Dobry troll ze strony UBI. Zresztą to nic dziwnego, bo UBI już dawno sięgnęło dna
Heroes of Might & Magic III: HD Edition – wymagania sprzętowe - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Eeeeeee.... To może spojrzę na wymagania Herosów 6?!
http://gexe.pl/heroes...-and-magic-6/i
Eeeeeee.... To może spojrzę na wymagania Herosów 3?!
http://gexe.pl/heroes...-and-magic-3/i
Eeeeee..... To może ja już nie będę się odzywał.
Czy zwróciliście w ogóle uwagę na tytuł gry? To już nie poczciwy "Heroes of Might and Magic III" lecz "Might and Magic: Heroes III".
Ha. Wietrze tu spisek Ubisoftu, który na pewno podpisał tajemne kontrakty na wymagania sprzętowe, nie mówiąc o wszechobecnym Oknie.
Poważniej pytając a jak wymagania wyglądają na Androida bo pozostałe ,,odmrożone" tytuły głównie męczę na tablecie.
Poważniej pytając a jak wymagania wyglądają na Androida bo pozostałe ,,odmrożone" tytuły głównie męczę na tablecie.
Oni tak twierdzą.
Lol, poważnie?
Na Steamie pojawiły się wymagania sprzętowe do zapowiedzianego przez Ubisoft "Heroes of Might & Magic III: HD Edition". Naturalnie są wyższe niż pierwowzoru. Są jednak zaskakująco wyższe niż innych odświeżanych tytułów, mających premiery w ostatnim czasie (chociażby Icewind Dale: Enhanced Edition czy Baldur's Gate: Enhanced Edition). Zatem czy "Herosy" pójdą na waszych sprzętach?
Minimalne wymagania sprzętowe
- Procesor: Core2 Duo E4400 @ 2.0 GHz lub Athlon64 X2 3800+ @ 2.0 GHz
- Karta grafiki: GeForce 8800GT lub Radeon HD2900 (256MB VRAM lub więcej z Shader Model 4.0)
- DirectX: 10
- Pamięć: 2 GB RAM,
- System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)
Zalecane wymagania sprzętowe
- Procesor: Core2 Duo E6600 @ 2.4 GHz lub Athlon64 X2 5600+ @ 2.8 Ghz
- Karta grafiki: GeForce 9800GT lub AMD Radeon HD3870 (512MB VRAM z Shader Model 5.0)
- DirectX: 10
- Pamięć: 3 GB RAM,
- System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)