Użytkownik Antonius_Block dnia pią, 12 cze 2009 - 18:28 napisał
Gdzieś czytałem, że trzeba stoczyć tylko 4 walki (zombiak z kluczami, Ravela, Trias i Ignus/Vhailor), w czasie których zabić można tylko 1 osobę.
Prawda.
Użytkownik Manta dnia czw, 02 lip 2009 - 09:46 napisał
Zombiak i Ignus/Vhailor to dwie osoby.
Gdyby tak nie zabijać, w pewnym momencie w Ulu byloby pełno opryszków czychających na nasze życie
Na początku gry trzeba zabić tylko jednego z dwóch zombie, tego, który nie ma klucza, można zostawić w spokoju.
Pod koniec gry nigdy nie jesteśmy zmuszeni do walki z obydwoma panami, w zależności od charakteru na naszej drodze staje albo Vhailor, albo Ignus.
W Ulu nigdy nie pojawiają się "nowi" bandyci, ich liczba zawsze jest mniej więcej stała. Jeśli któregoś zabijesz, po jakimś czasie gra wstawi w to miejsce identycznego, jeśli unikasz walki z nimi, nic się nie dzieje.
Użytkownik bobekzaglady dnia pią, 03 lip 2009 - 17:31 napisał
Poza tym gdybyś chciał zabić tylko te osoby to skończył byś grę już na Raveli
Zabijasz Ravelę i idziesz do portalu, zostawiając stworzone przez nią stwory i widma za sobą.
Unikanie walk, których ukończenie nie jest konieczne na odpalenie skryptu pozwalającego na popchnięcie fabuły do przodu jest niezwykle proste w Tormencie:
- tylko drużyna gracza jest w stanie biegać i porusza się z prędkością jakieś dwa razy większą od przeciwników. Częściowo jest to spowodowane bugiem, częściowo świadomymi decyzjami twórców (zombie zdecydowanie nie powinni mieć takich zdolności),
- w grze prawie nie ma broni dystansowych, walki z magami są bardzo dużą rzadkością,
- lokacje można opuścić wysyłając do wyjścia tylko jedną postać, dzięki czemu można zostawić wszystkich w jednym, bezpiecznym miejscu, a do przodu wysłać tylko złodzieja (czyli najprawdopodobniej Annę).