[NWN2:MZ] [Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy] NwN2: Maska Zdrajcy - solucja
Gość_Guest*
#22
Cienisty Mulsantir - pkt 9 za magami znajduje się kopiec
Groby w pkt 6 można ograbić także w dzień uzyskując inne przedmioty i wywołując duchy strażnicze grobów ( co nie zdarza się w cienistym Mulsantirze )
Ogólna rada kopce które możesz ograbić w dzień sprawdź również w nocy - jeśli są to będa zawierać inne rzeczy
Autor ostatnich porad i nowinek - Kset
Pozdrawiam
Groby w pkt 6 można ograbić także w dzień uzyskując inne przedmioty i wywołując duchy strażnicze grobów ( co nie zdarza się w cienistym Mulsantirze )
Ogólna rada kopce które możesz ograbić w dzień sprawdź również w nocy - jeśli są to będa zawierać inne rzeczy
Autor ostatnich porad i nowinek - Kset
Pozdrawiam
Gość_Kset*
#26
Ammon J - (mając jednegozwielu) można go zabić przy pierwszej rozmowie - pożarciem duszy - \"już mi nie będziesz potrzebny\" - czy jakoś tak , można też już po przyłączeniu zagadać i oświadczć mu to samo - ale przedmioty po Ammonie J dostaniecie tylko i wyłącznie gdy pożrecie go jeszcze na łóżku zanim się do was przyłączy.
Warto też wejść w Mulsantirze ponad 3 wiedźmy do małej warowni na górze - nie ma tam nic oprócz kopca ze mag butami, można też zdobyć smocze pantofle- które pojawiają się w cienistym mulsantirze w tym samym miejscu.
Jeśli będziecie u 3 wiedźm to spójrzcie na dół za lożą berserkerów, jest tam pełno głazów które się podświetlają ale nie można się tam dostać. Warto dokładnie przebadać , można się tam dostać w cienistym mulsantirze, kolejny teleport cienia oraz kolejny wyjątkowy naszyjnik leżący w truchle zabitej wiedźmy...
Warto też wejść w Mulsantirze ponad 3 wiedźmy do małej warowni na górze - nie ma tam nic oprócz kopca ze mag butami, można też zdobyć smocze pantofle- które pojawiają się w cienistym mulsantirze w tym samym miejscu.
Jeśli będziecie u 3 wiedźm to spójrzcie na dół za lożą berserkerów, jest tam pełno głazów które się podświetlają ale nie można się tam dostać. Warto dokładnie przebadać , można się tam dostać w cienistym mulsantirze, kolejny teleport cienia oraz kolejny wyjątkowy naszyjnik leżący w truchle zabitej wiedźmy...
Użytkownik Kelemvor dnia czwartek, 26 listopada 2009, 19:47 napisał
jeszcze tylko chcę się spytać kogo mam zaprowadzić do tych dzikusów co zmieniają się w małpo ludy ?
Solucja strona 2, Studnie Lurue, pkt. 4
Dnia czwartek, 26 listopada 2009, 20:08 napisano
A wiadomo kiedy będze dostępna?
Na razie jest w trakcie tworzenia, ale nie sądzę by trwało to bardzo długo, gdyż sam dodatek jest dość krótki.
3. Wewnątrz domu znajdziesz Anyię, która chodzi we śnie.
* Jeżeli Gann nie należy do twojej drużyny, możesz przekonać Anyię, że znajduje się on blisko (test na Blef). Możesz ją wtedy skierować do siedliska Uthraki, wypełniając dla nich zadanie. W jej szczątkach odnajdziesz Puklerz Lisiego Serca. Ojciec Anye pobiegnie za nią, przez co ominie cię nagroda, jaką jest Hełm Trolla Lodu.
Nikt z wysłanych nie zdoła pokonać zmiennokształtnych, są zbyt silni.
* Jeżeli Gann nie należy do twojej drużyny, możesz przekonać Anyię, że znajduje się on blisko (test na Blef). Możesz ją wtedy skierować do siedliska Uthraki, wypełniając dla nich zadanie. W jej szczątkach odnajdziesz Puklerz Lisiego Serca. Ojciec Anye pobiegnie za nią, przez co ominie cię nagroda, jaką jest Hełm Trolla Lodu.
Nikt z wysłanych nie zdoła pokonać zmiennokształtnych, są zbyt silni.