przebudzenie_cienie

[GII] Wyspa Irdorath

Żebym nie zaśmiecał forum będe pisał tutaj w tym jednym poście (przepraszam za ortografie).
Kogo muszę zabrać na statek by wypłynąć na jakąś wyspe. Co musze zrobić aby mieć kapitana z Klasztoru jak co to ja jestem Arcy Magiem Ognia. Torlof powiedział mi że mam gdzieś wpuścić orki tylko nie wiem dokładnie gdzie a ten gościu którego imienia nie pamiętam z Klasztoru co mam zrobić aby został moim kapitanem.


Z góry Dziękuje
Odpowiedz
Nie wiem czy wiesz, ale wszystko, co musisz zrobić, masz napisane w dzienniku. Poza tym, gdy się słucha rozmów z nimi i ich przełożonymi, też wszystkiego można się dowiedzieć.
Torlof chce, byś wpuścił orków do Zamku w Górniczej Dolinie (wszystko jest napisane w dzienniku).
Typ z klasztoru będzie mógł odejść, gdy załatwisz dla Pyrokara sprawę wieży Xardasa (napisane w dzienniku).
Na statek zabierasz dobrych znajomych z G1 i tej części.

P.S. Wyspa też nie jest tajemna. Nazywa się Dwór Irdorath (napisane w dzienniku).
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz
Dany, a jeśli nie grał w Gothic'a I?

Osoby, które możesz zabrać to: Diego, Milten, Gorn, Lester, Lares, Lee, Bennet, Vatras, Biff, Mario (zdrajca), Angar. Pewnie kogoś zapomniałem, ale ten spis powinien Ci wystarczyć. A jeśli nie będziesz mógł ich znaleźć to powiem tylko jedno: Nie jesteś stworzony do tej gry.
Odpowiedz
jeszcze ten palladyn co przychodzi jak wszyscy wchodza na pokład ale nie pamiętam jak sie nazywa
Odpowiedz
← Gothic

Wyspa Irdorath - Odpowiedź

Wczytywanie...