Świat sesji

Na wstępie chciałem oznajmić iż to jest całkowicie mój autorski świat ; ]

Świat w którym rozgrywa się akcja, nie ma jakiejś specjalnej nazwy.
Świat ten dzieli się na dwa kontynenty.
1. (Na którym dzieje się akcja) W Elfickiej mowie zwie się Iaur Eithel - co oznacza Stare Źródło.
Jeśli wieżyc legendom, to właśnie na nim narodziło się wszelakie życie.
2. Nie nazwany, nie zamieszkały, nie znany. Krążą o nim liczne opowieści, legendy. Nigdy nikomu się nie udało do niego dopłynąć.

Akcja naszej przygody, odbywać się będzie na zachodniej części kontynentu Iaur Eithel.
Zamieszkują tam głównie ludzie, oraz krasnloludy na południu..
Na zachodnim wybrzeżu znajdują się ludzkie miasta, im dalej na wschód, tym mniejsze i mniej liczne osady ludzi można spotkać.
Tereny ludzi, dzielą się na 2 podstawowe państwa. które walczą między sobą o tereny.
Na południu od "terenów ludzi" znajdują się Góry Nadziei, zamieszkałe przez krasnoludy. Krasnoludy te tworzą państwo złożone z kilku klanów-państewek.


"Tereny ludzi" są odgrodzone od pozostałej części kontynentu Górami Nadziei. Przez co ludzie praktycznie nie znają innych ras, prócz krasnoludów.

Rasy jakie występują:

Elfy - mają swoje królestwo daleko na południu
Krasnoludy - Zamieszkują Góry Nadziei, oraz inne mniej znane tereny.
Ludzie: Głownie zamieszkują tern oddzielony przez Góry Nadziei.
Orki: Ich wioski spotkać można u podnóża Gór Nadziei
Gobliny: Najpospolitsze humanoidy. Spotkać ich można praktycznie wszędzie.

Oraz inne mniej spotykane rasy.
Bogowie.

Ludzcy bogowie:
Głównym bogiem ludzi jest Ocid, to dzięki niemu ludzie "zeszli z drzew". Jest to bóg, nauki, wiedzy, wynalazków. Kolejnym po nim w hierarchii jest Kylven. Bóg gniewny i okrutny. Jest to bóg wojny, śmierci, zła, siły. Na równi z nim, zasiada Nathza. Bogini magi , piękna, sztuki, orgii itp x D
Są to główni bogowie ludzi, pozostają także inni, mniej znani.


Krasnoludzcy bogowie.
Główny bóg krasnoludów to Groner. Mistrz kowadła, dłuta. Jest to bóg rzemieślnik. Odpowiada za handel. Jest opiekunem kupców, wędrowników. Jest postrzegany jako bogaty krasnolud.
Drugim w kolejności, lecz nie w hierarchii jest Belvert. Bóg wojny, walki. Dzięki niemu krasoludy są tak wytrwałe i skuteczne w walkach.
Krasnoludowie mają tylko dwóch bogów, tak jak mają dwie "kochanki"


Elficcy bogowie
Eldirarr, bóg natury, harmonii pokoju. Najbardziej pokojowy ze wszystkich bogów. Nienawidzi wojny, przemocy zła.
Marhali, bóg wszechobecnej magii. Pan przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Yavaia, elficka bogini walki. Odpowiada za waleczność, szybkość i pasję elfów.
Laurelirrlan, bóg poezji, sztuki, piękna.

To tak ogólnie zapodałem trochę info.


Walcie śmiało pytania.

Postaram się zapodać wkrótce mapę.

[Dodano po chwili]

Zapomniałem dodać. Epoka tego świata, to Późne średniowiecze (Jeśli wsiąść jako wzór epokę europy)

"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Bogowie.

Ludzcy bogowie:
Głównym bogiem ludzi jest Ocid, to dzięki niemu ludzie "zeszli z drzew". Jest to bóg, nauki, wiedzy, wynalazków. Kolejnym po nim w hierarchii jest Kylven. Bóg gniewny i okrutny. Jest to bóg wojny, śmierci, zła, siły. Na równi z nim, zasiada Nathza. Bogini magi , piękna, sztuki, orgii itp x D
Są to główni bogowie ludzi, pozostają także inni, mniej znani.


Krasnoludzcy bogowie.
Główny bóg krasnoludów to Groner. Mistrz kowadła, dłuta. Jest to bóg rzemieślnik. Odpowiada za handel. Jest opiekunem kupców, wędrowników. Jest postrzegany jako bogaty krasnolud.
Drugim w kolejności, lecz nie w hierarchii jest Belvert. Bóg wojny, walki. Dzięki niemu krasoludy są tak wytrwałe i skuteczne w walkach.
Krasnoludowie mają tylko dwóch bogów, tak jak mają dwie "kochanki"


Elficcy bogowie
Eldirarr, bóg natury, harmonii pokoju. Najbardziej pokojowy ze wszystkich bogów. Nienawidzi wojny, przemocy zła.
Marhali, bóg wszechobecnej magii. Pan przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Yavaia, elficka bogini walki. Odpowiada za waleczność, szybkość i pasję elfów.
Laurelirrlan, bóg poezji, sztuki, piękna.

To tak pokrótce opis bogów.
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Taramelion dnia pon, 03 mar 2008 - 08:52 napisał

I tak nie będziesz jej mógł obserwować.



A kto tak Ci powiedział?

edit: kumam już. subforum będzie z hasłem.
Odpowiedz
Veniu, co z mapką?

MQ - czytamy ze zrozumieniem
Doktor Freud spojrzał z rozdrażnieniem na swoje zimne cygaro, uznając jego nagłe zgaśnięcie za personalny atak.
Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt


Odpowiedz
Zapodałem mapę z najważniejszym info. Mapa z biegem czasu będzie aktualizowana.

Pytania?
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Ile będziemy grać?


[font="Times"]"Lecz śmierci przeznaczenia bogowie nie mogą
Odwrócić od najdroższej głowy, od nikogo
Jeśli w sen wieczny czarna pogrąży godzina."[/font]

Księga, III, w. 239-241
Homer, Odyseja
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ven'Diego dnia nie, 02 mar 2008 - 17:48 napisał

"Tereny ludzi" są odgrodzone od pozostałej części kontynentu Górami Nadziei. Przez co ludzie praktycznie nie znają innych ras, prócz krasnoludów.


A co ze statkami? Chyba posiadają, więc mogliby opłynąć góry i poznać inne rasy. No chyba, że mamy tak jakieś wiry, bądź też niebezpieczne morskie stworzenia.


Theoden - myślę, że to będzie zależało od częstotliwości naszego odpisywania.
Doktor Freud spojrzał z rozdrażnieniem na swoje zimne cygaro, uznając jego nagłe zgaśnięcie za personalny atak.
Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt


Odpowiedz

Cytat

A co ze statkami? Chyba posiadają, więc mogliby opłynąć góry i poznać inne rasy. No chyba, że mamy tak jakieś wiry, bądź też niebezpieczne morskie stworzenia.


Z żeglugą jest tak, że gdy tyko opłynie się trochę w morze, pogoda zaczyna się natychmiastowo zmieniać. Powoduje to ogromne sztormy. Coś jakby siła, która trzymała tę część kontynentu, nie pozwalała na wypłynięcie w morze. I w drugą stronę, gdy tylko statek zbliża się do ziem, pogoda zmienia się niekiedy o 180 stopni.


Cytat

Ile będziemy grać?

Możesz rozbudować te zdanie?
Ile będziemy grać na dzień? W ogóle?
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Ile będziemy grać w ogóle. Wolałbym, żeby to była dłuższa sesja. Odrobina rozrywki nikomu nie zaszkodzi.


[font="Times"]"Lecz śmierci przeznaczenia bogowie nie mogą
Odwrócić od najdroższej głowy, od nikogo
Jeśli w sen wieczny czarna pogrąży godzina."[/font]

Księga, III, w. 239-241
Homer, Odyseja
Odpowiedz
To wszystko zależy od graczy. W większości forumowych sesji gracze rezygnują po jakimś tam czasie. Więc nie będę prowadził sesji dla jednej osoby.
Główny wątek pozwoli nam na trochę grania
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Nie ma co robić wielkich planów i obiecywać długą rozgrywkę. Się zobaczy jak to wszystko wyjdzie. Jak komuś się znudzi, to odejdzie, a jak komuś się spodoba gra, ale np. przez głupotę zabije swoją postać, to może sobie zawsze nową zrobić i się ją jakoś wprowadzi, ne?
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
Wolał bym uniknąć czegoś takiego jak"znudziło mi się, nara"
Wole 2 porządnych graczy niż 5 byle jakich.
A co do zlikwidowania postaci, to się jeszcze okaże

[Dodano po chwili]

Opisałem ogólnikowo poszczególne magie
Dzielimy je na takie oto rodzaje.

- Magia ognia.
Magia destrukcji, zniszczenia, chaosu. Jej głównym aspektem jest (jak sie zresztą łatwo domyślić) palenie, niszczenie destrukcja
- Wody.
Magia ukojenia, czystości, ale także zimna, lodu, śmierci.
Jej głownym aspektem jest oczyszczanie, niesienie ulgi, ale także zamarzania oraz ranienia (nie aż takiego jak w magii ognia)
- Natury
Magia spokoju, harmonii, odnowy, odrodzenia.
Jej głównym aspektem jest natura, oraz wszystkie rzeczy z nią związane, takie jak wzrost roślin, odnowa, regeneracja. Lecz tak jak natura, magia ta może objawić swoją destrukcyjną moc. Np w postaci burzy, sztormu, wichury, czy innych atmosferycznych zjawisk.
- Magia boska.
Jest to magia najbardziej uniwersalna ze wszystkich magii. Właściwości tej magii zależy od tego, jakiemu bogu służymy. Jej głownym atutem (nie zależnie od boga) jest magia arkaniczna, która objawia się np telekinezą, eksplozją itp.
- Magia śmierci
Demoniczna, pozbawiona dobroci magia.
Różni się zasadniczo od magi ognia tym, że w tej drugiej, możemy użyć w dobrych celach, a w magii śmierci nie. Jest używana tylko i wyłącznie do niesienia zła, śmierci, chaosu. Magowie tyj siły są wyrzutkami, którzy są przesiąknięci złem do szpiku kości.
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Fajnie to wygląda, ale od początku mojej przygody z Fae gram Magiem i wolę spróbować czegoś nowego.
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
Jakieś podstawowe wrogie rasy? Potwory? Kulty?
Doktor Freud spojrzał z rozdrażnieniem na swoje zimne cygaro, uznając jego nagłe zgaśnięcie za personalny atak.
Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt


Odpowiedz
Jako wrogie rasy, na pewno zaliczamy gobliny, orki. Niszczą i zabijają wszystko co nie jest ich rasą.
Czasami można spotkać wrogo nastawione, koczownicze plemiona ludzi. Opowieści mówią także o złym klanie krasnoludów, ale jeszcze żadnego nie spotkano.

Co do potworów, to nie jest ich aż tyle, ile by się wydawało. Głównym potworem będą tutaj inne humanoidy ; ] Na tyle ile wam wasza wiedza pozwala, wiecie o monstrach takich jak: wszelakiej maści ożywieńcy, ogry (zaliczane do potworów), różnorakie demony (ale tylko z opowieści, legend)

Co do kultów, jest jeden dośc dobrze znany, to "kult pięciu"
Stworzyło go pięciu magów, którzy przeszli na "złą stronę" Zajmują się głównie eksperymentami na ludziach, zwierzętach.

[Dodano po chwili]

Update Mapy
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
← [ven] Sesja 1

Świat sesji - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...