[GII] Bugi i tricki
W zamku w GD, łatwo jest wykończyć orków, którzy stoją niedaleko taranu. Zbliż się do jakiegoś orka (nie za blisko) tak, żeby zaczął cię gonić, a ty wtedy ucekaj na taran. Ork nie będzie mógł wejśc na taran a ty go wykończysz.
Ja takie dwa bugi/tricki znalazłem, co się mogą przydać
1. Idziemy do Nauczyciela Wulfgara (czy jakoś podobnie) i walimy go z pięści, ten wyciąga miecz a wtedy rzucają się na niego wszyscy jego uczniowie i go załatwiają, jeżeli będziemy dostatecznie szybcy możemy go wtedy ograbić.
2. Idziemy do Lorda Andre i walimy go mieczem, ten nas powala i zaczyna krzyczeć, jestem naprawdę zły i wali we wszystkich w jego pokoju, kiedy się podniesiemy możemy przeszukać nieprzytomnych strażników
1. Idziemy do Nauczyciela Wulfgara (czy jakoś podobnie) i walimy go z pięści, ten wyciąga miecz a wtedy rzucają się na niego wszyscy jego uczniowie i go załatwiają, jeżeli będziemy dostatecznie szybcy możemy go wtedy ograbić.
2. Idziemy do Lorda Andre i walimy go mieczem, ten nas powala i zaczyna krzyczeć, jestem naprawdę zły i wali we wszystkich w jego pokoju, kiedy się podniesiemy możemy przeszukać nieprzytomnych strażników
W Nocy Kruka
~`50 ciemnych grzybków= 5mana
~`25 jabłek= 1siła (przez przypadek odkryłem XD)
~`Uczymy się u Benneta kucia broni i kucia broni z rudy (on coś mówi ale nie ma opcji z mieczem), następnie dostarczamy propozycję Lee Hagenowi, u Benneta pojawiają się możliwości nauczenia magicznych broni (dwurak 85dmg za 60 sił i +10 do walki dwurakami)
Co do miksów i pasków uważam że psują grę, ale jak kto lubi
~`Można iść do GD i zagadać z kolesiem w zbroi z pełzacza, za 10 płytek taką zbroję zrobi nam Wilk, najlepsza zbroja do 3 aktu
~`50 ciemnych grzybków= 5mana
~`25 jabłek= 1siła (przez przypadek odkryłem XD)
~`Uczymy się u Benneta kucia broni i kucia broni z rudy (on coś mówi ale nie ma opcji z mieczem), następnie dostarczamy propozycję Lee Hagenowi, u Benneta pojawiają się możliwości nauczenia magicznych broni (dwurak 85dmg za 60 sił i +10 do walki dwurakami)
Co do miksów i pasków uważam że psują grę, ale jak kto lubi
~`Można iść do GD i zagadać z kolesiem w zbroi z pełzacza, za 10 płytek taką zbroję zrobi nam Wilk, najlepsza zbroja do 3 aktu
Ja znam taki fajny bug dzięki czemu możecie wszystkie statystyki sobie podwyższyć jakie chcecie. Siła, zręczność, jednoręczna itp. Jak powszechnie wiadomo po zainstalowaniu dodatku mamy możliwość korzystania z Kamiennych tabliczek. Te tabliczki mozna skopiować tyle ile ma się cierpliwości a jak? Wystarczy że mając włączony ekwipunek obrócimy kamerę żeby było widać twarz postaci. Następnie czytamy jakąś tabliczkę kilka razy i wkońcu pojawia mu się ona w ręku. I oto z 1 mamy 2 takie same. Jak będę miał czas to zrobie na YouTubie filmik.
Mała podpowiedź. Jak czytając ciągle jedną tabliczkę nie działa trick to tera musimy przeczytać tabliczkę innego koloru. I na pewno się skopiuje znowu. Dzięki temu bugowi miałem 150% do łuku. To się wymiatało
Mała podpowiedź. Jak czytając ciągle jedną tabliczkę nie działa trick to tera musimy przeczytać tabliczkę innego koloru. I na pewno się skopiuje znowu. Dzięki temu bugowi miałem 150% do łuku. To się wymiatało
Co do wchodzenia po raz pierwszy do Khorinis to obok bramy po prawej stronie mur jest dosyć niski więc można się po prostu wspiąć (mnie się udało) i lądujemy na tej kupie śmieci czy gruzu co leży po drugiej stronie.
Co do rabowania kupców to towar, który mają znika w chwyili, gdy wyciągają broń. Wniosek: tłuc ich tak szybko żeby nie zorientowali i grabić. Można tak obrabować wszystkich kupców z targowiska w Khorinis, w nocy kiedy śpią w gospodzie.
Miałem jakąś wczesną wersję Gothica 2 wtedy, więc nie wiem jak się to ma do dodatku i złatkowanych wersji, później już nie próbowałem.
Co do rabowania kupców to towar, który mają znika w chwyili, gdy wyciągają broń. Wniosek: tłuc ich tak szybko żeby nie zorientowali i grabić. Można tak obrabować wszystkich kupców z targowiska w Khorinis, w nocy kiedy śpią w gospodzie.
Miałem jakąś wczesną wersję Gothica 2 wtedy, więc nie wiem jak się to ma do dodatku i złatkowanych wersji, później już nie próbowałem.
Użytkownik VL dnia poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 12:23 napisał
I duzo biegania Ja zawse jestem myśliwym Bospera Też można szybko się wzbogacić, szczegółnie po przyjsciu z górniczej doliny
nie jeśli masz rune teleportacyjną do khorinis i na farme onara
a i żeby nie odbiegać od tematu
znam fajny trik można wykorzystać w pierwszym rozdziale:
mamy kolesia przed barem w dzielnicy portowej chce kase za wejście robimy tak wywalamy kase podchodzimy do niego i mówimy że nie mamy forsy. po chwili wracamy po nasze pieniądze. i tak weszliśmy do baru za darmo
[Dodano po 3 minutach]
Użytkownik Turin Mroczny dnia wtorek, 3 lipca 2007, 14:25 napisał
W zamku w GD, łatwo jest wykończyć orków, którzy stoją niedaleko taranu. Zbliż się do jakiegoś orka (nie za blisko) tak, żeby zaczął cię gonić, a ty wtedy ucekaj na taran. Ork nie będzie mógł wejśc na taran a ty go wykończysz.
to nie jest bug to jest po to by orkowie nie weszli do zamku w górniczej dolinie
Gość_tynek*
#33Użytkownik Lenwe dnia sobota, 25 października 2008, 16:45 napisał
Co do wchodzenia po raz pierwszy do Khorinis to obok bramy po prawej stronie mur jest dosyć niski więc można się po prostu wspiąć (mnie się udało) i lądujemy na tej kupie śmieci czy gruzu co leży po drugiej stronie.
Co do rabowania kupców to towar, który mają znika w chwyili, gdy wyciągają broń. Wniosek: tłuc ich tak szybko żeby nie zorientowali i grabić. Można tak obrabować wszystkich kupców z targowiska w Khorinis, w nocy kiedy śpią w gospodzie.
Miałem jakąś wczesną wersję Gothica 2 wtedy, więc nie wiem jak się to ma do dodatku i złatkowanych wersji, później już nie próbowałem.
Co do rabowania kupców to towar, który mają znika w chwyili, gdy wyciągają broń. Wniosek: tłuc ich tak szybko żeby nie zorientowali i grabić. Można tak obrabować wszystkich kupców z targowiska w Khorinis, w nocy kiedy śpią w gospodzie.
Miałem jakąś wczesną wersję Gothica 2 wtedy, więc nie wiem jak się to ma do dodatku i złatkowanych wersji, później już nie próbowałem.
No właśnie mi się tak zdarzało z parę razy, że był raz pełny ekwipunek, a raz niepełny i nie wiedziałem od czego to zależy. Kurde, ale fajnie teraz będzie, można tak obrabować constantina gdy mu oddamy wszystkie rośliny na czeladnika i baltrama za szantaż(w końcu 10 szynek, kurde chłopie to przesada była, ile się człowiek naszuka by zebrać 10 i tak dosyć rzadkich...) gdy zostaniemy najemnikiem . Tylko teraz jest pewien problem. Uśpienie ludzi za pomocą czaru sen nie zadziała tak jak w przypadku normalnego zasypiania na łóżku no i kurde jest problem dla bohatera nie będącego złodziejem, bo ludzie od razu budzą się jak tylko bohater wejdzie do środka. Chociaż z constantinem nie będzie raczej problemu, łóżko ma wyjątkowo blisko wejścia, a z baltramem jest jeszcze łatwiej. Dzięki, teraz już wiem jak zabierać "skradzione" mi przedmioty. Zauważyłem tylko, że to też jest bug z expem, nie dostajemy go za pobicie wstającego z łóżka npc i dodatkowo npc w ogóle nie pamięta, że pobiliśmy go. Trzeba pobić po raz drugi dla expa, ale już po tym drugim razie npc zorientuje się, że w ogóle został pobity, ale to żaden problem mając niepamięć xD.