Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Gohewen", znajdującym się w dziale "The Elder Scrolls III: Morrowind". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
Po prostu chodzisz i zbierasz w suranie masz ebonowy karawasz a daedryczne rzeczy w grobowcach a pozatym masz kirys bogow w ebonheart przy brzegu w jaskini
ludzie podstawa magia ofensywna jest nieskuteczna idzecie w wojownika uzdrowiciela, długie ostrze lekki pancerz bo wiecej nie trzeba a złom trzeba nosic alchemia handel ważny dla każdej postaci (z tego jest tyle kasy że zaklinanie dusz w kryształy czy zbieranie świecidełek się chowa) jak chcecie to dla zabawy łuk, atletyka i akrobatyka bo czasoprzestrzen jest jaka jest i ewentualnie mistycyzm zaklinanie, fajne ale dziwne jest też rozwiązanie "mag niechce mi się " rozwijasz przywołanie i zaklinanie na początku trudne ale jest z tego niezły pieniądz a od pierwszej duszy złotego robi się zabawnie, zaklinasz w przedmioty noszone np. przywołanie andronachów i biegasz po lokacjach jedynie zbierając fanty (chowance robia sieczke za ciebie, jak którys zginie ściągasz wdzianko i ponownie zakładasz
Odpaliłem po latach morka i gram własnie redgardem z tą profesją, fajny pomysł fabularny;) od siebie dodam tylko tyle ze o wiele przyjemniej gra sie nie korzystając z usług trenerów, gra nie nudzi sie tak szybko:) pozdro
Nie zgadzam się tylko z 1 pkt. Zwinność 100 daje ci szybsze wyprowadzanie ataków. Gram w morka pierwszy raz i się w nim zakochałem trenujących u trenerów idzie wszystkie statystyki podnieść na 100 moje oprócz szczęścia (40) na33lvl to 94-100. Ino ciągle nie mam kasy.
https://gexe.pl/morrow...rdzki-atronach - dość podobna propozycja postaci. Z kasą nie miałem problemu. Można z powodzeniem wykorzystać proponowane rozwiązania.