assasins-creed-last-descendants

Odpowiedz

[Icewind Dale II] Icewind Dale II - solucja

Gość_daro*

Napisano: 31 marca 2017, 01:49 · #21
0
czym skutecznie zabijacie te 3 ogniki już pod koniec zabawy w upadłym lesie???

Jezid

Rycerz
4427 Rycerz
Napisano: 31 marca 2017, 18:07 · #22
0
Hmm... szczegółowych odporności i właściwości wspomnianych ogników nie pamiętam. Paskudy znikają i pojawiają się niespodziewanie. Sugeruję atak czym się da.

Gość_daro*

Napisano: 2 kwietnia 2017, 22:00 · #23
0
ogniki to nic... wszystkim dałem łuki i po problemie jestem teraz przy trumnie Valasa pilnują go te 4 golemy. To już nieco lepszy kaliber. I tu rodzi sie znowu pytanie, jak je w ogóle zabić?? czy po prostu okraść skrzynie uciec?

Jezid

Rycerz
4427 Rycerz
Napisano: 2 kwietnia 2017, 23:37 · #24
0
Solucja została uzupełniona o ten brakujący fragment parę lat temu. Da się je pokonać. Kluczem jest odporność na truciznę co najmniej jednej postaci, bardzo szybki (czar) i sprawny łotrzyk (bo widzą niewidzialnych) oraz sporo pocisków z dobrym plusem. Sfera Otiluka w rezerwie. Znajdziesz szczegóły.

Gość_Gregory*

Napisano: 8 kwietnia 2017, 11:32 · #25
0
Widzę, że wciąż ludzie w to grają, kilkanaście lat po premierze wczoraj zacząłem, miło wrócić po latach.

Gość_m4rc1n*

Napisano: 21 maja 2017, 16:51 · #26
0
Wie ktoś może, jak przejść przez Skarpę? Jak na razie każda próba kończy się wybiciem drużyny.

Jezid

Rycerz
4427 Rycerz
Napisano: 21 maja 2017, 18:42 · #27
0
Po wyjściu z Cytadeli Z'Hinda? Zależy kogo masz w drużynie i czym dysponujesz. Czyli klasy i zaklęcia. Drobna podpowiedź zupełnym przypadkiem na drugim obrazku w tekście - https://gexe.pl/icewin...wieloklasowosc


Podstawowym celem są magowie.

Gość_Cernd*

Napisano: 29 maja 2017, 03:49 · #28
0
Jaka wg Was podklasa kapłana najmocniejsza? Wg mnie Talos i Lathander w ofensywie, Maska dobry w supporcie/defensywie, reszta jest na zbliżonym sobie poziomie , wybija się moim zdaniem Oghma z symbolami, Selune słabszy.

Mikeal

Adept Krwi
1869 Nekromanta
Napisano: 29 maja 2017, 10:58 · #29
0
Tempus jest całkiem dobry. Na "Sercu Furii" przyzywanie potwórów to podstawa, a on ma całkiem spory zapas zaklęć przywołujących potwory.

Gość_kolo*

Napisano: 31 maja 2017, 17:40 · #30
0
Do: Gość_Mnn* "[...] wybrałem łotrzyka. Po awansie dodałem klasę czarodzieja. [...] dlaczego nie mam dostępu do czarów czarodzieja? i nie mogę wybrać sobie ich podczas awansu."

Trzeba skonfigurować pasek akcji postaci na ekranie głównym gry, dodając odpowiedni przycisk rzucania czarów.
Klikasz prawym myszy na miejsce paska akcji gdzie chcesz go ustawić i wybierasz symbol "rzuć czar" (ten półksiężyc z gwiazdkami) klikając na nim lewym przyciskiem. Przycisk pojawi się na pasku i będzie już pod nim dostęp do czarów postaci. (No i najpierw trzeba się ich nauczyć ze zwojów, wybrać do zapamiętania w księdze czarów - skrót klawisz S)
Czarodziej nie dostaje czarów podczas awansu tylko czarownik, czarodziej uczy się ich ze zwojów.

Gość_m4rc1n*

Napisano: 1 czerwca 2017, 20:13 · #31
0
@Jezid koncentracja na magach nic nie daje - nawet, gdy uda mi się ubić obu, cała drużyna ginie. Byłoby trochę łatwiej, gdybym mógł się wycofać w bezpieczne miejsce i tam zregenerować drużynę, ale nie... Brama do wcześniejszej lokacji zamknięta, nigdzie żadnego klucza, a złodziej nie potrafi otworzyć. Chyba tylko kod na nieśmiertelność by mi pomógł w tym miejscu - jeśli w tej grze w ogóle są kody. Stanowczo za dużo zbyt silnych przeciwników naraz.

Moja drużyna:
1. Człowiek wojownik (poziom 11)
2. Aasimar paladyn helma (poziom 7)
3. Księżycowy elf kapłanka Selune (poziom 9)
4. Drow mnich starego zakonu (poziom 6)
5. Dziki elf łotrzyk (poziom 9)
6. Półelf czarodziej (poziom 9)

Jezid

Rycerz
4427 Rycerz
Napisano: 1 czerwca 2017, 21:54 · #32
0
@ m4rc1n

Czyli z czarami słabo. Tylko kapłanka i czarodziej. Jego możliwości są kluczowe. Sam poziom o niczym nie świadczy.

1. Przeciwnicy zadają duże obrażenia (golemy), korzystają ze słabych rzutów obronnych (skrzydlate poczwary) i czarują na dodatek.
2. Musisz dopasować zaklęcia do tej konkretnej walki i możliwości drużyny => wzmocnienie rzutów obronnych, klasy pancerza (minimum to magiczny krąg ochrony przed złem), odporności (kamienna skóra), szybkości ruchów... czyli wszystkie możliwe buffy (także te niskopoziomowe, do cech) plus Sfera Otiluke'a (Kula niewidzialności) w zapasie. Plan to podstawa, niestety - w przeciwieństwie do Ciebie - nie pamiętam już jakich zaklęć używają wrogowie, więc ogólnie tylko.
3. Warto się wzmocnić już przed wyjściem z Cytadeli.

Kapłanka robi za przynętę, w Kamiennej (ewentualnie żelaznej) skórze rzuca Recytację, Modlitwę. Coś musi rzucić. Jak będzie kiepsko, to chroni się w Sanktuarium (mikstury też są). Czarodziej to kluczowa postać, więc nic nie powinno mu przeszkadzać => Ulepszona niewidzialność, Lustrzane odbicia.

W Twojej sytuacji proponuję wysłanie na wrażych magów łotrzyka i mnicha (uodpornionych na wszelki wypadek - mają odskok - choć trochę na żywioły), a czarodziej musi, podejmując ryzyko zadania obrażeń, obrzucać walczących obszarowymi zaklęciami ze szkoły wywołań (np. kula ognia). Ma być szybko po sprawie.

Po wyeliminowaniu magów czarodziej może zamknąć w Kuli Otilukea postać atakowaną przez największą grupę golemów. Reszta kończy ich po kolei, koncentrując się na jednym. Skrzydlate poczwary nie są aż tak groźne, jeśli podbijemy rzuty obronne. Raczej trzeba się trzymać statku, bo nie warto uruchamiać wszystkich przeciwników.

Gość_QMN*

Napisano: 3 czerwca 2017, 12:57 · #33
0
Trzeba pamietać, że Kulę Otilukea można rzucać też na przeciwników. Dzięki temu nawet trudne walki stają się dosyć proste. Przykładem może być cmentarz, gdzie wrodzy wojownicy stali w kulach, jeden z czarodziejów i łucznik po prostu zniknęli (ach ta dezintegracja!!), mnich i kapłan padli szybko więc pozostało potem tylko czekać aż minie czas działania czaru i wykańczać każdego po kolei.

Gość_m4rc1n*

Napisano: 18 lipca 2017, 00:04 · #34
0
Jestem teraz przy świątyni Yuan-Ti. Patent z przebieraniem się nie działa. Mam w drużynie paladyna, nawet jak go zostawię z tyłu i wyślę pozostałych na zwiad, to i tak Yuan-Ti mnie atakują. Rozumiem, że w takim przypadku strategia sprowadza się do "wytłuc wszystkich"..?

...albo to ja zrobiłem błąd wstawiając zebrane stele na miejsca przed zejściem do korytarza.

Jezid

Rycerz
4427 Rycerz
Napisano: 18 lipca 2017, 10:54 · #35
0
To nie jest zła strategia, bo ostatecznie i tak wszystkich warto wytłuc Stracisz tylko trochę doświadczenia za kilka zadań. Nie jest to aż tak istotne, bo w kolejnych walkach powinieneś nadrobić straty. Postacie z niskim poziomem dostają więcej za pokonanych przeciwników.

Co do steli, to wątpię, by miało to znaczenie, raczej chodzi o paladyna, który odmówił noszenia płaszcza. Jeden poziom wojownika (u asimara, paladyna Helma - bez negatywnych konsekwencji) rozproszy jego skrupuły.

[Icewind Dale II] Icewind Dale II - solucja - Odpowiedź

 
 
Podaj numer strony
Wczytywanie...