Salem

Cze. Z racji, że mam 90 minut na dokończenie projektu na uczelnię, zacznę kolejny dziwny temat, bo czemu nie.

Na imię mi Kuba, lat mam dwadzieścia, co jednak niedługo się zmieni. Pochodzę z Przemyśla, a obecnie - niestety - studiuję w Krakowie.
Wciągnąłem się w RPG na dobre (i na złe) i większość wolnych chwil spędzam właśnie wokół gier narracyjnych, jak i tworzenia tego, co jest z owym zagadnieniem związane, w tym pisanie opowiadań, systemów autorskich, czy nawet tworzeniem muzyki odpowiedniej do klimatów fantasy. Raz nawet wziąłem się za pisanie czegoś grubszego, na miarę książki - na planach i trzech stronach oczywiście się skończyło, choć nie ukrywam, że może kiedyś pójdzie to do przodu, bo jak z niewielu rzeczy jestem dumny, tak myślę, że historia wyszła całkiem znośna.

Muzyka - bardzo, bardzo ważny element mojego życia. Tworzę, słucham, gram. Należę do tych osób, które uważają, że we wszystkim można znaleźć melodię i choć nie jestem fanem techno, czy rapu, nie skreślam żadnych wykonawców z tymi gatunkami związanymi, bo a nuż ktoś coś dobrego stworzy. Sam próbuję pisać muzykę oraz teksty, gram na gitarze, choć i tak uważam, że brzmienie żadnego instrumentu nie dorówna fletni Pana. Nagromadzoną kasę wydaję na płyty muzyczne, a teraz zbieram na banjo.

Jestem pesymistą i fatalistą. Zwykle budzę się rano niechętny do czegokolwiek (ale nie potrzebuję kawy do życia!). W Krakowie rzadko utrzymuję kontakt z ludźmi, nadrabiam to po powrocie do domu. Jestem zdania, że ludzie to najgorsza rzecz, która mogła przytrafić się naszej nieszczęsnej Matce Ziemi. Jak można po tym wywnioskować, studiuję psychologię.

Any pytanias?
Odpowiedz
Dlaczego Kraków [i psychologia]?
Ulubiony system?
Ulubione książki?
Odpowiedz
Ulubione gry?
Interesujesz się może sportem?
Odpowiedz
Dlaczego Kraków? Bo kierunek. Tak naprawdę tylko dlatego. No i łudziłem się przez jakiś czas, że uczelnia jest w miarę porządna. Niestety ciągle pozostaje to złudzeniem.