[Grim Dawn] Okultyści i ich chowańce - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Lionel,
Prawdopodobnie przez to, że jest tworzony przez tę samą grupę.
Frey,
Wygląda jak jakiś mod do Titan Questa?
Lionel,

Minęło trochę czasu, niektórzy powiedzieliby, że nawet sporo, od moich ostatnich wieści na temat Grim Dawn, więc postanowiłem się zrehabilitować i przedstawić po trosze, co też się zmieniło.

Grim Dawn class="lbox" title="Grim Dawn" data-gallery="756">Grim DawnGrim Dawn class="lbox" title="Grim Dawn" data-gallery="756">Grim Dawn

Prócz kilkunastu zdjęć przedstawiających kilka widoków starć z różnorodnymi maszkarami, wreszcie ujawniono wygląd okna ekwipunku – najistotniejszego okna, przy którym spędzamy zazwyczaj dość dużo czasu. Ukazane są dwie wersje – wczesna oraz późniejsza wersja alfa. Rewolucji się nie uświadczy, ale źle również to nie wygląda. Z rzutów ekranowych można również wywnioskować, że rozgrywka będzie obfitować w mnóstwo okazji do nabicia pokaźnych poziomów i rozwijania swojej postaci do dziecka bogów.

Poza tym przedstawiono trzecią gałąź rozwoju – okultyzm. Okultyście towarzyszyć może chowaniec – kruk, posiadający własny zasób zaklęć, oraz piekielny ogar, buchający ogniem i atakujący zębiskami. Dodatkowo okultysta posiada zasób klątw i czarów zadających obrażenia w przedziale czasowym.

Grim Dawn class="lbox" title="Grim Dawn" data-gallery="756">Grim Dawn

Na zakończenie warto posłuchać dwóch nowych ścieżek dźwiękowych target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">ścieżek dźwiękowych – dynamicznej 'Keep Moving' oraz bardziej mistycznej 'Remember the Dead'.

Więcej zdjęć z gry znajduje się w naszej galerii.

Grim Dawn class="lbox" title="Grim Dawn" data-gallery="756">Grim DawnGrim Dawn class="lbox" title="Grim Dawn" data-gallery="756">Grim Dawn
Wczytywanie...