Diablo 3 dni po rocznicy - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Jedyna rzeczy fajna to super filmiki, naprawdę dobre (jak zwykle u blizzarda).
Po za tym ta cała akcja z Tyraellem to było moim zdaniem trochę na siłę - po za tym gdzie do... jest reszta archaniołów czy da się to jakoś wytłumaczyć?
Uważam, że ta gra jest niewarta uwagi. Żeby przez tyle czasu tak potężna firma jak Blizzard nie mogła wprowadzić porządnego PvP? Serio?
Co za problem zrobić parę aren PvP, dostępnych z poziomu menu, gdzie wszystkie postaci dostają eq o podobnej sile dla wyrównania szans? Albo tryb rozgrywki a'la LoL?
Już nawet nie mówię o słabej losowości dungeonów, beznadziejnych przedmiotach czy słabym i krótkim akcie 4, bo to już było wałkowane tyle razy...
@Wiktul:
Moim zdaniem fabuła była taka sobie. Wręcz przekombinowana... No i żeby Cain zginął z ręki Wróżki Zębuszki? Bitch, please
Zresztą, czy Diablo potrzebuje fabuły? W 1 jej nie było i była świetna. W dwójce też tylko goniliśmy diabełka i tyle. A tutaj dzieją się jakieś cuda niewidy.
Dla mnie jedynym plusem (wbrew powszechnej opinii) jest oprawa graficzna. Dźwiękowa też daje radę.
Tak jest, 3 dni temu Blizzard obchodził pierwsze urodziny "Diablo 3". 15 maja 2012 roku miała miejsce premiera gry, na którą przez 11 lat czekało kilkadziesiąt milionów ludzi z całego świata. Z tej wyjątkowej okazji, dla swych wiernych, cierpliwych i wyrozumiałych jak diabli fanów Blizzard przygotował kilka... hm...
... atrakcji...
... o których – z przedziwnych względów – nie spieszyło mi się poinformować Was przed przedwczoraj, gdy na swych stronach i forach Blizz pisał:
Rok temu tego dnia otworzyły się wrota Płonących Piekieł i Diablo III ruszyło na podbój świata. Od tamtej pory stworzono miliony bohaterów, spędzono miliardy godzin w sesjach gry i bezlitośnie zgładzono biliony demonów. Przez ten czas bardzo się rozwinęliśmy, zarówno jako twórcy gry, jak i społeczność. Liczymy, że dzięki waszym opiniom, pasji i nieustającej żądzy krwi kolejny rok będzie jeszcze wspanialszy.
Aby uczcić tę rocznicę oraz społeczność, bez której nie byłaby ona możliwa, rozdajemy darmowe wzmocnienia! (No bo kto nie lubi darmowych wzmocnień?) Gracze, którzy między 15 a 21 maja zalogują się, aby bronić Sanktuarium, otrzymają 25% premii do znajdowania magicznych przedmiotów oraz doświadczenia. Wzmocnienie jest dostępne wyłącznie po zalogowaniu się do gry, ale będzie dostępne dla wszystkich postaci oraz kumulować się z innymi, podobnymi premiami — premia do punktów doświadczenia będzie kumulować się poprzez przemnożenie, a premia do znajdywania przedmiotów magicznych będzie mogła przekroczyć limit 300%!
A zatem prezent pierwszy – sześciodniowy buff do XP i MF. Faktycznie, kto by tego nie lubił. Prezent drugi: CZTERY (!!!) tapety.
Nieźle, zaczynam się przegrzewać. Ale to jeszcze nie wszystko! Jest bowiem prezent numer CZY, jak samo Diablo – 33% OBNIŻKI.
Aby uczcić pierwszy rok zmagań z siłami Płonących Piekieł na polach bitewnych Sanktuarium, ogłaszamy specjalną promocję. Przez ograniczony czas możesz kupić Diablo III w wersji PC lub Mac 33% taniej w serwisie Battle.net. Skorzystaj z tej wyjątkowej oferty, zaoszczędź 20 euro i rozpocznij przygody w świecie Sanktuarium bądź zaproś znajomego, aby dołączył do walki z zastępami Pana Grozy u twojego boku! Nie zwlekaj – oferta promocyjna jest ważna tylko do 21 maja!
Tam-tada-dam...! Ekhm. Przez okrągły rok od premiery, najbardziej oczekiwana gra w historii przeszła wiele modyfikacji. Zmiany, łatki, dodatki, a zwłaszcza problemy i niedociągnięcia, same stanowią temat na osobny poemat, na którego napisanie oraz zbiorcze przedstawienie Wam tego, o czym informujemy w newsach o "D3" od ponad roku miałem ochotę. Ale jakoś już nie mam.
Dość powiedzieć, że w tym czasie ukazało się 18 patchy różnej wagi i rozmiarów, łatających rozmaite dziury, w które zdarzyło się wpadać graczom. Najpoważniejsze zmiany, wydatnie wpływające na kształt i jakość obecnej rozgrywki, to bez wątpienia:
- Wprowadzanie oraz wprowadzenie trybu PvP
- Stworzenie tzw. Paragon Levels – poziomów mistrzowskich, dodających graczom 100 długich leveli do nabicia wraz z pochodnymi premiami
- Dodanie Piekielnej Machiny – znanego z "Diablo 2" zadania "Hellfire Torch", świetnego dla znudzonych życiem i mordowaniem miliardów monstrów, dopakowanych postaci
- Rozwiązanie niekończących się problemów z Błędami 37, 3003 i ich pochodnymi
- Zróżnicowanie Poziomu Mocy Potworów – guziczek MPL (Monster Power Level), w skali 1-10 wzmacniający żywotność oraz siłę maszkaronów, jak również bonusy czerpane z ich pokonania, w myśl znanej z "D2" komendy "Player X"
To chyba wszystko, jeśli chodzi o moje subiektywne typowanie. Wspomniałbym coś jeszcze o dupowaniu golda, ale nie bądźmy już tacy złośliwi. Rok czasu. Rok po jedenastu latach oczekiwań, wyobrażeń, nadziei i projektów. Rok doświadczeń, godzin grania, (ro)zbitych fortun, połamanych serc oraz klawiatur. Jeden rok, setki ocen, tysiące komentarzy.