„Skyrim” – garść informacji o dodatku „Dawnguard”


Czołem, nieustraszeni pogromcy wampirów i krwiopijcy z piekła rodem. Jeżeli nie należycie do grupki wybrańców, którzy słyną ze szczególnej cierpliwości i aż ściska Was w dołku, aby poznać najświeższe fakty na temat pierwszego oficjalnego dodatku do „The Elder Scrolls V: Skyrim”, to mam wyjątkowo dobre wieści. Jak to zwykle bywa w naszym przaśnym światku, jeden z wirtualnych samarytan zza morza dorwał w swoje ręce najświeższy numer czasopisma „Game Informer”, w którym znajduje się niewielka zapowiedź „Dawnguard”. Oczywiście, w przypływie odruchu dobrego serca, postanowił podzielić się z nami kilkoma intrygującymi informacjami, jakie można wychwycić we wspomnianym tekście.

skyrim, dawngaurd

Wygląda na to, że motyw z przemianą we „Władcę wampirów” i dodaniem kilku nowych narzędzi mordu (m.in. kusze i włócznie), które mogliśmy zaobserwować na pierwszym zwiastunie, nie jest ostatnim dobrodziejstwem „kreatywnego tygodnia”, jakie zostanie wprowadzone do „Skyrim” wraz z nowym rozszerzeniem. Warto rzucić okiem, zwłaszcza, jeżeli nie macie ochoty czekać do targów E3.

Tak więc w telegraficznym skrócie…

  • Intryga w „Dawnguard” skupia się na powrocie legendarnego władcy wampirów zwanego Harkonem. Krwiopijca ma tylko jeden cel – ostateczne pokonanie największego wroga swojego gatunku, jakim jest Słońce.
  • Rozszerzenie postawi Dovahkiina przed wyborem jednej ze zwaśnionych stron – „Zakonu Świtu” (organizacja specjalizująca się w tropieniu wampirów na terenie całego Tamriel) lub „Klanu Harkona”. Ta decyzja ponoć nie będzie należeć do najłatwiejszych, gdyż w zależności od podjętego wyboru, zostaniemy uraczeni inną, unikalną zawartością.
  • W grze pojawią się dwie nowe posiadłości – jedna dla każdej strony konfliktu.
  • Jeżeli zdecydujemy się wesprzeć niecne plany Harkona, to na pewnym etapie przygody otrzymamy możliwość przemiany we władcę wampirów (z tej formy będzie można „wyjść” w każdym momencie), która otworzy przed bohaterem wachlarz świeżych talentów.

    skyrim, dawngaurd
  • Wilkołaki i wampiry otrzymają swoje własne drzewka z profitami.
  • Nowe stwory – gargulce, nieumarłe ogary, opancerzone trolle oraz legendarne smoki.
  • Pewne zadania wymuszą na bohaterze wędrówkę do krain Otchłani. Jedną z nich jest Kopiec Dusz, czyli królestwo uwięzionych i niespokojnych duchów.
  • Jednym z nowych smoczych okrzyków jest „Wyrwanie duszy”, który umożliwi wezwanie ducha zabitego przeciwnika i wykorzystanie go do walki u naszego boku.
  • Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteśmy zadowoleni z wyglądu bądź nawet płci protagonisty, to dodatek wprowadzi opcje umożliwiającą zmianę niechcianych wyborów w trakcie przygody. Chłopcy ze Szczurzych Nor w Pękninie podobno znają się na rzeczy i nie wymagają jakiejś bajońskiej kwoty za zabiegi upiększające.
Odpowiedz
Czekam z zainteresowaniem, może nie koniecznie na same starcie Zakonu z Władcą Wampirów, ale na inne udoskonalenia w grze jak kusza czy włócznia (ta druga wydaje się szczególnie klimatyczna), czy walka z konia.

Odpowiedz
Walka na koniu pojawi się przed dodatkiem, w następnym patchu. Zapowiada się fajne DLC.
Odpowiedz
Nowym okrzykiem nie jest "Łza Dusz". Po angielsku jest to Soul Tear, więc prędzej brzmieć to będzie "Wyrwanie Duszy".

Yep, masz całkowitą rację. Tak to jest, jak się człowiek śpieszy i nie przetrawi dobrze informacji. Błąd poprawiony, wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Pozdrawiam - Tokar.
Odpowiedz
← Nowości

„Skyrim” – garść informacji o dodatku „Dawnguard” - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...