Dobry troll ze strony UBI. Zresztą to nic dziwnego, bo UBI już dawno sięgnęło dna
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Eeeeeee.... To może spojrzę na wymagania Herosów 6?!
http://gexe.pl/heroes...-and-magic-6/i
Eeeeeee.... To może spojrzę na wymagania Herosów 3?!
http://gexe.pl/heroes...-and-magic-3/i
Eeeeee..... To może ja już nie będę się odzywał.
Czy zwróciliście w ogóle uwagę na tytuł gry? To już nie poczciwy "Heroes of Might and Magic III" lecz "Might and Magic: Heroes III".
Ha. Wietrze tu spisek Ubisoftu, który na pewno podpisał tajemne kontrakty na wymagania sprzętowe, nie mówiąc o wszechobecnym Oknie.
Poważniej pytając a jak wymagania wyglądają na Androida bo pozostałe ,,odmrożone" tytuły głównie męczę na tablecie.
Na Steamie pojawiły się wymagania sprzętowe do zapowiedzianego przez Ubisoft "Heroes of Might & Magic III: HD Edition". Naturalnie są wyższe niż pierwowzoru. Są jednak zaskakująco wyższe niż innych odświeżanych tytułów, mających premiery w ostatnim czasie (chociażby Icewind Dale: Enhanced Edition czy Baldur's Gate: Enhanced Edition). Zatem czy "Herosy" pójdą na waszych sprzętach?
![ubisoft, heroes 3, homm3](https://gfx.gexe.pl/2014/12/10/10152948m.jpg)
Minimalne wymagania sprzętowe
- Procesor: Core2 Duo E4400 @ 2.0 GHz lub Athlon64 X2 3800+ @ 2.0 GHz
- Karta grafiki: GeForce 8800GT lub Radeon HD2900 (256MB VRAM lub więcej z Shader Model 4.0)
- DirectX: 10
- Pamięć: 2 GB RAM,
- System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)
Zalecane wymagania sprzętowe
- Procesor: Core2 Duo E6600 @ 2.4 GHz lub Athlon64 X2 5600+ @ 2.8 Ghz
- Karta grafiki: GeForce 9800GT lub AMD Radeon HD3870 (512MB VRAM z Shader Model 5.0)
- DirectX: 10
- Pamięć: 3 GB RAM,
- System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)