa tylko rasa!

Tak wiem o tym. Krasnolud pojawił się jako rodzaj gratyfikacji dla autora tego spisu rang. I jego zasadność nie podlega dyskusji

5. Spotkałem sie z rangą trolla, a nie ma jej w tym spisie.

Więcej szczegółów tutaj -> http://forum.gexe.pl/Nowa-ranga-na-forum-t5770.html
Odpowiedz
oja Propozycja-dodanie do podklasy magów ognia smile.gif w kolejności nowicjusz>mag ognia>arcymag ognia>mistrz magii ognia.(bez kropki z mistrzem)co wy-moderatorzy,na to,żeby dodać podklasę magów ognia ??
Odpowiedz
Mag nie zostanie dodany. Powód: Nie ma takiej potrzeby, rang jest aż za dużo, zostały napisane już dawno temu i jest dobrze jak jest. Może gdybyś nas powalił jakimiś ciekawymi pomysłami (dokładnie, z polotem opisane i trzymające styl innych rang) to by się coś dało zrobić ale nie w takiej sytuacji.
Odpowiedz
Bardzo mi się te klasy podobają... świetna robota!

Gdzie indziej jestem znany jako "farfel" więc jakby coś nie ukradłem komuś sygnatury
Odpowiedz
Tak fajne rangi ale ja jestem na tym forum pierwszy raz i zastanawiam się od czego zależy ranga.Czy od napisanych postów czy od sensu tych postów.Z góry dziex za odpowiedź.

~Kubuś Puchatek
Odpowiedz
Od dużej ilości SENSOWNYCH postów. Za bezsensowne to można co najwyżej warna dostać a nie rangę .


Odpowiedz
Post bez sensu nie jest postem bo zostaje skasowany i odchodzi do krainy wiecznych bitów.
Odpowiedz
Na wielu forach spamerzy to poprostu plaga... Prawie każde często odwiedzane forum jest totalnie zaspamione, a odnalezienie poszukiwanej informacji jest poprostu cudem... takim cudem jak matura Renaty Beger...

(no, to zacne forum jest chlubnym wyjątkiem... myślę że to zasługa adminów oraz samych użytkowników... :] bardzo mi się to podoba, tak trzymać!)

Gdzie indziej jestem znany jako "farfel" więc jakby coś nie ukradłem komuś sygnatury
Odpowiedz
Jaka podklasa by mi pasowała?
Ja niewiem..
doradcie mi..
będe wdzięczny

[Dodano po chwili]

ale żeby podklasa pasowała do nicka i avatara..
Odpowiedz
Zacząłbym od utworzenia nowej klasy: zwierzęta pasterskie...


A w niej:

BARAN!
Odpowiedz
Swoją drogą nie ma się co znowu czepiać Wojownika Ognia, zawsze to nam jakieś śmieszne pytanie zada, a inni mu będą fajnie odpowiadać jak np. Ekh. Tak czy siak dziękuję ci Wojowniku Ognia za to że mnie rozbawiasz.
Odpowiedz
Może to głupie pytanie ale nie znam na nie odpowiedzi więc pytam:
Jak można zdobyć rangę (klasę) *specjalną*?
☻/
/▌
/ \
BOB!
Odpowiedz
Trzeba być specjalnym... Znaczy się specjalnie się wyróżniać na forum. Niekoniecznie w pozytywnym tego słowa znaczeniu...


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
☻/
/▌
/ \
BOB!
Odpowiedz
Wywaliłem stąd część postów ponieważ poruszały kwestie antyczne i były nieaktualne (co ciekawe przez cały rok 2006 nie pojawil się tu żaden nawet tyci pościk).

Dodatkowo dopisałem w końcu rangę barda (tą od Jakóba) lekko ją modyfikując i dodałem miniFAQ na końcu by skończyć z różnymi oryginalnymi pytaniami.
Odpowiedz
Jestem Mroczny Rycerzem, a mam rangi rycerza! Co robić?


[font="Times"]"Lecz śmierci przeznaczenia bogowie nie mogą
Odwrócić od najdroższej głowy, od nikogo
Jeśli w sen wieczny czarna pogrąży godzina."[/font]

Księga, III, w. 239-241
Homer, Odyseja
Odpowiedz
Rozjaśnij monitor. I się przypadkiem nie wieszaj/uciekaj z domu/otruwaj/etc...
Odpowiedz
Jakbyś przeczytał dokladnie to co jest napisane w pierwszym poście to byś zobaczył, że rangi się zaczynają rożnić dopiero od poziomu rycerza.
Odpowiedz
Ekth, a mogę dostać rangę "Smok"? Bo opis się zgadza bardzo... Mam lęk wysokości i pociąg do pewnych rzeczy (nvm jakich ), a za szewcami nie przepadam.
Odpowiedz
Może otwórz sobie okno w pokoju i posiedź przy nim by ochłonąć i odzyskać nieco zdrowego myślenia
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
← Game Exe

Rangi forumowe - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...