Theoden

Witam. Jestem Theo, czyli Krzysiek. Mam 12 lat i jestem ministrantem ( tylko się nie śmiać) Lubię grać w piłkę, koszykówkę, jeździć na rowerze, wchodzić na forum GE i chodzić do szkoły . Interesuje sie mitologią grecką i trochę rzymską. Nie jestem miłośnikiem muzyki, ale filmów. Lubie oglądać Władcę Pieścieni, Troję, Shreka. Uwielbiam grać w gry takie jak Gothic i gry cRPG. Jeśli macie pytania walcie śmiało i nie krępujcie się.


[font="Times"]"Lecz śmierci przeznaczenia bogowie nie mogą
Odwrócić od najdroższej głowy, od nikogo
Jeśli w sen wieczny czarna pogrąży godzina."[/font]

Księga, III, w. 239-241
Homer, Odyseja
Odpowiedz
no to Theo jesteś podobny do mnie-no oprócz ,,cech"typu imię (którego nie wymienię bo mi się nie podoba ale fakt faktem że napisałem na forum jak się nazywam )
a propos sam jestem ministrantem więc się nie śmieje

A teraz nadszedł czas na pytanie:jaką miałeś średnią na półrocze?
Odpowiedz
Lubisz chodzić do szkoły, jesteś ministrantem - wiesz, że jeden św. Krzysztof już był ?
Odpowiedz
Zmieni mu się szybko. Niech tylko pójdzie do gimnazjum XD...
Odpowiedz
Mnie podstawówka już nudziła, a co dopiero gimnazjum. Nauka, nauka, nauka...

Theoden- w jakie inne gry cRPG (pomijając Gothic'a) grasz? XD
Odpowiedz
Co wolisz - kartofel czy ziemniak?
Jaki masz stosunek do... eee... (Wiem palne coś głupiego!) ... Jaki masz stosunek do satanistów?
Dlaczego krzesło ma nogi, a nie może chodzić?
Odpowiedz
Zgadzam się z poprzednikami... podstawówka jest, że tak powiem prosta, nie trzeba się wiele uczyć i dlatego ją niektórzy lubią, niestety w gimnazjum jest już gorzej:
A z tego, że jesteś ministrantem nie będę się śmiał, tylko dziwię ci się, że chce ci się to robić
(A po za tym znam kilku fajnych ministrantów )

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kiyuku dnia sob, 23 lut 2008 - 17:09 napisał

A teraz nadszedł czas na pytanie:jaką miałeś średnią na półrocze?

Miałem średnią 4.83. Na koniec IV klasy miałem nieco wyższą - 5.0.