Jakie cechy powinien miec dobry paladyn? chodzi mi o siłe madrosc itp
Co ile poziomów paladyn zdobywa czary?
Do jakiego poziomu paladynem helma bede mogl zdwuklasowac sie na wojownika?
Troszkę tej siły powinien mieć ale nie za dużo.
Z tym zwuklasowaniem to nie wiem od kiedy może, ale tego nie rób, bo potem Ci wyjdzie nie za dobra postać. Będzie trochę tego, trochę tamtego i będzie miał kary itd.
No Paladyn to man od lania sie, wiec siły duzo, ciut mniej kondyche i zrecznosc. Madrosc tez potrzebna do czarow, wiec troche sie jej przyda Nie pamietam co ile lvl te czary new sa
Jak wspomnial Innos - dwuklasowania nie rob, bo to bez sensu [wspomniane kary ]
Czemu mam nie dwuklasowac? Jakie kary? ja mialem taki plan ze dojde do 8 poziomu paladyna helma a potem zrobie wojownika...
I mam jeszcze pytanie czy do dwuklasowania potrzebna jest inteligencja? wydaje mi sie ze nie ale warto zapytac czasem
Sądzicie ze taki Paladyn bylby dobry?
Sily nie za duzo ? mi sie wydawalo ze 18 powinno byc, chce miec 3 osobową druzyne wiec Paladyn powinien byc tą zaporą
A co do tego planu to zły. Na prawdę nie psuj sobie bohatera. Zobaczysz, że to nie będzie dobry bohater. Po prostu niech sobie będzie tym paladynem. Szkoda robić z niego wojownika dodatkowo, bo paladyn to głównie taki mag bojowy, więc na serio nie warto go dwuklasować. Więc powtórzę: taki paladyn nie byłby dobry.
A, jeszcze uwaga: pisz po polsku (używa ż, ć, ą itp.) bo Twój tekst robi się trochę nieczytelny.
No spoko to daruje sobie dwuklasowość, ale teraz jaki Paladyn najbardziej opłacalny? bo Helma bralem tylko ze względu na dwuklasowość....
Czy
Siła 18
Zrecznosc 16 - nie wiem czy nie dac 14
Kondycja 16 - 17 zastanawiam sie
Inteligencja - 3...tak w ogole mam pytanie bo niektorzy dają paladynowi inteligencji np 12 bądz 14 ale po co?
Mądrość 14-15..15 mądrosci dalbym kosztem kondycji zapewne wiec juz nie wiem....
Charyzma 12
Chce dokladnie przeanalizowac zeby potem miec na calą gre bo juz dwa razy musialem zaczynac od nowa gdyz cos zle zrobiłem i skutki były niemiłe
Raz dostosowalem Paladyna zeby potem zamienic go w wojownika i gdy juz mialem go dwuklasowac okazało sie ze nagle nie miałem takiej mozliwosci;/
No nie do końca się z wami zgodzę z tym że paladyn jest kiepskim wojownikiem i raczej się nadaje do czarowania. Dla mnie odwrotnie od czarownia to jest kapłan a paldek ma walczyć i świetnie się do tego nadaje; siłę bym dał na maksa ,zręczność niską z 12 bo i tak będzie walczył w zwarciu a od płytówki bonusów za zręczność nie ma...kondycja przynajmniej 16 jeżeli chcemy żeby trochę powalczył a nie od razu padał...inteligencja tutaj się mu nie przyda do niczego to jest bardziej siekana gra niż kombinowana..mądrość..cóż..trzeba sobie od razu przemyśleć czy te kilka czarów się nam przyda bo jak nie to można sobie darować..charyzma dużo..większe bonusy dla paldka...(silniejsze odpędzanie itp) i iść w długie miecze bo jest do zdobycia święty mściciel w grze ale jest mieczem długim z tego co pamiętam, można klasować paldka Helma na woja bo nie ma kar a kilka dodatkowych atutów bojowych się przyda..
Lirael ma rację. Paladyn to jest jednak połączenie wojownika z kapłanem. Ale tutaj może przydać się więcej zdolności wojownika więc trzeba wybrać postać paladyna, levelować go może do 10 lvl, a następnie wybrać klasę wojownika. Będzie dobrze walczył oraz ma możliwość leczenie ran, ale niestety nie może się całkowicie wyleczyć więc będzie potrzebował miksturki lecznicze.
Ja tam trzymam na swoim Nie dwuklasuj go. Zresztą jeśli paladyn to bardziej wojownik, to może po prostu wziąć wojownika, a nie paladyna. Będzie fajny wojownik i będzie git. A zresztą kapłan ma fajne odpędzenie nieumarłych, lepsze od paladyna. I że ja niby źle mówię?!
Pewnie że kapłan ma lepsze odpędzanie..ale jest mały haczyk...siła odpędzania zależy też od charyzmy...jeżeli kapłan ma małą charyzmę np 10 to sobie nie poniszczy nieumarłych...i może wyjść w pewnym momencie że nasz paldek (chryzma 18) lepiej odpędza niż nasz kapłan..A co do zwykłego woja to cóż..paladyn ma też kilka aur które się przydają no i święty mściciel...potężna zabawka..a co do dwuklasowania to się opyla w IW2 z wojem zmieszać tak z 4 poziomy chociaż dla kilku atutów wojownika zwłaszcza paladyna Helma..zero kar....
A kto by dawał niby mało charyzmy kapłanowi? zresztą napisałeś, że trzeba pakować w siłę. To kiedy niby by się zwiększało tą charyzmę?
Godlike, nie dwuklasuj.
I tutaj zaczyna rodzić się kłótnia Może się nie sprzeczajmy. Godlike zrobi już, jak będzie chciał. (tak mi się wydaje )
Nie kłótnia..tylko dyskusja...ano siłę możesz podrasować z zręcznosci i i inteligencji i częsciowo z mądrosci a potem podwyższać tylko charyzme, nie pisałem żeby pakować w siłe..17/18 starczy spokojnie a atuty bym brał te zarezerwowane tylko dla woja po zdwuklasowaniu abstarchując od tematu ja tam dużo charyzmy kapłanowi nie daje...14 to na maksa jakoś wolę dać mu w siłe i w kondyche no w mądrość..i potem jakoś więcej punktów mi nigdy nie zostawało..