Zapraszamy do zapoznania się z recenzją gry "Kingdoms of Amalur: Reckoning"!
Z początku "Kingdoms of Amalur" uważałem za średnią hybrydę RPG-a i gry akcji, gdyż wypuszczane co pewien czas informacje sprawiały, że tylko walka wydawała się być najciekawszym elementem tego tytułu. Demo rozwiało tylko część moich wątpliwości, ale zarazem dodało nowe. Nigdy przedtem nie byłem tak mało pewny tego, czy jakość gry spełni moje standardy. Ostatecznie postanowiłem się przekonać na własnej klawiaturze, jak sprawuje się ta pozycja, choć mało brakowało, a bym z niej zrezygnował. Większość winy za ten stan rzeczy ponosi wydawca, któremu nie tylko nie chciało się polonizować "Kingdoms of Amalur", ale także obniżyć jego ceny, gdyż brak polskich napisów powinien obniżyć koszt pudełka z grą.... Czytaj dalej!
Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!