Sory za to odradzanie dwuklasowosci, zapomnialem na smierc o braku kar u Helma, moj blad.
Sam chyba nawet mialem dwuklasowego xD
Wiec Godlike, wez se Helma, mozesz zdwuklasowac zeby o3mac kilka atutow potem od wojownika [nie pamietam juz jakie to dokladnie

].
Czary u paladyna sa takie no srednie i osobiscie uwazam ze paladyn to bardziej do bicia sie niz czarowania. Ofensywny czar to bodajze porażenie słońcem, poza tym lekkie leczenie ran i odpedzanie nieumarlych, a od takich rzeczy sa klasy czarujace w teamie

Jesli bedziesz mial kaplana czy czarodzieja - czary u paladyna sa drugoplanowe.
Duzy plus u paladyna to ten miecz Cera Sumat [ten od 6 Mścicieli], więc osobiście radze go wziąć jako postać typową do rozwalania
[Ciekawa dyskusja sie nawiazala

]