Minęło trochę czasu, niektórzy powiedzieliby, że nawet sporo, od moich ostatnich wieści na temat Grim Dawn, więc postanowiłem się zrehabilitować i przedstawić po trosze, co też się zmieniło.
Prócz kilkunastu zdjęć przedstawiających kilka widoków starć z różnorodnymi maszkarami, wreszcie ujawniono wygląd okna ekwipunku – najistotniejszego okna, przy którym spędzamy zazwyczaj dość dużo czasu. Ukazane są dwie wersje – wczesna oraz późniejsza wersja alfa. Rewolucji się nie uświadczy, ale źle również to nie wygląda. Z rzutów ekranowych można również wywnioskować, że rozgrywka będzie obfitować w mnóstwo okazji do nabicia pokaźnych poziomów i rozwijania swojej postaci do dziecka bogów.
Poza tym przedstawiono trzecią gałąź rozwoju – okultyzm. Okultyście towarzyszyć może chowaniec – kruk, posiadający własny zasób zaklęć, oraz piekielny ogar, buchający ogniem i atakujący zębiskami. Dodatkowo okultysta posiada zasób klątw i czarów zadających obrażenia w przedziale czasowym.
Na zakończenie warto posłuchać dwóch nowych ścieżek dźwiękowych target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">ścieżek dźwiękowych – dynamicznej 'Keep Moving' oraz bardziej mistycznej 'Remember the Dead'.
Więcej zdjęć z gry znajduje się w naszej galerii.