Chris Avellone vs "Arcanum". Czyli sprawy "Project: Eternity" ciąg dalszy


chris avellone, heros

Kickstarterowa zbiórka na "Eternity" przerosła oczekiwania samych twórców z Obsidianu, gdy próg 3,5 miliona dolarów został osiągnięty, postanowili zamiast kolejnych obietnic tyczących się poszczególnych elementów gry, wykorzystać dodatkowe pieniądze po prostu do podniesienia jakości gry. No i przy okazji nabicia 4 baniek na konto, zobowiązali się, siłą jeśli to konieczne, przymusić Chrisa Avellone'a do gry w "Arcanum".

Wspomniany bohater, twórca legendarnego "Planescape: Torment" i niedocenionego "Knight of the Old Republic II", wygadał się w jednym z wywiadów promujących "Eternity", że nigdy nie grał w grę Tima Caine'a, obecnie kolegi z Obsidian, a dawniej czołowego programisty Troika Games; firmy autorów również wzmiankowanego wyżej "Arcanum". Fani twórczości Chrisa zaczęli w sposób żartobliwy domagać się, aby nadrobił zaległość. Szczególnie, że to TAKI klasyk, a on – TAKI twórca – go nie zna. Widać pomysł przypadł do gustu Obsidianom i w ramach żartu dodali go do ostatniego progu przy zbiórce. Cóż, magiczna kwota została przekroczona, a my możemy teraz obserwować dzielne poczynania Chrisa Avellone'a w świecie "magyi i pary".

Odpowiedz
Przyznam, że nie chciało mi się oglądać całej godziny let's playu, tak sobie tylko poskakałem i obejrzałem urywki - jeśli ktoś wytrwa oglądając całość, to czy mógłby powiedzieć, czym różni się (w pozytywnym sensie) let's play TEGO Chrisa Avellone'a od let's playu zwykłego szarego gracza?

Bo ja zauważyłem tylko rzecz negatywną - większość let's playów zwykłych szarych graczy ma o niebo lepszą jakość obrazu. Pozwolę sobie zacytować bardzo trafne zdanie kolegi z forum CoB:

Cytat

jakby Obsidian miał siedzibę w Rosji czy Chinach, to koleś odpowiedzialny za jakość video( niestety jest to pewnie Chris) dostałby kulę w łeb, 25 lat łagru przy wielkim szczęściu.
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik porfirion dnia środa, 13 lutego 2013, 20:20 napisał

jeśli ktoś wytrwa oglądając całość, to czy mógłby powiedzieć, czym różni się (w pozytywnym sensie) let's play TEGO Chrisa Avellone'a od let's playu zwykłego szarego gracza?



Tym, że jest gameplayem Chrisa Avellone'a, oczywiście. Ten news to taka ciekawostka - legendarny autor gra w legendarną grę. Plus info o wypełnieniu obietnicy danej graczom przez Obsidian. Tyle.

[Dodano po 19 godzinach]

A jednak nie tyle. Obsidiani są świadomi, że dali duże "D" w związku z jakością wideo. Pojawił się taki komentarz sygnowany logo firmy:

Learned a lot on this first video - we'll definitely work on improving the resolution in the next Let's Play video. Thanks for all of your feedback!
Odpowiedz
Ja nie mogę, ale troll do kwadratu. Mistrzostwo świata, dawno mnie nikt tak nie ubawił Podziwiam faceta, że potrafił tak znakomicie ubarwić filmik, że prawie godzinne wałęsanie się po startowej zamulastej lokacji w ogóle nie nudziło - ani przez moment nie miałem chęci na wyłączenie materiału czy jego przewinięcie. Jego komentarze rozwalają.

@porfirion Come on, to przecież Chris Avellone - jak można gościa nie kochać, nawet jeżeli krzesłem ogrodowym nagrywał ten filmik? Cóż, czasem też potrafi rzucić trafną ciekawostką, np. o konieczności ewolucji systemu dialogowego i dlaczego ten z Arcanum musiał przejść do lamusa.
Odpowiedz
No dobra, Tokar, przekonałeś mnie - jak znajdę godzinkę wolnego czasu (ale na pewno nie o tej porze ), to spróbuję obejrzeć całość, wsłuchać się w komentarze itp. Może faktycznie trochę zbyt pochopnie oceniłem...
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz
← Nowości

Chris Avellone vs "Arcanum". Czyli sprawy "Project: Eternity" ciąg dalszy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...