[Wiedźmin 3: Dziki Gon] Wiedźmin 3: Dziki Gon - sprzedano 6 milionów kopii - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

krzyslewy,
Tylko 260 tys.? A nie aż? Ja sam nie kupowałem, nie ma sensu, skoro nie odpali na kompie - z tym problemem borykam się nie tylko ja, a to pewnie jakiś (niewielki) wpływ na sprzedaż miało. No chyba że ktoś lubi kupować gry tylko dla postawienia ich na półce
Wroobelek,
Tylko 260 tysięcy kopii w Polsce? Widać "alternatywne" źródła wciąż są górą. Stawiałem na co najmniej drugie tyle.
Tokar,

Jak widać sformułowania typu "najznamienitszy polski towar eksportowy od lat", nie były pustymi frazesami okraszonymi zwyczajową polityczną kurtuazją, lecz okazały sie prawdziwe. "Wiedźmin" stał się jedną z mocniejszych marek w branży elektronicznej rozrywki, natomiast CD Projekt RED zostało studiem, z którym muszą się już liczyć wszyscy poważni gracze na rynku.

wiedźmin 3, dziki gon, the witcher 3 class="lbox">wiedźmin 3, dziki gon, the witcher 3

Jak ujawnili twórcy, trzecia część przygód Geralta z Rivii trafiła do rąk 6 milionów graczy. Przypomnijmy, jak informowaliśmy na początku czerwca, gra rozeszła się w 4 milionach egzemplarzy. Dzisiejsze dane pochodzą z końca wspomnianego miesiąca, oznacza to więc tyle, że tytuł nadal sprzedawał się świetnie i w okresie trzech kolejnych tygodni zdążył wypracować wynik rzędu 2 milionów sprzedanych kopii.

"Wiedźmin 3" jest także fenomenem na skalę rodzimego rynku i kultury. W naszych granicach zakupiono ponad 260 tys. kopii, co jest kapitalnym wynikiem, jeżeli chodzi o sprzedaż w tym segmencie. Dzięki tak świetnym wynikom, polska firma wypracowała zysk 236 milionów złotych w pierwszej połowie 2015 roku.

"Owszem, liczba sprzedanych egzemplarzy to ważne osiągnięcie dla firmy tworzącej erpegi, ale nie jest to osiągnięcie najważniejsze. Jeśli przyrównać nasze gry do galerii dźwięków, obrazów i słów, to Wy, Gracze, jesteście zwiedzającymi w tej galerii. Wydaje mi się, że dla artystów nie ma większej nagrody niż zainteresowanie i docenienie ich pracy. Właśnie dlatego, w imieniu całej załogi REDa, chciałbym Wam wszystkim serdecznie podziękować." – stwierdził Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED.

Wczytywanie...