szczury_wroclawia_szpital

Odpowiedz
  • 1 strona

[The Elder Scrolls III: Morrowind] Gohewen

Redakcja Game Exe

6489
Napisano: 6 grudnia 2007, 17:24 · #1
0

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Gohewen", znajdującym się w dziale "The Elder Scrolls III: Morrowind". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!

Gość_Guest*

Napisano: 12 lipca 2009, 23:16 · #2
0
Skąd można ściągnąć tego moda?

Medivh

Demon
18551 Demonolog
Napisano: 13 lipca 2009, 14:38 · #3
0
To nie mod, a propozycja grywalnej postaci. Możesz sobie sam taką stworzyć. Taki bajer fabularny po prostu.


Tonari no Totoro!

Gość_Pyr0*

Napisano: 16 września 2010, 18:34 · #4
0
Yyy....ebonowy kirys JEST w Willi Drena na półce razem z daedrycznymi nagolennikami .
pzdr

Gość_Łosiu*

Napisano: 26 stycznia 2011, 14:44 · #5
0
Jaka chata bo ja nie mam

Gość_Irion*

Napisano: 19 marca 2011, 02:52 · #6
0
A w Dagon Fel jest Elrik, który ma na sobie daedryczny set z niesamowitym claymorem Stormbringerem.

Gość_Kamillordo*

Napisano: 22 marca 2011, 16:34 · #7
0
N owlasnie, czy sa wogole gdzies ebonowe karawsze? Wspomniales o nich, lecz nic wiecej nie dodales

Gość_Gość*

Napisano: 31 marca 2011, 17:23 · #8
0
LOL trudno bęndzie zdobyć te przedmioty ;(

Gość_Irion*

Napisano: 10 września 2011, 16:41 · #9
0
Jeśli o ebon idzie, to polecam ruiny daedryczne Ashalmawia na wschód od Ald Velothi. W podziemiach jest gościu w pełnym secie ebonowym.

Gość_Peres*

Napisano: 18 marca 2012, 13:02 · #10
0
Po prostu chodzisz i zbierasz w suranie masz ebonowy karawasz a daedryczne rzeczy w grobowcach a pozatym masz kirys bogow w ebonheart przy brzegu w jaskini

Gość_Anonim*

Napisano: 12 września 2012, 18:50 · #11
0
Może wykombinują też inne takie klasy. Gohewenem teraz gram i jakoś sobie radze.

Gość_takietam*

Napisano: 20 grudnia 2016, 22:42 · #12
0
ludzie podstawa magia ofensywna jest nieskuteczna idzecie w wojownika uzdrowiciela, długie ostrze lekki pancerz bo wiecej nie trzeba a złom trzeba nosic alchemia handel ważny dla każdej postaci (z tego jest tyle kasy że zaklinanie dusz w kryształy czy zbieranie świecidełek się chowa) jak chcecie to dla zabawy łuk, atletyka i akrobatyka bo czasoprzestrzen jest jaka jest i ewentualnie mistycyzm zaklinanie, fajne ale dziwne jest też rozwiązanie "mag niechce mi się " rozwijasz przywołanie i zaklinanie na początku trudne ale jest z tego niezły pieniądz a od pierwszej duszy złotego robi się zabawnie, zaklinasz w przedmioty noszone np. przywołanie andronachów i biegasz po lokacjach jedynie zbierając fanty (chowance robia sieczke za ciebie, jak którys zginie ściągasz wdzianko i ponownie zakładasz

Gość_zyro*

Napisano: 24 września 2017, 12:40 · #13
0
Odpaliłem po latach morka i gram własnie redgardem z tą profesją, fajny pomysł fabularny;) od siebie dodam tylko tyle ze o wiele przyjemniej gra sie nie korzystając z usług trenerów, gra nie nudzi sie tak szybko:) pozdro

Azio

4
Napisano: 17 sierpnia 2019, 09:19 · #14
0
Jak chcecie grać wojownikiem, to najważniejsze jest to by jak najszybciej wymaksować wytrzymałość. Dzięki temu z lv na lv życie jest coraz większe.

[The Elder Scrolls III: Morrowind] Gohewen - Odpowiedź

 
 
 
Podaj numer strony
Wczytywanie...