Dobry Paladyn itp - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

mayorov,
Troszkę tej siły powinien mieć ale nie za dużo.
Z tym zwuklasowaniem to nie wiem od kiedy może, ale tego nie rób, bo potem Ci wyjdzie nie za dobra postać. Będzie trochę tego, trochę tamtego i będzie miał kary itd.
Gość_Mati*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Gość_MeteoGhost* dnia środa, 6 kwietnia 2022, 18:28 napisał

Ja wam napiszę wg mojej opinii jaki paladyn może być najlepszy na pierwszy poziom:
Najlepszy Paladyn wg mnie:

Rasa: 1. Człowiek albo 2. Aasimar
Cechy: dla rasy człowiek
Siła - 18
Zręczność - 4
Kondycja - 18
Inteligencja - 4
Mądrość - 18
Charyzma - 14

Cechy: dla rasy Aasimar
Siła - 18
Zręczność - 4
Kondycja - 18
Inteligencja - 4
Mądrość - 18
Charyzma - 18
Umiejętności: koncentracja, wiedza o pustkowiach, zastraszanie
Atuty: upór byka, ostrożność względem magów, specjalizacja broni duży miecz, wielki miecz, broń drzewcowa
Propozycje dalszego rozwoju:
cechy i umiejętności tylko pod klasę postaci, atuty należy wybierać tylko te same co pod wojownika mimo że będzie ich mniej, broń należy dobrać pod klasę postaci (proponuję duże miecze, wielkie miecze, korbacze, morgenszterny)


Zręczność 4? Wiedza o pustkowiach? Broń drzewcowa? Źle.
Zręczność trzeba zostawić na 10 (brak minusów do KP), wiedza o pustkowiach jest bezużyteczna, a jeśli paldek ma walczyć wręcz, to lepiej wziąć topory (bo jest ich sporo i są dobre). Mądrość, o ile nie jest to paladyn Ilmatera, należy zostawić na 10, ew. 12 poziomie (o ile w ogóle zamierzasz sie rozwijać jako paladyn). Charyzmę należy dać ile wlezie (bonusy do rzutów obronnych).
Gość_MeteoGhost*,
Ja wam napiszę wg mojej opinii jaki paladyn może być najlepszy na pierwszy poziom:
Najlepszy Paladyn wg mnie:

Rasa: 1. Człowiek albo 2. Aasimar
Cechy: dla rasy człowiek
Siła - 18
Zręczność - 4
Kondycja - 18
Inteligencja - 4
Mądrość - 18
Charyzma - 14

Cechy: dla rasy Aasimar
Siła - 18
Zręczność - 4
Kondycja - 18
Inteligencja - 4
Mądrość - 18
Charyzma - 18
Umiejętności: koncentracja, wiedza o pustkowiach, zastraszanie
Atuty: upór byka, ostrożność względem magów, specjalizacja broni duży miecz, wielki miecz, broń drzewcowa
Propozycje dalszego rozwoju:
cechy i umiejętności tylko pod klasę postaci, atuty należy wybierać tylko te same co pod wojownika mimo że będzie ich mniej, broń należy dobrać pod klasę postaci (proponuję duże miecze, wielkie miecze, korbacze, morgenszterny)
Gość_Armando*,
ja bym sobie do składu dodał barda i poproblemie. Dajesz człowieka 12 / 14 / 10-12 / 14 / 8-10 / 16 i masz pkt na blef dyplomacje koncentracje +dwa dowolne skile. Walczy taki ubrany w szatę maga jakis dobry miecz+bardzo lekka tarcza (zeby w magii nie przeszkadzala) na siebie bufy typu lustrzane obrazy sily byka i kocie gracje postac ciekawa i nieszablonowa a palek spokojnie moze przyjacetat defendera 18/12/18/13/12-14/reszta uczysz go eksperta w lape jednoreczny miecz (potem cera sumat) najlepsza tarcza i ekspercik na 5pkt i stoisz jak skala (+masz auto bufy) a cera sumat ma takie bajery ze spoko zabijasz.
LIRAEL,
to raczej będzie Ci ciężko gadać paladynem a na zakończenie questu podchodzić kimś kto ma charyzmę 3...ale w sumie Twoja zabawa...
Godlike14,
No nie bardzo...chce miec dosc oryginalnego kapłana
Krasnolud Tarczowy Kapłan Talosa;] 1 charyzmy 3 inteligencji....odpedzaniem nieumarłych zajmie sie Paladyn..bo szkoda mi marnowac punktów na charyzme tylko ze wzgledu na odpedzanie
LIRAEL,
to kapłanowi dawaj w blef...a paladynowi w dyplomacje
Godlike14,
Jak odmowi nagrody to sie pogada kim innym;] np kapłanem Talosa
LIRAEL,
haha paladynem i tak nie będziesz miał tej opcji... i nie zapominaj że paladyn bardzo często odmówi nagrody za wykonanie zadania....
Godlike14,
No wiem ze nie etyczne...heh xD ale chodzi mi czy to sie bedzie wykluczac...bo tarcza tam w palisadzie ktora mozna zdobyc poprzez blef kusi;] sądze ze bedzie jeszcze kilka takich mozliwosci;]
LIRAEL,
paladynem dodawaj do dyplomacji tylko i wyłącznie blef Ci się nie przyda zupełnie w tej postaci...po prostu paldek nie "powinien oszukiwać"przecież to nieetyczne..
Godlike14,
Czy jak dodam do dyplomacji i do blefu to nie bedzie sie to wykluczać? bo mam zamiar na początku dodac do blefu
Almonaster,
Hmm tzn mi wychodzilo zawsze tak ze wszyscy najpierw awansowali na dajmy na to 1lvl, paladyn na 1lvl kiedy inni na 2, ale teoretycznie da sie przezyc.
No te odpornosci sie przydaja, a i zar sloneczny byl dosc fajny, doliczmy do tego +2 charyzmy i madrosci, to jednak Godlike wez Assimara.

Sory ale po prostu juz nie pamietam co mial dokladnie Assimar stad moje inne zdanie na poczatku
Bierz Assimara
LIRAEL,
No to są główne bonusy a dodatkowe + 5 odporności na zimno kwas i elektryczność i słoneczny żar raz dziennie i widzenie w ciemności..oczywiście jeżeli nie będzie nam brakowało tego 1 levelu..
Godlike14,
2 Charyzmy i 2 Madrsoci jak dla mnie to wystarczający powod by grac Assimarem...
Almonaster,
no tez bym chyba doradzal 12 mądrości, 17 charyzmy.
ja mialem aasimara i zalowalem z powodu tego ze ten jeden lvl mniej wciaz mial.
Mowisz Lirael, ze kilka fajnych bonusow? Wez przypomnij bo juz nie pamietam co z tego mialem
Jednak ten lvl mniej to spory minus i nie wiem czy zrownowaza go te "bonusy"
LIRAEL,
Ja bym brał 12 mądrości dla boskiej mocy i 17 charyzmy żeby ją później podnieść..Jeżeli będziesz dwuklasował z wojem to bym brał Assimara co prawda wolniej awansuje o jeden poziom ale ma kilka fajnych bonusów, które to zrekompensują no dyskusja jakaś wreszcie bo już nudno zaczynało być..
Godlike14,
Zdecydowalem sie na dwuklasowosc...jednak teraz nie wiem jednego czy brac Człowieka czy Assimara?
Jeszcze jedna kwestia skoro mądrosc u paladyna jest drugorzędna to lepiej brac:
12 Mądrosc, 17 charyzma
13 Madrosc 16 charyzma
14 Madrosc 15 charyzma??

Ogolnie to wychodza z tą moją postacią coraz wieksze problemy xD ale tam;]
Almonaster,
Sory za to odradzanie dwuklasowosci, zapomnialem na smierc o braku kar u Helma, moj blad.
Sam chyba nawet mialem dwuklasowego xD
Wiec Godlike, wez se Helma, mozesz zdwuklasowac zeby o3mac kilka atutow potem od wojownika [nie pamietam juz jakie to dokladnie ].
Czary u paladyna sa takie no srednie i osobiscie uwazam ze paladyn to bardziej do bicia sie niz czarowania. Ofensywny czar to bodajze porażenie słońcem, poza tym lekkie leczenie ran i odpedzanie nieumarlych, a od takich rzeczy sa klasy czarujace w teamie
Jesli bedziesz mial kaplana czy czarodzieja - czary u paladyna sa drugoplanowe.
Duzy plus u paladyna to ten miecz Cera Sumat [ten od 6 Mścicieli], więc osobiście radze go wziąć jako postać typową do rozwalania

[Ciekawa dyskusja sie nawiazala ]
LIRAEL,
Za odpędzanie nie dostaniesz expa ale za zniszczenie niumarłych za pomocą odpędzenia owszem..od charyzmy paladyn ma dużo bonusów..przeczytaj sobie opis.. a mądrość coż..zależy czy chcesz rzucać czary czy nie..tylko że nie wiem czy Ci sie przydadzą za bardzo jeżeli będziesz miał kapłana w drużynie
Wczytywanie...