Underrail: Expedition zaprezentuje nam nową dziedzinę psioniki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Mikeal,

Jak wiadomo obowiązkiem każdego dodatku jest wprowadzenie czegoś nowego do gry (albo wprowadzenie czegoś co powinno być w podstawowej wersji, ale twórcy chcą wyłudzić od graczy tyle pieniędzy ile się da). Nie inaczej jest z nadchodzącym dodatkiem do "Underrail" zatytułowanym "Expedition". Oprócz nowych obszarów do zwiedzania i epickich atutów w rozszerzeniu pojawi się nowa szkoła mocy psychicznych. I to nie byle jaka. Każdy fan fizyki i słynnego twierdzenia Alberta Einstena z pewnością zatrze dłonie z radości. Bowiem nowa szkoła nazywa się...

underrail, underrail: expedition

Temporal Manipulation. Dzięki niej nasz bohater za pomocą mocy czasu i przestrzenni przyniesie zgubę wrogom. Mówiąc językiem MMO, nowa szkoła skupia się na zadawaniu obrażeń rozłożonych w czasie oraz buffach i debuffach. Pod tym linkiem możecie zobaczyć gif ładnie obrazujący działanie mocy z tej szkoły. Pośród nowych mocy znajdziemy między innymi:

underrail, underrail:expedition

Temporal Distortion (Zniekształcenie Czasem) – nakłada na cel karę, utrzymującą się przez 1 turę i zadającą obrażenia mechaniczne i energetyczne po upływie czasu działania. Jeżeli na ten sam cel rzuci się dwa razy TD, czas trwania poprzedniej mocy wzrośnie o 1, a zadawane obrażenia o 25%, a nowo nałożone TD będzie miało taki sam czas działania i zadawane obrażenia. Obrażenia zadawane przez tą moc nie są powstrzymywane przez tarcze i ignorują 50% odporności i progu obrażeń. Za pomocą tej mocy nie można zadać trafienia krytycznego.

underrail, underrail:expedition

Psycho-temporal Dilation (Psychiczno-czasowe Zakrzywienie) – liczba punktów akcji celu spada o 15, a liczba punktów ruchu o 50. Efekt utrzymuje się przez 2 tury.

underrail, underrail:expedition

Limited Temporal Increment (Czasowo Ograniczone Przyśpieszenie) – Czas potrzebny do ponownego użycia wszystkich umiejętności zostaje zmniejszony o 1 turę.

underrail, underrail:expedition

Entropic Recurrence (Entropiczne Powtarzanie) – Cel otrzymuje ponownie część obrażeń zadanych w przeciągu trzech ostatnich tur. Wysokość zadanych obrażeń będzie zależna od poziomu umiejętności Temporal Manipulation. Zbyt małe obrażenia zadane pierwotnie celowi mogą zostać wzmocnione dzięki tej mocy.

underrail, underrail:expedition

Psycho-temporal Contraction (Psychiczno-czasowy Kontrakt) – Liczba punktów akcji celu wzrasta o 15, a liczba punktów ruchu o 30. Efekt utrzymuje się przez 2 tury.

underrail, underrail:expedition

Temporary Rewind (Cofnięcie Czasu) – Wszystkie obrażenia zadane celowi zostają wyleczone w liczbie wynoszącej procent rozwoju umiejętności Temporal Manipulation. Efekt mija po 2 turach i istnieje możliwość śmierci celu, jeśli nie podjął odpowiednich kroków.

underrail, underrail:expedition

Precognition (Prekognicja) – po aktywacji tej mocy twoje współczynniki uników i uchylenia wzrastają o liczbę będącą procentem twojego poziomu rozwoju umiejętności Temporal Manipulation. Ta moc zużywa 25 punktów psionicznych na turę.

underrail, underrail:expedition

Stasis (Staza) – Na 2 tury cel zostaje umieszczony w stanie stazy dzięki czemu nie odnosi żadnych obrażeń i staje się odporny na większość efektów unieruchamiających, ale nie może wykonać żadnej akcji. Podczas przebywania w stazie, wszystkie efekty nałożone wcześniej na cel nie będą się zmieniać, ale czas potrzebny do ponownego użycia danej umiejętności będzie spadał.

Wczytywanie...