Zdolności:
- smocza zbroja(poziom 1) +1 do klasy pancerza, na poziomach 5,8,10 wzrost o +1,
smocze punkty umiejętności (poziom 2) dodaje +2 do siły, na ppoziomie 4 kolejne +2 do siły, kondycja wzrasta +2 na poziomie 7, inteligencja +2 na 9 poziomie, na 10 poziomie siła wzrasta +4, a charzyma +2,
zionąca broń I ( na poziomie 3) 2k10 obrażeń, na poziomie 7 4k10, na 10 6k10,
kość wytrzymałości k8 (poziom 4) + k8 punktów wytrzymałości za poziom,
kość wytrzymałości (poziom 6) postać otrzymuje k10 punktów wytrzymałości za poziom,
skrzydła (poziom 9) i wszystko jasne :lol: ,
półsmok (poziom 10) postać staje się w połowie smokiem, czyli : widzenie w ciemności, odporność na sen, paraliż i ogień.
Mi tam się bardzo dobrze grało Łowcą. W części głównej towarzyszem na początku Tom, a potem, jak już sam byłem dobry we włamaniach i pułapkach to Linu.
Pod koniec Epicki Łowca 30 i Mistrz broni 10. Postaci nie dało się pokonać.
[SIZE=7] Witam mam pytanko trochę nie na temat a mianowicie gdzieś czytałem że w NWN można grać Paladynem Elfem jeżeli tak to pomóŻcie mi bo mam taki problem uwielbiam klasę Paladyn a zawsze gdy grałem nim w jakiś grach np. Baldur`s Gate to pisało że Paladyn może być tylko człowiekiem i tu zaczyna się mój problem kim zagrać Paladynem człowiekiem czy Paladynem elfem z góry dziękuje
Powinieneś dostać po łbie za próbę uduszenia czytajacego. Kropki i przecinki to co zjadło?
To zależy do Paladyna lepiej pasuje człowiek ale elfa tez możesz jesli poprostu uwielbiasz elfa to graj elfem a jeśli chcesz miec silniejsza postac to graj człowiekiem. Elf najbardziej na daje sie na łowce, druida i może kapłana i maga.
cze all ja nigdy nie grałem w nwn tak na serio bo nie wiem kim grać poradcie mi prosze i kogo brać do drużyny a :twisted: i gdzie sie walczy z cieniem smoka i drakoliszem i wielobarwnym smokiem
CZY TY W OGÓLE NIE UMIESZ PISAĆ??!! CHODZIŁEŚ TY DO SZKOŁY???!!! GORSZEJ PISOWNI NIE WIDZIAŁEM!!!
ps. Nie pisze się "sie" tylko "się" i powodzenia w szkole!
Bard jest całkiem niezła postacią wbrew pozorom..w NWN2 szczególnie baardzo niezły wymiatacz..ja bym z wojem nie mieszał jak coś to raczej z tancerzem i łotrzykiem żeby sie móc schowac na widoku i w plecki...
Radzę czarodzieja. Najlepszy. Można nawet mieć do 4-osobowego teamu. Ty, towarzysz, chowaniec i przywołany. Ja gram zawsze tak:
-Ja czarodziej
-Dealan
-Chochlik do pułapek, zamków itp.
-i oczywiście nr IV, czyli pająk.
Idzie jak bo maśle.
Pod względem drużyny, to najlepszy jest druid. Samojeden (bez towarzyszy) może stanowic 4-osobową ekipę (druid, zwierzęcy towarzysz, przywołana istota i jakiś zwierz, np kurczak ). Przyłączanie zwierzów do drużyny jest przydatne szczególnie na początku gry.
Ogólnie to też jest niezła klasa, z tym, że trzeba umiec zachowac neutralnośc, co nie zawsze jest proste.
Przeczytałem temat, ale nie znalazłem nic dla siebie. Proszę, doradźcie mi, kim grać.
Otóż tak - z NWN miałem niewielką styczność, przeszedłem chyba tylko 1 rozdział. Było to kilka lat temu, więc dużo też nie pamiętam. Mam zamiar po raz pierwszy przejść grę. Chciałbym, żeby moja postać była silna, łatwo się nią grałoi żebym wiedział, w co pakować. Doradźcie mi też, jaką wybrać drużynę. Piszę, bo nie chcę się w pewnym momencie obudzić z ręką w nocniku, bo mam za słabą postać/drużynę i nie mogę pokonać co silniejszych przeciwników.
Chcę też nadmienić, że miałem styczność z podobnymi grami (np. BGII).
Ja bym Ci polecił Czarownika bądź Czarodzieja, mnie się nim lekko grało.
Przywołujesz sobie Chowańca i potwora i masz "drużynę", zawsze możesz jeszcze dodać sobie kilku towarzyszy. Sama postać powinna uderzać z kuszy + kilku czarów ofensywnych, więc nie powinna być narażona na bezpośredni kontakt z wrogiem
Jeżeli nie pasuje Ci mag to powiedz jaki styl gry Tobie odpowiada
1vl łotrzyk (dla pk umiejętności. Ma ich najwięcej), następnie kilka w wojownika (tak koło 8 powinieneś już wziąć prestiżówkę), teraz 7lvl w Mistrzu Oręża (KONIECZNIE na kosy!!!). Reszta idzie w woja. Nie ma postaci zdolnej to ubić. Taka nie istnieje, jak graliśmy kampanie przez neta ten build wymiatał. Co do druida, spadał na 3 ciosy. Nawet jak się przemienił w prastarego smoka więc... no comment.
Rasa koniecznie człowiek (By móc szybciej awansować, ma dodatkowy atut a to piechotą nie chodzi!)
Pilnuj również atrybutów, ten typ woja musi mieć co nieco int itp, powinieneś gdzieś znaleźć minimalne.
Czemu MO?
Kosa ma krytyk spory, atuty go powiększają, MO dodatkowo, KI swoje robi. MO ma krytyk co 2-3 ciosy, a z kosy są to krytyki od 300-400dmg więc... bez porównania.
Czarownikiem równiez powinno byc prosto (choc osobiście wole czarodzieja). Dobierasz chowańca, przywołujesz jakąś istotę (w Nweverwinter mogą byc przy twoim boku bardzo długo, więc możesz przyzywac je zaraz po odpoczynku, a nie tylko na czas walki), a do tego dobierasz Dealana lub Grimgnawa. Czysta przyjemnośc bez rzadnego kombinowania.