przebudzenie_cienie

[NWN2:MZ] [Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy] NwN2: Maska Zdrajcy - solucja

Zapraszamy do zapoznania się z solucją gry "NwN2: Maska Zdrajcy"! Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!



Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Podziękowania dla Lionel'a za jego pracę


[font="Arial"]"Największą mądrością i siłą jest uznanie siły drugiego człowieka. Jedynie słabi poszukują w innych słabości"[/font]
Odpowiedz
Kawał dobrej roboty. Ale w epilogu towarzyszy brakuje Jednego z Wielu.
Odpowiedz
W punkcie 8 środkowego kurhanu jest trzecia możliwość. Po zdobyciu berła Imaskari można nim zniszczyć ścianę, co uwolni lisza, który przyłączy się do nas na krótko w zatopionym mieście.
Odpowiedz
Jako ciekawostka: mapa 'Mulsantir C.D.', na lewo od punktu 7- pod gruzami można znaleźć fajny amulet (nie pamiętam jak się nazywa). Trzeba przejść przez cienisty mulsantir i pokonać parę robali.
Odpowiedz
Niestety nie wiem o jakie dokładnie 4 dusze chodzi? Wiem że od demonów ale nie wiem jakie zdobyć dokładnie na wymianę? Może ktoś napisać pełną listę 4 dusz dla demonów i jak je zdobyć?
Z solucji nic nie rozumiem!
Odpowiedz
Dusze od demonów

Cytat

5. Natkniesz się tu na parę Biesów Czeluści , Oronoka i Thael-ka, którzy zajmują się handlem duszami i esencjami.

Jeżeli byłeś w Wieży Pani Rektor i zauważyłeś magicznie zamknięte drzwi, to możesz spytać ich o dusze z unikalnymi wadami. Mają oni odpowiednią duszę, ale żądają wymiany. Chcą otrzymać duszę, która jest paradoksem.

Pierwszym krokiem będzie wizyta u Mistrza Poruseta. Wyjaśnij mu całą sytuację, a otrzymasz Kolejność Pracy. Idź teraz do Archiwariusza. Porozmawiaj z golemem i zabierz dwie dusze (nr 91 i 127). Wróć do Mistrza Poruseta, a stworzy on Scaloną Duszę. Da ci on również dwa Kwity Dłużne, z którymi masz wrócić do Magazynu Dusz. Przynieś nową duszę do Biesów. Nie będą one zadowolone z transakcji, ale w końcu otrzymasz Naznaczoną Duszę.


dusza od Bebtu

Cytat

9. Bebtu odda ci Zastępczą Duszę, jeżeli zwrócisz mu jego duszę.

Możesz spełnić jego życzenie. Idź do Magazynu Dusz i zabierz duszę nr 346.
Możesz również pożreć obecną duszę Bebtu.


dusza z zagadki luster

Cytat

14. Tu właśnie ma dotrzeć promień światła z 12. Jeżeli jeden z twoich towarzyszy stoi w Magicznym Urządzeniu w 12 i użyjesz wtedy Kuli Aktywacji, to jego iluzja pojawi się właśnie tu. Niech pierwowzór porozmawia z iluzją, a otrzymasz Niekompletną Duszę.


dusza z łamigłówki mefitów

Cytat

16. Łamigłówka. Dwie grupy Mefitów są odseparowane przez kraty. Każda grupa jest złożona z Mefitów Ognia i Lodu.

W pobliżu bramy znajduje się Kasetka Sterująca. Uruchamiając ją Mefity, które są bliżej krat zamienią się miejscami. Twoim celem jest pogrupowanie Mefitów zgodnie z ich żywiołami.
Możesz również kliknąć na pobliskie Obeliski, by zabić Mefity, co ułatwi sprawę, ale zyskasz tylko 2000PD, zamiast 4000PD.
Gdy rozwiążesz już łamigłówkę, to wróć do 15 i zabierz Podzieloną Duszę z fontanny.



Nie wiem czego nie potrafiłeś zrozumieć.
Odpowiedz
dzięki! ale Arhiwariusz nie chce mi dać 2 dusz. Jeśli wyniosę więcej to zamienia mnie w kurę. co zrobić?
Ps.czy jakiś bohater z podstawki przeżył np.Khelgar?
za pomoc z góry dziękuję!
Odpowiedz
a i gdzie znajduje się mistrz prouset?
Odpowiedz
Prouset to golem w pomieszczeniu w pobliżu biblioteki, jak z nim pogadasz dostaniesz prawo do pożyczenia dwóch dusz.

Jak się pokręcisz po akadamii, to odkryjesz, że co najmniej jeden bohater przeżył.

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Guest dnia czw, 03 wrz 2009 - 19:02 napisał

W punkcie 8 środkowego kurhanu jest trzecia możliwość. Po zdobyciu berła Imaskari można nim zniszczyć ścianę, co uwolni lisza, który przyłączy się do nas na krótko w zatopionym mieście.

Jego obecność pozwala na ułatwienie (część przeciwników zrezygnuje z walki) lub uniknięcie walki (w połączeniu z wpływem Jednego Z Wielu) z Ankhrivą w kolejce do Coveya Kurgannis.



Wywiady Trzynastego Schronu:
Chris Avellone & Josh Sawyer [color="#C0C0C0"](Obsidian Entertainment, wcześniej Interplay/Black Isle)[/color]
Brian Mitsoda [color="#C0C0C0"](DoubleBear Productions, wcześniej Interplay/Black Isle, Troika Games i Obsidian Entertainment)[/color]
Vince D. Weller [color="#C0C0C0"](Iron Tower Studio)[/color]
Odpowiedz
gdy człowiekowi bez tważy zostaje mało żyć uzdrawia on się. wie ktoś jak go dokładnie pokonać?
Odpowiedz
Za każdym razem, gdy sprowadzisz Awatara do 0 PW-to chodzi o moje pw czy akachiego?czy też poziom energii
Odpowiedz
2 poprzednie pytania nieaktualne bo przeszedłem grę.
Ps.Wie ktoś jak zabić Ammona Jerro? Strasznie nie lubiłem tej postaci.
Odpowiedz
Super robota, mam kilka uwag które warto by było wprowadzić, nie wiem do kogo pisać... np:
Uratowanie Dalenki ( nie przystąpienie do spisku ) i oszczędzenie Leśnego Luda powoduje , że Shova w Mulsantir obdarza nas świetnym amuletem Hilaiyreen PW+20, KP +4, rzuty obr +2, leczenie 11 poz 1/dzień.
Rada dla magów przy testach na wytrzymałość u bersekerów: użyj zmiany postaci i przystąp do testu, magia zniknie, ale jak masz regenerujące życie przedmioty to upływ czasu pozwoli zwrócić hp zanim opadnie pasek do zera
Mam jeszcze wiele innych ciekawych poprawek, jeśli coś zostanie uwzględnione lub dostane namiar ( nie chce zawracać głowy ) to chętnie podziele się wiedzą.
pozdrawiam
ps przechodze dodatek po raz drugi
Odpowiedz
Przypomniałem sobie jeszcze jedno do poprawki: lodowe olbrzymy szara knieja pkt 4

"Gdy zostaniesz Jarlem, zażądaj..." daniny

wówczas dostaniesz bonusowy przedmiot ... całkiem fajny o ile pamiętam, ale mówiąc szczerze musiałbym chyba przejść dodatek po raz trzeci aby podać konkrety.

Ma ktoś pomysł jak otworzyć drzwi w krypcie śmierci o trudności zamka 45? z wytrychami + 6 brakuje mi jeszcze kilku punktów, kołatka nie działa... poz 2 lokacja 11
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Guest dnia pon, 26 paź 2009 - 22:32 napisał

Super robota, mam kilka uwag które warto by było wprowadzić, nie wiem do kogo pisać... np:
Uratowanie Dalenki ( nie przystąpienie do spisku ) i oszczędzenie Leśnego Luda powoduje , że Shova w Mulsantir obdarza nas świetnym amuletem Hilaiyreen PW+20, KP +4, rzuty obr +2, leczenie 11 poz 1/dzień.
Rada dla magów przy testach na wytrzymałość u bersekerów: użyj zmiany postaci i przystąp do testu, magia zniknie, ale jak masz regenerujące życie przedmioty to upływ czasu pozwoli zwrócić hp zanim opadnie pasek do zera
Mam jeszcze wiele innych ciekawych poprawek, jeśli coś zostanie uwzględnione lub dostane namiar ( nie chce zawracać głowy ) to chętnie podziele się wiedzą.
pozdrawiam
ps przechodze dodatek po raz drugi



Napisz do kogoś z dworu, np. na gg albo na PW na forum.

tu masz kontakty: http://gexe.pl/redakcja.html
Odpowiedz
Zatopione Miasto - Jeziorzany dodać lokację 6 na lewo od 5 - ciało topielca , w nocy to samo ciało ma togę ciemności i rękawice długiej śmierci + 3 , poza tym w nocy są 4 ciała topielców , nie ma gg do autora strony, kodu przy rejestracji nie da się wpisać, pozostaje mi dorzucać tu co ciekawsze info.
pozdrawiam
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

[Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy] NwN2: Maska Zdrajcy - solucja - Odpowiedź

Wczytywanie...