[TESIII] Najlepsze lokacje
Znajdziesz tam Opokę Eliodona (najlepsza tarcza w grze) a znajduje się http://zp.lo3.wroc.pl/wne/annotated_morrowind_50.jpg -TUUU
Patrz na północ
Patrz na północ
Warto też odwiedzić grobowiec syna króla Nordów.
Grobowiec zwie się Marvani.
Rady :
grobowiec na zachód od Tel Branora
musisz umieć otwierać zamki ( lub mieć dużo zwojów łamania zamków Ekasha)
kup miksturki lewitacji i polewituj trochę w sali z łódką i zwłokami syna króla Nordów
Grobowiec zwie się Marvani.
Rady :
grobowiec na zachód od Tel Branora
musisz umieć otwierać zamki ( lub mieć dużo zwojów łamania zamków Ekasha)
kup miksturki lewitacji i polewituj trochę w sali z łódką i zwłokami syna króla Nordów
Pod zamkiem księcia (tego głównego mrocznego elfa) jest jaskinia. I tam jakiś były strażnik ma baaardzo dobry ciężki magiczny pancerz. Najleoszy jaki znalazłem. Żeby się tam dostać trzeba obejść zamek od tyłu i płynąć pod wodę gdzieś przy murach zamku pod wodą sa drzwi. Tam jest pancerz. Warto. No i jest jeszcze tam szklany długi miecz przy okazji. Ale trzeba użyc lewitacji żeby dostać się na góre.
Chodzi Ci o Kirys Bogów? Między innymi musisz go zdobyć, by zostać Rycerzem Cesarskiego Smoka w Legionie. Ale prawda, warto, warto
Warto iść - ale na samym początku, jak zaczynamy grę - do jaskini naprzeciw łazika w Scylda Nen. Jest tam kilka skoom, dużo księżycowego cukru i kilka innych rzeczy, a wrogowie nie są trudni. Dobre półtora tysiąca sztuk złota na fajny początek
Warto iść - ale na samym początku, jak zaczynamy grę - do jaskini naprzeciw łazika w Scylda Nen. Jest tam kilka skoom, dużo księżycowego cukru i kilka innych rzeczy, a wrogowie nie są trudni. Dobre półtora tysiąca sztuk złota na fajny początek
Co do początku, to można też ukraść klucz leżący na jednej z półek - zanim oddamy dokumenty.
Kradniemy, wywalamy na ziemię, ten nas opieprza, że tak nie wolno i z powrotem bierzemy klucz.
Klucz do magazynu, w którym również jest niemało Księżycowego Cukru oraz bodajże dwie Skoomy.
Kradniemy, wywalamy na ziemię, ten nas opieprza, że tak nie wolno i z powrotem bierzemy klucz.
Klucz do magazynu, w którym również jest niemało Księżycowego Cukru oraz bodajże dwie Skoomy.
Wkurzające jest to że strażnicy zawsze biorą kradzione rzeczy mi zwykle biorą połowę ekwipunku.
A czy ktoś już wspominał o kopalnie w Genesis (chyba źle napisałem), na samym końcu są dwemerowe ruiny w których jest książka (której szukamy w jakimś zadaniu) o nie przeciętnej wartości i kilka śmieci dwemerowych.
A czy ktoś już wspominał o kopalnie w Genesis (chyba źle napisałem), na samym końcu są dwemerowe ruiny w których jest książka (której szukamy w jakimś zadaniu) o nie przeciętnej wartości i kilka śmieci dwemerowych.
Użytkownik Diego de Gallin dnia pon, 23 cze 2008 - 14:13 napisał
Wkurzające jest to że strażnicy zawsze biorą kradzione rzeczy mi zwykle biorą połowę ekwipunku.
To przed złapaniem trzeba je sprzedać i nie wezmą, a złoto mamy
Kiedyś w dwóch grobowcach w jednej z urn znalazłem mocne pierścienie o dużej wartości - kojarzy ktoś które to grobowce i gdzie one są?
Strażnicy zabierają po prostu wszystkie przedmioty, które ukradłeś od początku gry, a nie te, których dotyczy zatrzymanie.
Wiem, co do sprzedaży, a jak to jest świetna zbroja lub miecz?
Takie rzeczy mi zwykle biorą, złodzieje jedne .
Takie rzeczy mi zwykle biorą, złodzieje jedne .
No to na przykład chowasz do jakiejś skrzyni, gadasz ze strażnikiem a potem znów bierzesz i masz Ze skrzyni Ci nie wezmą chyba
Dobra, tyle, wracamy do tematu.
A - kanały pod Vivek, np. Kanały Dzielnicy st. Delyn - też warto. Czasami są wartościowe rzeczy, a czasami spotykamy kaplicę Jeszcze coś jest, co warto odwiedzić?
Dobra, tyle, wracamy do tematu.
A - kanały pod Vivek, np. Kanały Dzielnicy st. Delyn - też warto. Czasami są wartościowe rzeczy, a czasami spotykamy kaplicę Jeszcze coś jest, co warto odwiedzić?
Cytat
No to na przykład chowasz do jakiejś skrzyni, gadasz ze strażnikiem a potem znów bierzesz i masz wink.gif Ze skrzyni Ci nie wezmą chyba tongue.gif
Nie trzeba do skrzyni. Wystarczy wywalić na ziemię, pogadać i podnieść.
Cytat
Jeszcze coś jest, co warto odwiedzić?
Chociażby Gildia Wojowników w Ald'ruhn. Cuś z kompletu Szklanej Zbroi za friko.
Tylko coś co otwiera na wysokim poziomie zameczki trzeba mieć - ale to nie jest żaden problem.
U mnie w gildii wojowników w Ald'ruhn raz ten kowal wszedł na górę i mogłem jego cały "stragan" pożyczyć, szkoda że w tamtym etapie gry miałem o wiele lepsze rzeczy, ale zawsze kilka sztuk złota daje .
Co do kradzieży jeszcze to dołujące jak masz tylko lekki pancerz i sztylety i kilka set (XD) pierdół i ekwipunek warzy 300 a ty musisz wszystko wyjąć.
Co do kradzieży jeszcze to dołujące jak masz tylko lekki pancerz i sztylety i kilka set (XD) pierdół i ekwipunek warzy 300 a ty musisz wszystko wyjąć.
a JA napisze o deadrycznych ruinach Ald Sotha. Przedchwilą je odkryłem lewitując se bez celu. Te ruiny są jeśli mnie pamięć nie myli dokładnie na północny-wschód od Vivek Strefy Telvani. Oprócz co parenaście kroków spotykane są dremory to jeszcze ruiny są podzielone na co najmniej 3 części. Górna, dolna i kaplica. Może jest więcej, aqle jak zwiedzałem ruiny to error mi wyskoczył. Ja zdążyłem zwiedzić tylko część dolną i górną kaplicy nie zdążyłem. W górnej części jest tylko parę ludzików (jedna baba ma ebonową tarczę) i ze 1 dremora i ze 2 książe dremor i 2 Deadrothy. W dolnej części jest tak jak w górnej tyle, że spotkałem kobietę co zaczęła rzucać deadrycznymi rzutkami i miała deadryczny krótki chyba miecz. Obok była czaszka w oczodołch były dwemerowe monety i deadryczne tanto wbite w czaszkę. Więcej nie wiem bo mnie wywaliło...
Ufff, ale się rozpisałem.
Ufff, ale się rozpisałem.