[IWD2] Jakie czary polecacie

Cytat

Ano, kiedyś chyba go miałem, dosyć dobry był, ale moim zdaniem lepsze to przywołanie z Neverwinter. To był dopiero postrach... zabijał wszystko

Tak zabijał, przyczynił się znacząco do pokonania Moragi, ale przywołanie ma bardzo krótki okres trwania i przy znaczniejszych bitwach kończył się w połowie.
Miecz Mordenkainena z Icewinda jest dużo praktyczniejszy, bo jednym czarem można zadawac obrażenia przez kilka kolejek, nie krzywdzi drużyny, a przede wszystkim zadaje obrażenia od magii, które przy posiadaniu magicznej penetracji, ranią nawet tych z odpornością na czary (i omija odporności na kwas, ogień, itd) - dlatego można nim skopac np. smoki.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Zeal dnia nie, 29 cze 2008 - 16:43 napisał

na 5 lub 6 poziomie ale to jest tylko sytuacyjny czar bo jak przez przypadek swoich zarazisz całunem to też dostają dmg


Kiedyś użyłem zwoju na hakowe poczwary - bohaterowie mi potem od tego całunu ginęli... a więc lepiej nie brać
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Moim zdaniem najważniejsze czary to:

kula ognia
dezintegracja
lodowy oddech (czy jakoś tak)
animacja martwego

reszta to dodatki
Odpowiedz
Pff... nowicjusze Każdy wymiatacz wie, że nic nie zastąpi Magicznego Pocisku
Odpowiedz
Taa... Magiczny Pocisk - czar mający więcej uroku niż wszystkie inne naraz. Ponadto skuteczny.

Kula Ognia też jest elo. ~~
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
No dobra, ale ja pytam o czary z poziomów wyższych niż 6. Przecież nie ma człowieka, który by nie wziął magicznego pocisku i kuli ognia. Zresztą nie są one z poziomu wyższego niż 6.
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Tak jak pisałem dezintegracja jest takim najważniejszym powyżej 6 poziomu, później jeszcze należy wziąć dowolny obszarowy czar śmierci (nie chce mi się szukać nazwy, ale chodzi mi o jakieś Nekromantyczne).
Odpowiedz
A te dezintegracja to czasami nie działa tylko na nieumarłych?
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Oryginalny nie będę: ognista kula, magiczny pocisk, zmiennobarwna kula. Co prawda to czarny z niższego poziomu, ale spokojnie można na nich przejść całą grę. Do tego ochrona przed złem, tarcza, jedność obronna, emocje: nadzieja, przyśpieszenie i obszarówki typu pajęczyna, oplątanie, ognista nawałnica, rój meteorów czy... uśpienie. To ostatnie zwłaszcza na początku wiele ułatwia. Zabawne, ale czarów z wyższych poziomów prawie nie używałem.
Odpowiedz
Ale na pewno nie powiesz, że nie używałeś Plugawego Uwiądu
A właśnie, wcześniejsze pytanie: jeśli mam przyspieszenie, to nie warto brać grupowego przyspieszenia?
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Według mnie lepiej mieć grupowe przyspieszenie niż używać sześć razy używać zwykłego przyspieszenia.
BLEACH

Polecam do obejrzenia.



Odpowiedz
No tak, ale nie wziąć sobie przyspieszenia na początku gry... hm, nie doszedłbym tak daleko bez takiego czaru.
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Nope, nie używałem. I właśnie o grupowe przyśpieszenie mi chodziło. Wiadomo, że lepsze od pojedynczego. Fajne są też czary działające na umysł typu strach czy groza. Sporo ułatwiają, zwłaszcza na początku.
Odpowiedz
Zależy jakich czarów częściej używasz, ja tam preferuje na jedną osobę, wole mieć inne na wyższych poziomach (ale gram 3 osobami ).

Fakt, Valandil ma racje, niektóre czary z niskich poziomów są jednymi z przydatniejszych (jeśli są poziomowe).
Odpowiedz
No oczywiście, że mam rację - jak zawsze.
A tak serio, to często czary z niższych poziomów stają się potężniejsze z każdym kolejnym poziomem nabitym przez maga. Przykład: zmiennobarwna kula, lodowa lanca, magiczny pocisk. Wersje podstawowe są słabe, ale te z wyższych poziomów mogą nieźle namieszać.
No i kolejna zaleta: czasem można znaleźć przedmioty podwajające liczbę czarów z 1. lub 2. poziomu. Robi się nam wtedy niezły arsenał.
Odpowiedz
Ja się z takimi przedmiotami w ID nie spotkałem.
Valandil, no właśnie co mówiłem, czary poziomowe, czar zadaje np. 1k6 na każdy poziom rzucającego.
Odpowiedz
Czyli chociaż mam przyspieszenie to wziąć grupowe przyspieszenie? według mnie to jest bez sensu, bo po co mam mieć dwa właściwie takie same czary (chodzi o to, że obydwa przyspieszają)? A tak poza tym to przyspieszenie używam cztery razy, bo ja mam czteroosobową drużynę, a nie sześcioosobową
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
Moim zdaniem jeśli masz 4 osobową drożynę wystarczy jedno osobowe przyspieszenie, fakt jak by było 6 postaci, ale na 4 wystarczy.
Odpowiedz
4x razy mniej puścisz kule ognia a tak weźmiesz jeden slot na 6 grupowe przyśpieszenie bo prócz dezintegracji i tego nie ma na tym poziomie nic ciekawego
Dota ownz [you]
„Dies irae, dies illa
Solvet saeclum in favilla
Teste David cum Sybilla
Quantus tremor est futurus..."
Odpowiedz
← Icewind Dale

Jakie czary polecacie - Odpowiedź

Wczytywanie...