Nie doceniasz mnie. Nawet po powiększeniu te napisy są małe, że mam problemy z doczytaniem się. xD Może faktycznie czas do okulisty...
Świat sesji - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Kliknij Dabu na czarny paseczek nad mapką, a powiększy się. Chyba, ze masz słaby wzrok to idź do lekarza od uszu
Nie dałoby się jakoś powiększyć tej mapy? Nie bardzo widać napisy.
Weź to połącz w pierwszym poście, żebym mógł sobie to ładnie wydrukować....
Jako wrogie rasy, na pewno zaliczamy gobliny, orki. Niszczą i zabijają wszystko co nie jest ich rasą.
Czasami można spotkać wrogo nastawione, koczownicze plemiona ludzi. Opowieści mówią także o złym klanie krasnoludów, ale jeszcze żadnego nie spotkano.
Co do potworów, to nie jest ich aż tyle, ile by się wydawało. Głównym potworem będą tutaj inne humanoidy ; ] Na tyle ile wam wasza wiedza pozwala, wiecie o monstrach takich jak: wszelakiej maści ożywieńcy, ogry (zaliczane do potworów), różnorakie demony (ale tylko z opowieści, legend)
Co do kultów, jest jeden dośc dobrze znany, to "kult pięciu"
Stworzyło go pięciu magów, którzy przeszli na "złą stronę" Zajmują się głównie eksperymentami na ludziach, zwierzętach.
[Dodano po chwili]
Update Mapy
Czasami można spotkać wrogo nastawione, koczownicze plemiona ludzi. Opowieści mówią także o złym klanie krasnoludów, ale jeszcze żadnego nie spotkano.
Co do potworów, to nie jest ich aż tyle, ile by się wydawało. Głównym potworem będą tutaj inne humanoidy ; ] Na tyle ile wam wasza wiedza pozwala, wiecie o monstrach takich jak: wszelakiej maści ożywieńcy, ogry (zaliczane do potworów), różnorakie demony (ale tylko z opowieści, legend)
Co do kultów, jest jeden dośc dobrze znany, to "kult pięciu"
Stworzyło go pięciu magów, którzy przeszli na "złą stronę" Zajmują się głównie eksperymentami na ludziach, zwierzętach.
[Dodano po chwili]
Update Mapy
Jakieś podstawowe wrogie rasy? Potwory? Kulty?
Fajnie to wygląda, ale od początku mojej przygody z Fae gram Magiem i wolę spróbować czegoś nowego.
Wolał bym uniknąć czegoś takiego jak"znudziło mi się, nara"
Wole 2 porządnych graczy niż 5 byle jakich.
A co do zlikwidowania postaci, to się jeszcze okaże
[Dodano po chwili]
Opisałem ogólnikowo poszczególne magie
Dzielimy je na takie oto rodzaje.
- Magia ognia.
Magia destrukcji, zniszczenia, chaosu. Jej głównym aspektem jest (jak sie zresztą łatwo domyślić) palenie, niszczenie destrukcja
- Wody.
Magia ukojenia, czystości, ale także zimna, lodu, śmierci.
Jej głownym aspektem jest oczyszczanie, niesienie ulgi, ale także zamarzania oraz ranienia (nie aż takiego jak w magii ognia)
- Natury
Magia spokoju, harmonii, odnowy, odrodzenia.
Jej głównym aspektem jest natura, oraz wszystkie rzeczy z nią związane, takie jak wzrost roślin, odnowa, regeneracja. Lecz tak jak natura, magia ta może objawić swoją destrukcyjną moc. Np w postaci burzy, sztormu, wichury, czy innych atmosferycznych zjawisk.
- Magia boska.
Jest to magia najbardziej uniwersalna ze wszystkich magii. Właściwości tej magii zależy od tego, jakiemu bogu służymy. Jej głownym atutem (nie zależnie od boga) jest magia arkaniczna, która objawia się np telekinezą, eksplozją itp.
- Magia śmierci
Demoniczna, pozbawiona dobroci magia.
Różni się zasadniczo od magi ognia tym, że w tej drugiej, możemy użyć w dobrych celach, a w magii śmierci nie. Jest używana tylko i wyłącznie do niesienia zła, śmierci, chaosu. Magowie tyj siły są wyrzutkami, którzy są przesiąknięci złem do szpiku kości.
Wole 2 porządnych graczy niż 5 byle jakich.
A co do zlikwidowania postaci, to się jeszcze okaże
[Dodano po chwili]
Opisałem ogólnikowo poszczególne magie
Dzielimy je na takie oto rodzaje.
- Magia ognia.
Magia destrukcji, zniszczenia, chaosu. Jej głównym aspektem jest (jak sie zresztą łatwo domyślić) palenie, niszczenie destrukcja
- Wody.
Magia ukojenia, czystości, ale także zimna, lodu, śmierci.
Jej głownym aspektem jest oczyszczanie, niesienie ulgi, ale także zamarzania oraz ranienia (nie aż takiego jak w magii ognia)
- Natury
Magia spokoju, harmonii, odnowy, odrodzenia.
Jej głównym aspektem jest natura, oraz wszystkie rzeczy z nią związane, takie jak wzrost roślin, odnowa, regeneracja. Lecz tak jak natura, magia ta może objawić swoją destrukcyjną moc. Np w postaci burzy, sztormu, wichury, czy innych atmosferycznych zjawisk.
- Magia boska.
Jest to magia najbardziej uniwersalna ze wszystkich magii. Właściwości tej magii zależy od tego, jakiemu bogu służymy. Jej głownym atutem (nie zależnie od boga) jest magia arkaniczna, która objawia się np telekinezą, eksplozją itp.
- Magia śmierci
Demoniczna, pozbawiona dobroci magia.
Różni się zasadniczo od magi ognia tym, że w tej drugiej, możemy użyć w dobrych celach, a w magii śmierci nie. Jest używana tylko i wyłącznie do niesienia zła, śmierci, chaosu. Magowie tyj siły są wyrzutkami, którzy są przesiąknięci złem do szpiku kości.
Nie ma co robić wielkich planów i obiecywać długą rozgrywkę. Się zobaczy jak to wszystko wyjdzie. Jak komuś się znudzi, to odejdzie, a jak komuś się spodoba gra, ale np. przez głupotę zabije swoją postać, to może sobie zawsze nową zrobić i się ją jakoś wprowadzi, ne?
To wszystko zależy od graczy. W większości forumowych sesji gracze rezygnują po jakimś tam czasie. Więc nie będę prowadził sesji dla jednej osoby.
Główny wątek pozwoli nam na trochę grania
Główny wątek pozwoli nam na trochę grania
Ile będziemy grać w ogóle. Wolałbym, żeby to była dłuższa sesja. Odrobina rozrywki nikomu nie zaszkodzi.
Cytat
A co ze statkami? Chyba posiadają, więc mogliby opłynąć góry i poznać inne rasy. No chyba, że mamy tak jakieś wiry, bądź też niebezpieczne morskie stworzenia.
Z żeglugą jest tak, że gdy tyko opłynie się trochę w morze, pogoda zaczyna się natychmiastowo zmieniać. Powoduje to ogromne sztormy. Coś jakby siła, która trzymała tę część kontynentu, nie pozwalała na wypłynięcie w morze. I w drugą stronę, gdy tylko statek zbliża się do ziem, pogoda zmienia się niekiedy o 180 stopni.
Cytat
Ile będziemy grać?
Możesz rozbudować te zdanie?
Ile będziemy grać na dzień? W ogóle?
Użytkownik Ven'Diego dnia nie, 02 mar 2008 - 17:48 napisał
"Tereny ludzi" są odgrodzone od pozostałej części kontynentu Górami Nadziei. Przez co ludzie praktycznie nie znają innych ras, prócz krasnoludów.
A co ze statkami? Chyba posiadają, więc mogliby opłynąć góry i poznać inne rasy. No chyba, że mamy tak jakieś wiry, bądź też niebezpieczne morskie stworzenia.
Theoden - myślę, że to będzie zależało od częstotliwości naszego odpisywania.
Ile będziemy grać?
Zapodałem mapę z najważniejszym info. Mapa z biegem czasu będzie aktualizowana.
Pytania?
Pytania?
Ojj czytamy, ale z pamięcią krucho na stare lata
Veniu, co z mapką?
MQ - czytamy ze zrozumieniem
MQ - czytamy ze zrozumieniem
Bogowie.
Ludzcy bogowie:
Głównym bogiem ludzi jest Ocid, to dzięki niemu ludzie "zeszli z drzew". Jest to bóg, nauki, wiedzy, wynalazków. Kolejnym po nim w hierarchii jest Kylven. Bóg gniewny i okrutny. Jest to bóg wojny, śmierci, zła, siły. Na równi z nim, zasiada Nathza. Bogini magi , piękna, sztuki, orgii itp x D
Są to główni bogowie ludzi, pozostają także inni, mniej znani.
Krasnoludzcy bogowie.
Główny bóg krasnoludów to Groner. Mistrz kowadła, dłuta. Jest to bóg rzemieślnik. Odpowiada za handel. Jest opiekunem kupców, wędrowników. Jest postrzegany jako bogaty krasnolud.
Drugim w kolejności, lecz nie w hierarchii jest Belvert. Bóg wojny, walki. Dzięki niemu krasoludy są tak wytrwałe i skuteczne w walkach.
Krasnoludowie mają tylko dwóch bogów, tak jak mają dwie "kochanki"
Elficcy bogowie
Eldirarr, bóg natury, harmonii pokoju. Najbardziej pokojowy ze wszystkich bogów. Nienawidzi wojny, przemocy zła.
Marhali, bóg wszechobecnej magii. Pan przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Yavaia, elficka bogini walki. Odpowiada za waleczność, szybkość i pasję elfów.
Laurelirrlan, bóg poezji, sztuki, piękna.
To tak pokrótce opis bogów.
Ludzcy bogowie:
Głównym bogiem ludzi jest Ocid, to dzięki niemu ludzie "zeszli z drzew". Jest to bóg, nauki, wiedzy, wynalazków. Kolejnym po nim w hierarchii jest Kylven. Bóg gniewny i okrutny. Jest to bóg wojny, śmierci, zła, siły. Na równi z nim, zasiada Nathza. Bogini magi , piękna, sztuki, orgii itp x D
Są to główni bogowie ludzi, pozostają także inni, mniej znani.
Krasnoludzcy bogowie.
Główny bóg krasnoludów to Groner. Mistrz kowadła, dłuta. Jest to bóg rzemieślnik. Odpowiada za handel. Jest opiekunem kupców, wędrowników. Jest postrzegany jako bogaty krasnolud.
Drugim w kolejności, lecz nie w hierarchii jest Belvert. Bóg wojny, walki. Dzięki niemu krasoludy są tak wytrwałe i skuteczne w walkach.
Krasnoludowie mają tylko dwóch bogów, tak jak mają dwie "kochanki"
Elficcy bogowie
Eldirarr, bóg natury, harmonii pokoju. Najbardziej pokojowy ze wszystkich bogów. Nienawidzi wojny, przemocy zła.
Marhali, bóg wszechobecnej magii. Pan przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Yavaia, elficka bogini walki. Odpowiada za waleczność, szybkość i pasję elfów.
Laurelirrlan, bóg poezji, sztuki, piękna.
To tak pokrótce opis bogów.
I tak nie będziesz jej mógł obserwować.